Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Är inte säker att jag förstår vad du menar men, den trackar i princip alla händer ja :-Phttp://www.pokertableratings.com/ipoker-player-search/theofficese

Låter skumt. Är rätt mycket plus på båda dom nivåerna. Enda nivån jag e stuck på i år är nl1k(4-5k$). Allt annat har gjort mig rich bitch. Även IRLsucks är back monster enl. tbr på ipoker? Weirdo Schmeirdo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nuts el bluff... han har tidigare 3bettat i principv arje hand men lugnat ner sig efter att han turat in träffar här och där. tror inte att han är kapabel till att bluffa river. hans första aipush på river.. vi slår KQ, KT.. vettefan :ola: ojjjjj btw ska noteras att han alltid cbetta 160 och insta-gav-upp. fanns ingen 2 barrel i hans spel de 365 händer vi lirade.

$5/$10 No Limit Holdem

2 Players

Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:

SB Hero ($1,379)

BB martinhoffa ($2,841)

Pre-Flop: ($15, 2 players) Hero is SB A:spade: K:spade:

Hero raises to $30, martinhoffa raises to $120, Hero calls $90

Flop: 9:club: K:club: 5:heart: ($240, 2 players)

martinhoffa bets $160, Hero calls $160

Turn: J:heart: ($560, 2 players)

martinhoffa checks, Hero checks

River: K:heart: ($560, 2 players)

martinhoffa checks, Hero bets $460, martinhoffa goes all-in $2,561

Länk till kommentar

Låter skumt. Är rätt mycket plus på båda dom nivåerna. Enda nivån jag e stuck på i år är nl1k(4-5k$). Allt annat har gjort mig rich bitch. Även IRLsucks är back monster enl. tbr på ipoker? Weirdo Schmeirdo...

Har för mig att jag läste att han ( http://www.pokertableratings.com/stars-player-search/OMGGossipGirlIsON ) är en av dom största vinnarna på ipoker HU typ?

Från en av kommentarerna:

4 weeks ago

LOL Ptr is pretty innacurate for hu tables, since april 1st im up over 100k on this website, i hear ptr is real accurate for 6max and 10max tables tho

Länk till kommentar

nuts el bluff... han har tidigare 3bettat i principv arje hand men lugnat ner sig efter att han turat in träffar här och där. tror inte att han är kapabel till att bluffa river. hans första aipush på river.. vi slår KQ, KT.. vettefan :ola: ojjjjj btw ska noteras att han alltid cbetta 160 och insta-gav-upp. fanns ingen 2 barrel i hans spel de 365 händer vi lirade.

mötte han på nl400 6max för 2h sen, spewa rätt bra gjorde han med 70/60 i stats.

Höj flopp eller turn ffs.

4k$+ idag wiieeeeee

Länk till kommentar

Var på donken precis, köpte nuggets för första gången i mitt liv, för att hylla king curtis. Det stämmer faktiskt det som martinnuts och shahin numera använder som standardfras. "It's like ma family" och jag ska börja ta det mycket oftare hädanefter...

Liverpool-Brum 2-2. Bettingen går iaf fortsatt nöt med 2/2 idag...

Länk till kommentar

PTR missar alltid sista handen i HU, dvs oftast en stor pott mtp att fisk drar efter att ha bustat. e ni med? dessutom missar den ibland nyspawnade bord dvs när det e många som sitter och väntar på HU och siten gör nya bord

edit: OCH den prioriterar amerikanska sajter framför euro så på alla deras nätverk stämmer allt till punkt och pricka

Länk till kommentar

Även IRLsucks är back monster enl. tbr på ipoker? Weirdo Schmeirdo...

Jag har backat rakt ut i tre månader på Ipoker så det stämmer ganska bra min tablerating. Mina siffror för tidigare i år finns inte med. Fort där jag är mest plus i år.

gossipgirl är 2easy på 2+2

Länk till kommentar

PTR missar alltid sista handen i HU, dvs oftast en stor pott mtp att fisk drar efter att ha bustat. e ni med? dessutom missar den ibland nyspawnade bord dvs när det e många som sitter och väntar på HU och siten gör nya bord

edit: OCH den prioriterar amerikanska sajter framför euro så på alla deras nätverk stämmer allt till punkt och pricka

Jag är plus $100 000 mindre än vad jag är egentligen på min Partypoker rating

Länk till kommentar

Men lägg av. Hela filmen är ju bara en jävla resa där ingenting händer och sista timman sitter jag typ och skriker "dö ngn jävla gång då, dööö!" Sällan jag sett en tråkigare film (garanterat på top5 listan), och då är jag en person som gillar typ allt

Haha letade efter ett inlägg i dagboken när jag kom förbi den här quoten. Jag hade tydligen skrivit att into the wild var en riktigt bra film med djup menning. Då skriver sören det här :lol:

:h: vem heter sören om inte frisören :h:

Länk till kommentar

vik skiten :S eller

Länk till kommentar

shahin säger:

brb

drar och köper nuggets

Drog och köpte nuggets..åt dom.. ska snart bajsa ut dom.. och det var inte ens svårt (förutom att jag gjorde en misread och åkte till gullmarsplan :-()

Jävlar vad gott det var med nuggets. Har inte ätit nuggets på år och vart sjukt sugen efter att ha träffat MartinNuts. Det är man som bryr sig om sina nuggets. Nuggets is like his family. Dom ger man fan i... går rykten att han ska byta nick på pf till MartinNuggets.

Tänkte däremot på det här när jag åt nuggetsen. 9 nuggets, 2 sötsur sås och 2 BBQ. Hur tycker ni man ska fördela upp dom? Vad är GTO egentligen? Ska man dippa 6 nuggets i sötsur? Ska man varierar och köra varannan sötsur, varannan bbq? Vet att mycket hänger på vilken man tycker om mest.. men om vi utgår ifrån att jag tycker om båda lika mycket? Inga tips om att bryta en nugget i hälften.. det ger ni fan i.. nuggets is like my family. och familjen bryter man aldrig i mitten!

bra surr på ft's 500/1k btw:mrgreen:

Länk till kommentar

Såg precis De Ofrivilliga. Den absolut bästa svenska film som någonsin gjorts. Såg den på bio för drygt ett år sedan, men såg den nu igen. Fyfan vad genialisk alltså. Ett måste för ALLA...

Såg den precis eftersom du tipsade om det, nog en av de sämsta filmerna faktiskt haha :P

Visst den har en poäng, men är ju galet speciell med snabba byten mellan de olika historierna och extremt annorlunda kameravinklar. Riktigt många tankar bakom varje sekvens men njäee..inget vidare imo...

Tur att man har olika smak iaf :)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...