Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Vi syns imorn runt 21!

Btw niklas, jag anländer 20:10 och jag och shahin vill använda eran schaffis, låt det kosta vad det vill!

Btw så är jag sjukt nyfiken på om det verkligen finns kvar någon sängplats som duger?

140€ klonk och som det sägs, DET VAR INTE ENS SVÅRT.

Dock sitter jag med datorn på en stol medans jag själv har en golvplats.[ ] baller..

lol :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

jag e plus över $3k på nl400 idag och lirade typ en timme... svåååårt det var då

lirat heroes of might and magic 3 med emil i typ 3 timmar och halvsomnade i soffan när niklas droppa att alla ska ut ikväll och kanske på david guetta som är i stan... jag tänkte aja, om jag ska orka det måste jag slagga en halvtimme men såfort jag lagt mej ner insåg jag att om jag somnar kommer jag sova typ 12 timmar så jag sadla om, tog av mej tröjan och tog en bärs istället. [x] cool

Länk till kommentar

jag e plus över $3k på nl400 idag och lirade typ en timme... svåååårt det var då

lirat heroes of might and magic 3 med emil i typ 3 timmar och halvsomnade i soffan när niklas droppa att alla ska ut ikväll och kanske på david guetta som är i stan... jag tänkte aja, om jag ska orka det måste jag slagga en halvtimme men såfort jag lagt mej ner insåg jag att om jag somnar kommer jag sova typ 12 timmar så jag sadla om, tog av mej tröjan och tog en bärs istället. [x] cool

nice, jag tar mig med min heroes 3 skiva :mrgreen:

Ha, u wish. :)

:( :(((((((((((((((((

Länk till kommentar

jay (DoRrISs) festade med PA och ivey igår....

jay says (21:04):

james said he told u but u didnt believe him, was on private helicopter with ivey, pat a, durr, went to watch jay z and coldplay private box, then meal and clubbing, sickest night of my life

jay says (21:05):

ivey paid for everything and dropped like £40+

jay says (21:11):

my friend luke was sorting it all out for ivey and he told me to get up there and i was dealing chinese for pat and ivey and he asked me and lukes brother if we wanted to roll with him

jay says (21:15):

he is cooler than vince (från ento, reds anm.), its so hard to explain what hes like cos its so much more balla than any movie iv seen, the helicopter ride was less that 5mins and totally not needed but he wanted to ball, we also got him bodygaurds that werent needed, talked to pat abit and eat opposite durr and his bird, hes super kind

jay says (21:16):

ivey must have tipped staff like at meal and night club over £2k he kept giving anyone that did anything for him £100 and in nightclub was tipping £300

jay says (21:18):

there was 16 of us in total, one guy was owner of murder inc, rap production, which sign ja rule

meal was £8k something

jay says (21:22):

ivey droped £5+ straight away in night club on drinks and stuff and and we only were in that club like hour, then he gave 5 bottles away as we left

Länk till kommentar

Ni kommer sova på en varsin.. "säng". Jag kan säga att jag är glad att jag kom hit före er :F I övrigt är huset dock nöt. Småglinen är ute och super sig fulla nu. Jag tar mitt ansvar som ålderman och vakar över lägret.

Oj va missnöjd du kan ha varit under high stakes biljard-matcherna i rummet bredvid medans du slagga precis :)

/padrino

Länk till kommentar

• Skapa nytt...