Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Lyckligtvis hade mina päron Viasat Motor. Stabil seger, trots bara 1-0. Massvis med chanser. Frågan är när det ska släppa för Torres. Han har nu gjort 5 pissdåliga matcher i rad...

 

Fick precis sms från Laafi som fixat skjuts till Skavsta åt han själv o smooger. Maxwell tar även han bilen från Norrköping. Hur blir det med oss andra?

 

Är btw förbannat trött på zlatanhajpen. Ständigt 4-5 sidor om honom i tidningen, och alltid miljoner minuter snack om honom innan, under och efter matcherna. Det är en spelare ffs...

 

Gratulerar IFK Göteborg till en kommande drömfinal i Svenska cupen, i slutet av November. AIK på Råsunda. Grattis...

 

WTF!? Hockeyallsvenskan började idag och jag hade inte den blekaste aning om det. Bra start för AIK med seger mot Malmö. Sjukt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barcelona var överlägsna idag. Läskigt hur Inter spelade spelade på hemmaplan..

 

Ryan air har börjat åka till turin klooonk! Men jag har obv äcklig skittur atm så den åker bara en gång per vecka. Ni som varit i Turin förstår att man itne kan spendera en hel vecka i Turin. Så blir biljett dit och åka till milano för hemresa.

 

Måste ringa någon av er fiskar som åker dit! Kollat om på bilderna och det ser ju galet bra ut.

 

edit: vore bra om ni kunde rapportera om hur tvna är i huset.. kan försöka ta med mig ps3 om det finns TV i huset som fungerar med hdmi kabel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

eller hur, den kunde lika gärna hetat al-Qaida ... :)

 

fan alltså..... gick ut med izy och andreas idag... va helt OK, vi hitta en del tjejer som var najsa, jag hittade två faktiskt, fick bara numret till den ena... (glömt bort hur hon första såg ut) sen gjorde förstås haddy en cp-visit oxå... sån jävla psykopat, mer om det nån annan gång... (izy, fyll i)

 

natt alla, ses imorgon tidigt som fan!!!!!!!!

 

 

ps. ojjjjj va svårt det var att plussa $3k och €1200 idag... ohh så svårt (NOTTTTTT)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seat 3: Eninem ($196.45 in chips)

Seat 5: IchBinBatman ($232.15 in chips) DEALER

Seat 6: triul ($196.00 in chips)

Seat 8: FuriousTeddybear ($200.10 in chips)

Seat 10: KingFish83 ($203.00 in chips)

triul: Post SB $1.00

FuriousTeddybear: Post BB $2.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to FuriousTeddybear Jack of Clubs2 of Clubs

KingFish83: Fold

Eninem: Raise (NF) $6.00

IchBinBatman: Call $6.00

triul: Call $5.00

FuriousTeddybear: Raise (NF) $36.00

Eninem: Call $30.00

IchBinBatman: Fold

triul: Fold

*** FLOP *** 4 of Spades4 of Hearts7 of Hearts

FuriousTeddybear: Bet $42.00

Eninem: Call $42.00

*** TURN *** 2 of Hearts

FuriousTeddybear: Check

Eninem: Bet $118.45

FuriousTeddybear: Call $118.45

*** RIVER *** 8 of Clubs

*** SUMMARY ***

Total pot $401.90 Rake $3.00

Eninem: Shows Ace of HeartsQueen of Diamonds

FuriousTeddybear: wins $401.90

 

Undrar vem som spelade kasst egentligen...det där kan inte vara vinnande i längden.

 

Satt på några av dina bord när du spelade 0.5-1 för några månader sen och du körde samma stil då och inköpen bara flög iväg då alla fall.

 

buuuu du har ful avatar så din åsikt räknas inte

 

what

 

Haha...ja det är i betraktarens ögon så det kan jag acceptera :)

 

Kom igen va ska han ha? hade jag inte träffat 2an hade jag pushat och han förmodligen foldat, men AK AQ känns som det absolut enda han kan ha.

 

turnsynen är inte att snacka om (lol /sexy) men spelet innan går att diskutera

 

Jag kan inte förstå hur folk kan hylla/såga sörens syn utan att veta hur FI spelar. Mot vissa FI kan jag förstå den men mot andra är det riktigt kallt.

 

Agree, mot fi i fråga gillar jag squeezen pre, men ogillar floppbetet och turnsynen.

 

Fi lirar 20/9/2 ungefär. Jag gilalr squeezen och turnsynen. Funderat lite på flopspelet och kanske kan beta lite mindre.

 

16/6/3 har jag på fi över 2k händer, 13% attempt to steal. Gillar dock inte att beta flopp då fi troligen inte släpper något i sin range där. Planerar du att ställa any turn kan det eventuellt vara profitabelt, men med antagandet att du backar upp med hela stacken tycker jag preflop suger.

 

Jag tycker hela handen är cp.

 

(...) handen är cp spelad. Han borde inte slå någonting här. Eventuellt AQ. Att sen gå vidare på 477 mot en FI osm uppenbarligen inte foldar någoting är självmord

 

 

...nice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det ryktas om att The Office m.fl. ska anordna mkt fina förfesterna Fredag och Lördag dit alla är välkommna. Stämmer detta rykte?

 

Går rykten om att du inte är välkommen :).

 

Poker är kul just nu.. ligger 1 inköp upp efter 3700 händer av rent helvete. Lyckats vända till +-0 och 1 inköp upp efter AA mot AQ när jag åker på AJ mot JJ på J hög :)))).. så slutar -30. Inte för att det är mycket.. men störande som in i helvete att se röda siffror.

 

ska klämma in 10k händer innan malta.. låt det här vända.. om det är någon gång jag ska ruscha så är det nu.. holla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är min polare som jag nämnde tidigare med på Idol!

 

Eddie Razaz heter han och förhoppningvis går han långt iår. Sist snubblade han vid mållinjen då han inte gick vidare till finalrundan pga 2% :-(. (top-20 är ju med på tv sen går en del vidare till finalrundan som uppträder varje vecka)

 

gogo glgl eddie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är min polare som jag nämnde tidigare med på Idol!

 

Eddie Razaz heter han och förhoppningvis går han långt iår. Sist snubblade han vid mållinjen då han inte gick vidare till finalrundan pga 2% :-(. (top-20 är ju med på tv sen går en del vidare till finalrundan som uppträder varje vecka)

 

gogo glgl eddie!

 

När fan är Izy med då? Eller har han varit med redan?

 

Eller är Eddie Izy?:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...