Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

shaning

fyp

gaaaaaaaaaah... Inter-Barcelona... är fan nervös och förväntansfull inför den här matchen. Zlatan vs. Etoo. Matchen i matchen kallas det väl för?

Första gången Zlatan skulle spela mot Juventus i turin så sa han att inte var oroad över vad Juventusfansen skulle tycka.. att det inte skulle påverka hans spel. Men jag, flera tusen andra fans och Chiellini såg till att Zlatan hela tiden tappade fokus från fotbollen och mest gick runt och var dålig.

Nu snackas det om att fansen inte ska bua eller hylla Zlatan vilket är lite synd då det fungerade flera gånger tidigare att psyka honom... men samtidigt. Kan man misslyckas med Messi, Henry, Xavi och Iniesta i laget? :roll:

Vet fan inte.. men epicmatch iaf. Lite riggat dock att dem hamnade i samma grupp. Synd även att fans, tränare och spelare sparat på skitsnacken och istället börjat fjäska för varandra. Kom igen nu Etoo.. vi vill höra trashtalk, se någon stämplas i ansiktet och dig springa från ena sidan av plan till andra för att fira framför Barcafansen. One time ffs...

Nu är det frukost sen grind som gäller.. gulen kommer tidigt iår. Får se till att ruscha snart så jag kan få in flera resor till turin.

(ska nog nöta in att så fort Zlatan, eller någon annan spelare, kliver in på en fotbollsplan mot Juventus så kommer jag att skitsnacka honom :-))

Chiellini mot Ibra

Fansen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur kan mårten vara den enda som läser medans han skiter, gör inte alla det?

Trodde standard var att vika tvätt...

Upprinnelsen till dessa bilder är att ingen någonsin låser på vår toalett. Vet inte varför, men så är det. Folk tar sig friheter, och då kameran allt som oftast ligger på mitt skrivbord, utanför toaletten, straffas ofta detta vulgära beteende...

Länk till kommentar

Stämplar ut för månaden nu!! Underbart skönt känns det, känner mig utbränd.

$57 000 får jag vara nöjd med om man ska vara resultatorienterad. Har spelat dåligt stor del av månaden och började med $20k backet efter första dagen.

Går knappt att beskriva hur mycket jag ser fram emot två veckors konstant spel och dobbel.

Länk till kommentar

Även jag stämplar ut sverigemånaden med ett lillplus på 650$. även jag har spelat rätt dåligt månaden igenom, låg back tills innan idag, men då har jag ju också varit bortrest en vecka...

Jag tar med mina ipodhögtalare om ingen annan kan tänka sig. Sexyterran har ett backgammon, tycker vi kan köpa schackspel på plats. Meckigt att bära...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...