Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Haha, tiltade också på gröna siffrorna. Segt irl.:-(

 

 

Kanske kan bli Malta för mig ändå boys, något nummer man kan nå NV på? Är väl inte direkt coinflip att jag kan komma ner men betalar lätt en plats i huset för att vara på säkra sidan om jag kan klonka irl. :-)

 

Eller kan jag "boka" detta med någon annan som inte är på resande fot?

 

Bump!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skärp dig tönt

 

mjo får se hur jag gör... suger internet i huset så blir det svårt att motivera sig.. speciellt nu när jag inte kommer köpa in direkt till main event. Om jag inte mirakulöst får stake till den turren och internet suger så... 11 nätpoker dagar som jag går miste om.

 

Blir massa meck nu med lägenheten vilket otroligt nog är kul. Ska börja lägga upp delmål som ny tv, högtalare till den, nya möbler och massa sånt.

 

Men får nycklarna 30e oktober så till dess hinner jag (förhoppningvis) grinda upp en minirulle på NL200 upp till en trevlig summa så jag kan kliva upp på NL400 igen och ta ut nog för yttligare ett år och irlpengar... Tagit en massa tråkiga vuxenbeslut som att lägga undan pengar för att överleva i 12 månader och lite mer allmänt så är slut på spew av pengar.

 

Aja.. ni är ju där tre dagar innan mig så ser fram emot att höra om internet. Har sett fram emot den här resan som fan.. men måste >tyvärr< börja ta

vuxenbeslut :cry::-(:cry:

 

Ghostbusters nu!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gnäll

 

whatever, orka åka till Malta för att spela nätpoker i två veckor. Ta semester och grinda igen det när du kommer hem istället.

 

Jag har spelat massor senaste två månaderna och känner mig semiutbränd. Passar perfekt att få lite sol nu och två veckors paus. Sen är jag laddad för lockdown mode fram till jul

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

whatever, orka åka till Malta för att spela nätpoker i två veckor. Ta semester och grinda igen det när du kommer hem istället.

 

Jag har spelat massor senaste två månaderna och känner mig semiutbränd. Passar perfekt att få lite sol nu och två veckors paus. Sen är jag laddad för lockdown mode fram till jul

 

+1, precis vad jag sa till shahin. Förstår verkligen ingenting. Grindar ju resten av året ffs. Är ju inte världens big deal om du förlorar internet i 2 veckor, (dock ska det ju finnas internet). Och då får du still 2 veckor sol och bad i malta med andra likasinnande och du kommer nog inte ha tråkigt. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mjo får se hur jag gör... suger internet i huset så blir det svårt att motivera sig.. speciellt nu när jag inte kommer köpa in direkt till main event. Om jag inte mirakulöst får stake till den turren och internet suger så... 11 nätpoker dagar som jag går miste om.

No offence men

 

lever du för att spela poker eller spelar du poker för att leva?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det någon skillnad :shock:?

 

Aa verkligen.

 

Lever du för att spela poker gör du det för att du fortfarande tycker det är roligt och för att du verkligen vill göra de.

 

Om du spelar poker för att leva så grindar och grindar du för att få ihop cash och rb för att slippa jobba. Kanske tappat suget för spelet men spelar ändå för att du måste få pengar.

 

 

 

Det svaret skulle ja ge om jag har uppfattat ditt svar rätt på frågan som ställdes.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NIDRooN:Hej Linda

Linda_14: hej nid

NIDRooN: Du har varit djup som fan senaste dagarna

NIDRooN: Vem har du mött?

NIDRooN: 85k igår 75/150 45k alla 50100

Linda_14: Har bara tur som vanligt

NIDRooN: Tvivlar jag inte på

NIDRooN: Men vem har du mött

glanskorv: Självinsikt har du iaf! :):)

NIDRooN: lidna vilkar haru spelat

Linda_14: har vi spelat förut glans?

NIDRooN: Linda vem var det du spelade?

Glanskorv: Nej tror inte det

NIDRooN:Linda varför svarar du inte

NIDRooN: När jag frågar vem du har mött

Linda_14: okej

NIDRooN: wat

Linda_14: vill inte säga nid

NIDRooN: trisst du e mot mej

NIDRooN: vill inte söka på någon udnra ba

NIDRooN: ska bumhunta alla nivåer nu linda

NIDRooN: bara för att du fitta dig

NIDRooN: alla spelar mig helldre

NIDRooN: hahahahaha du får 0 action

NIDRooN: lokelupus ( ??)

 

5 minuter

 

NIDRooN: Hur dålig var han?

Linda_14: vill inte prata om det

 

 

5 minuter

 

NIDRooN: Varför kan vi inte prata om det?

NIDRooN: Talk to me linda

Linda_14: vill inte berätta vem jag vinner pengar av

NIDRooN: Måste få veta

NIDRooN: plzplxplxplxplzlz

Linda_14: det kan du väll först

NIDRooN: jamen undra ba

NIDRooN: var de game o runna good

NIDRooN: lr var han megafisk som du totaltömde

NIDRooN: typ killern1 style

NIDRooN: du behöver inte säga nick undra ba

Linda_14: jag har märkt att du gör de men vill inte säga

NIDRooN: Flippa?

Linda_14: nej, spela eller flytta på dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan köpa lite procent om det hänger på det om du spelar eller ej. 10-20 iaf.

 

k kewl jo det hänger ju på det så vi kan ta det på malta!

 

Bump!

 

alltså det e niklas som håller i det där... jag vet inte!!!!!!!! men boka biljett och bara kom med vi betalar shonnen extra bara. klart du ska bo med oss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grattis till plejset shahin, väntar på inbjudningskortet!

 

Tack så mycket :-D !

 

Jadå du är alltid välkommen... faktiskt en ära att ha "Ulaf" över på grindstuga.

 

Var står det om lägenhetsköpet? :) Info plx! kvm, pris?

 

Grattis också :)

 

Tack så mycket Rooney :-D!

 

Kul att du skriver btw.. tänkte höra med dig om bilderna av din lägenhet. Kollar lite allmänt på alla lägenheter och försöker få lite inspiration (som om jag har ett val när min syster och mamma redan planerat allt :roll:) och tyckte att din lägenhet var riktigt fin.

 

40.5kvm, ligger på södermalm :-)!

 

Du får gärna komma förbi och grinda hos moi om du har vägarna förbi sthlm någon gång.

 

---

 

Vägen mot en sundare rulle har påbörjats och igår fick jag starta bra med 1k upp på 1200 händer @ NL200. Spelar några NL400 bord vid 14k och kliver helt vid 18k.

 

Trodde att Ribery var en torr fransman som åt mycket ost innan jag såg den här videon:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...