Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Varför vill man bara straffknulla en sådan här snorunge with a shitload of money? Man vill bara nita dem och straffknulla så jävla hårt så att ögonen åker ploppar ut. Bara jag får knulla henne är jag nöjd. Knulla. :oops: Varför ska man behöva tänka åt två huvuden samtidigt?

eyyyyy.....

Detta var en ganska träffsäker beskrivning på vad som flög genom mitt huvud också.

he-heeey

.

rätt

.

sämst

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

emil levererar hehe

drar till montenegro imorgon med syrran, kolla in budva och svetistefan, sen drar vi till kosovo, syrran gjorde FN-tjänst i pristina och vill dit igen :S lol. så tänker vi nog dra till sarajevo, läst att det är exakt som new york.

veckas paus från poker, fett viktigt. e så less på skiten.

Postad
Den som använder sig utav, och är insatt i GTO får gärna skriva PM till mig. Jag är explo spelare ut i fingerspetsarna och skulle gärna disskutera lite.

tru story.

Har sett Emil fatta beslut med en såndär svart billiard boll som man frågar frågor till :shock:

--

Synd Sören... :-(

---

a¨skföpfaspkf vaknade nyss... fixade sömnen för inte mindre än två dagar sedan.. så blir det såhär ..,. tiiiiiilt

Postad
Är inte Shahin en utomordentligt framstående GTO spelare?

Njao.. jag suger på gto och explo. Vill dock lära mig... sen om det betyder att idioter som dig ska följa efter en och helt oprovecerat skriva grejer som; "Hur mycket har du plussat på sistone da Shahin?" eller det du skrivit nu så får jag ta det. Spelar inte så stor roll ;-)

Sedan om det fanns en optimal strategi för att vara en dryg jävla idiot så hade du utan tvekan tagit priset Stevebutabi.

må väl

Han var i GTO-form på efterfesten till Poker in the sky ivf.

:lol:

Det var en rolig kväll. Kul att träffa er alla!

Ha det bra och gl:mrgreen:

Postad
Njao.. jag suger på gto och explo. Vill dock lära mig... sen om det betyder att idioter som dig ska följa efter en och helt oprovecerat skriva grejer som; "Hur mycket har du plussat på sistone da Shahin?" eller det du skrivit nu så får jag ta det. Spelar inte så stor roll ;-)

Sedan om det fanns en optimal strategi för att vara en dryg jävla idiot så hade du utan tvekan tagit priset Stevebutabi.

må väl

:lol:

Det var en rolig kväll. Kul att träffa er alla!

Ha det bra och gl:mrgreen:

nu får du va snäll mot butabi, he is "special" :)

Postad
Den som använder sig utav, och är insatt i GTO får gärna skriva PM till mig. Jag är explo spelare ut i fingerspetsarna och skulle gärna disskutera lite.

ingen är väl gto. Det handlar främst om hur man motiverar sina beslut. IMO har explospelarna, trots många diskussioner därom, fortfarande inte kunnat berätta var de får sina reads från, hur de säkerställer att infot är korrekt, hur de ser till o i rätt tid (läs omedelbart) få info om att fi justerat sitt spel för att i sin tur exploatera oss, o hur de kompenserar för sitt eget obalanserade spel under exploateringen, vilket ger upphov till läckor.

Postad

Ja, det var riktigt roligt där. :-) Alltid kul att träffa forumprofiler och se vad det är för filurer irl. Och ett broderligt tips - passa dig för ST, han är inte riktigt klok!

Postad
Ja, det var riktigt roligt där. :-) Alltid kul att träffa forumprofiler och se vad det är för filurer irl. Och ett broderligt tips - passa dig för ST, han är inte riktigt klok!

Aa det var väldigt kul:mrgreen:

Haha I will.. ska nog dra till götet om en 1-2 veckor.. ska bli kul att träffa supertequila efter att ha haft honom på msn så länge. Får typ dra till CC någon kväll.. vore kul att träffa andra forumiter från gbg där.. bla dig:mrgreen:

btw drog du också iväg till algarve?

glgl

Hihi, jag har mina personer som jag stör mig på.

Förstår att du fått den uppfattningen efter JJ handen där jag ville syna en 3bet 200bb djupt istället för att 4betta pga att jag trodde att 4betta den betydde att man förvandlade handen in till en bluff. Vad jag obv inte tänkte på var att det finns något som heter 4betta för värde. Var ett dumt misstag av mig att argumentera för att 4betta är kallt så länge när jag själv hade 4bettat där, men erkände till slut att ni hade rätt.

Men spelar ingen roll vad du tycker... om du har något konstruktivt att skriva om händer som jag eventuellt ska posta så är du välkomen att göra det. Och jag kommer obv att (försöka) föra en vettig diskussion där jag förhoppningsvis lär mig något. För jag är inte bra på spelteori.. men vill förbättra mig.

Det kommer obv inte att ändra min åsikt om dig. Men men...

Må väl

Postad
emil levererar hehe

drar till montenegro imorgon med syrran, kolla in budva och svetistefan, sen drar vi till kosovo, syrran gjorde FN-tjänst i pristina och vill dit igen :S lol. så tänker vi nog dra till sarajevo, läst att det är exakt som new york.

Sarajevo exakt som NY? :lol: Nog för att alla balkaneser är nationalistiska av sig och snackar upp det mesta som har och göra med ens land, men den där liknelsen var en av de mer överdrivna jag hört. :-)

Cevapi i Sarajevo ska dock vara något extra så missa inte och käka en sådan.

Önskar dig annars en trevlig resa och enjoy Balkan. Lite udda resemål att åka till Kosovo om man inte själv har någon anknytning till landet men albanerna är rätt trevliga (raggare från Landskrona osv. håller väl dock inte med om det) så det kanske har sin charm det också.

Postad

Idag kändes det lite som att det blev payback för att det har gått bra resten av året. Gick från $4k + till $14k - nu på min två timmars session. Spelade som högst nl2k men mest nl600 där jag backade typ 15 inköp. Spelade inte direkt dåligt heller och fick dessutom in degen good nästan alltid för omväxlings skull, och det verkar inte vara min grejj. Overkligt mycket utdrag.

Sitter som ett levande frågetecken atm och undrar vem som skämtar med mig.

Aja, fotboll och utgång i morgon. Kunde varit värre :)

Postad
emil levererar hehe

Montenegro är det vackraste landet i Europa. Sinnessjuk natur.

n723635284_3268407_9971.jpg

Budva är helt okej. Akta dig för "pleskan" vid hamnkrogarna bara. Vi bodde där i 5 dagar under tågluffen förra sommaren. En polare blev magsjuk under hela vistelsen pga hamnkrogarnas pleskevica. Trots att det är nationalrätten om jag inte har fel, så bör man akta sig för var man äter den.

Sveti Stefan har den bästa stranden jag varit på någonsin. Riktigt jävla paradis:

Sveti Stefan:

n723635284_3268397_6983.jpg

n723635284_3268325_9131.jpg

Sarajevo är hur häftigt som helst. Knatar man igenom staden smälter alla möjliga kulturer och religioner samman. Spenderade 2 dagar där i somras, hade gärna stannat längre.

Skotten i Sarajevo:

n723635284_3268615_265.jpg

Postad

Precis hemkommen från Bruce. Detroit Medley var det absolut mest drag på. Riktigt otippat att den kom, så blev positivt överraskad. I övrigt var det en bra koncert, dock mycket sämre än på Ullevi förra året...

Postad

@railfish: vi ska till kosovo för syrran har gjort FN-tjänst där i 6 månader och hon vill dit igen... hon drar till afghanistan om typ 3 måander blir borta ytterligare ett halvår :S hård brud

Postad
Precis hemkommen från Bruce. Detroit Medley var det absolut mest drag på. Riktigt otippat att den kom, så blev positivt överraskad. I övrigt var det en bra koncert, dock mycket sämre än på Ullevi förra året...

Vad heter låten han började sitt uppträde i Super Bowl med? Jag har aldrig lyssnat på Brusse men tyckte den var jävligt bra :)

Postad

eaaaaaaaaaaaaaaglleeeeeeeeeee

tråkigt som fan.. såg nyss klart sista säsongen av Scrubs som var precis lika awesome som jag hade förväntat mig. Snacka om att avsluta en serie på high note.

känns sjukt tråkigt.. tycker att Scrubs utan tvekan är den bästa komediserien någonsin. tom bättre än vänner. Läste något i aftonbladet om att scrubs ska fortsätta UTAN J.D. vilket vore korkat, har även läst att han kanske kommer tillbaka. Dumt att sluta pga man inte vill förknippas med scrubs... tror det tåget lämnade stationen ett bra tag sedan.

fyfan känns tråkigt att serien slutat. Det som glädjer mig är att Entourage drar igång igen under sommaren vilket är en stor jävla klonk. Någon som vet när Dexter börjar igen?

allt har väl sitt slut antar jag

9aee7f34b26e44ffcec4a4437f256c46.jpg

Postad

I intervjun hos Filip och Fredrik sa han väl att det var bokat redan med en spinoff på Scrubs med en del av de gamla karaktärerna och en hel del nya, till att börja med skulle "JD" (orka minnas hans IRL-namn) bara skriva..

• Skapa nytt...