Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Jag tänkte komma och våldgästa er i helgen, räknar med att röda mattan är utrullad!

 

Tror inte du vågar. Hittade ett par hörlurar nedanför kontoret idag. FriSoren hade tydligen tiltat av sig efter en backsession. Tagit sina hörlurar, gått ut till balkongen och kastat dom med full kraft i marken. Livsfarlig miljö atm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Någon som inte har biljett till AIK-Bajen?

Jag tvekar om jag ska dit och har en att sälja isf.

200 kr för ståplats på Norra Mellan.

Någon gnagare här som är intresserad? :)

 

Inte heller köpt biljett än, sent ute som vanligt. Blir dock till att passa. Blir Östra eller Västra för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte heller köpt biljett än, sent ute som vanligt. Blir dock till att passa. Blir Östra eller Västra för min del.

Det finns kvar. Skynda boka på Ticnet.

475 kr ser det ut att kosta.

Min får du för 200 pistoler! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte du menar mig, känns fan som du jagar mig? Varje gång jag sitter på ett bra bord med 2-3 fiskar och en passiv reg så kommer du in på en plats å attackerar mig :D:D

 

Vill be om ursäkt när jag tilltade ur för några dagar sedan. När jag 3betade 88, flopp 258 2 spader. All in mot din Q2s som du träffar och jag skriver att jag hade set. Då skriver du "vad är ett set? Du hade triss." och jag trodde bara du var någon randomfisk, eftersom jag inte kände igen nicket. Sen skriver ralle/emil "tiltade du ur på Sören" och jag förstod ingenting. Men sen föll bitarna på plats. Och ja jag tilltade ur, mest för att jag samtidigt skickade in 200bb med aa mot kk där k var tvunget att komma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte du vågar. Hittade ett par hörlurar nedanför kontoret idag. FriSoren hade tydligen tiltat av sig efter en backsession. Tagit sina hörlurar, gått ut till balkongen och kastat dom med full kraft i marken. Livsfarlig miljö atm...

 

 

Känner han sig starkare efter detta vansinnes utbrott? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sören sören sören (:

 

nån som såg henrik shyfferts "90s - ett försvarstal" på svt i lördags eller vare va? mycket bra iaf... spot on. undrar om den finns att tanka nånstans....

 

Såg den och tyckte också den var mycket bra FWIW!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchernas match idag!!!!

 

Världens bästa lag möter världens andra bästa lag och det var väldigt länge sedan två riktigt värdiga lag spelare CL finalen. Visst har det varit charmigt med Porto som vinnare, Pool vänder och sånt skit.

 

Men världens bästa, mot världens andra bästa. Jävlar.. kommer bli en sjukt underhållande match!

 

Har satsat 500 euro på Manchester United då Barca saknar Abidal och Dani Alves. Eller inte bara pga det. Utan delvist för att Manchester United är vidrigt bra, och när Barca saknar två väldigt viktiga gubbar och ovanpå det har maquez skadad. Ship it!

 

Vet att det äre n CL final och att allt kan hända. Men jag tror verkligen att man u drar det längsta strået. Det enda som talar emot dem är att jag satsat på att dem vinner.

 

Btw. Om jag satsat en tvåa... räknas straffar eller vinst på övertid in? Eller måste dem vinna efter 90 minuter?

 

holla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas inte du menar mig, känns fan som du jagar mig? Varje gång jag sitter på ett bra bord med 2-3 fiskar och en passiv reg så kommer du in på en plats å attackerar mig :D:D

 

Vill be om ursäkt när jag tilltade ur för några dagar sedan. När jag 3betade 88, flopp 258 2 spader. All in mot din Q2s som du träffar och jag skriver att jag hade set. Då skriver du "vad är ett set? Du hade triss." och jag trodde bara du var någon randomfisk, eftersom jag inte kände igen nicket. Sen skriver ralle/emil "tiltade du ur på Sören" och jag förstod ingenting. Men sen föll bitarna på plats. Och ja jag tilltade ur, mest för att jag samtidigt skickade in 200bb med aa mot kk där k var tvunget att komma.

 

Haha näe tblselectar inget. sedan är väl min spelstil rätt slaskig så blev rätt kul nu när du inte visste mitt nick samtidigt som jag tog ngt inköp av dig och spela fisk. Du verkade bli tiltad. :D

 

Känner han sig starkare efter detta vansinnes utbrott? :-P

 

Helt klart. Kändes underbart. Nu tvingar jag dessutom mig själv att köpa nya hörlurar vilket har behövts. Detta par hade jag limmat och tejpat på, så dom var redan trasiga. Bara plus på den händelsen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw. Om jag satsat en tvåa... räknas straffar eller vinst på övertid in? Eller måste dem vinna efter 90 minuter?

Resultat efter 90 minuter är det som gäller om inget annat skrivs. Jag hoppas på 3-3 och att messi gör fler mål än ronaldo. Dels då jag själv vinner några kronor på det, men framförallt för att shahin förlorar på det:mrgreen: Sen får united vinna i förlängningen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det enda som talar emot dem är att jag satsat på att dem vinner.

 

Rutinerat :D

 

Btw. Om jag satsat en tvåa... räknas straffar eller vinst på övertid in? Eller måste dem vinna efter 90 minuter?

 

holla

 

Orutinerat! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchernas match idag!!!!

 

Världens bästa lag möter världens andra bästa lag och det var väldigt länge sedan två riktigt värdiga lag spelare CL finalen. Visst har det varit charmigt med Porto som vinnare, Pool vänder och sånt skit.

 

Men världens bästa, mot världens andra bästa. Jävlar.. kommer bli en sjukt underhållande match!

 

Har satsat 500 euro på Manchester United då Barca saknar Abidal och Dani Alves. Eller inte bara pga det. Utan delvist för att Manchester United är vidrigt bra, och när Barca saknar två väldigt viktiga gubbar och ovanpå det har maquez skadad. Ship it!

 

Vet att det äre n CL final och att allt kan hända. Men jag tror verkligen att man u drar det längsta strået. Det enda som talar emot dem är att jag satsat på att dem vinner.

 

Btw. Om jag satsat en tvåa... räknas straffar eller vinst på övertid in? Eller måste dem vinna efter 90 minuter?

 

holla

 

Till vilket odds? €500 är fan mycket på en så jämn match om du inte har mycket pengar (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sören sören sören (:

 

nån som såg henrik shyfferts "90s - ett försvarstal" på svt i lördags eller vare va? mycket bra iaf... spot on. undrar om den finns att tanka nånstans....

 

 

Om du vill se den så finns den ju här :\ http://svtplay.se/v/1567695/the_90_s_-_ett_forsvarstal/the_90_s_-_ett_forsvarstal

 

Och så finns denna http://www.google.se/search?q=The+90's+-+ett+försvarstal+torrent

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matchernas match idag!!!!

 

Världens bästa lag möter världens andra bästa lag och det var väldigt länge sedan två riktigt värdiga lag spelare CL finalen. Visst har det varit charmigt med Porto som vinnare, Pool vänder och sånt skit.

 

Men världens bästa, mot världens andra bästa. Jävlar.. kommer bli en sjukt underhållande match!

 

Har satsat 500 euro på Manchester United då Barca saknar Abidal och Dani Alves. Eller inte bara pga det. Utan delvist för att Manchester United är vidrigt bra, och när Barca saknar två väldigt viktiga gubbar och ovanpå det har maquez skadad. Ship it!

 

Vet att det äre n CL final och att allt kan hända. Men jag tror verkligen att man u drar det längsta strået. Det enda som talar emot dem är att jag satsat på att dem vinner.

 

Btw. Om jag satsat en tvåa... räknas straffar eller vinst på övertid in? Eller måste dem vinna efter 90 minuter?

 

holla

 

Jävligt roligt att en som bettar 500 euro inte ens vet vad det är för regler som gäller :h:. Dom måste vinna efter 90 minuter. Blir det straffar och förlängning som avgör efter X i fulltid så är det X som står. :-)

 

GOGO United , tror fkt du har tippat på helt rätt lag denna gång

 

Till vilket odds? €500 är fan mycket på en så jämn match om du inte har mycket pengar (=

 

Eh , he got a pocket full of reasons.

 

 

btw... Tevez hoppar in och avgör idag!

 

holla

 

+ 1 . Bara CT brännskada avgör så kan han få gå till Pool när han vill utan att jag bryr mig. Bara han avgör..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Undrar också.. du vill ju inte lira lördagens unibetgrej för att den kostar 5k.. nu bettar du det. wtf?

 

För att 60 är med vilket betyder att topp 6-7 får pris. Så länge jag vet det så kommer jag spela skit och åka ut. För jag går in med inställningen att jag inte har den turen som krävs.

 

I den här matchen backar jag storheter som Sir Alex, C.Ronaldo, Rooney, Ferdinand och listan kan göras väldigt lång.

 

Det är verkligen ingen surebet och 500 euro är obv en del, är verkligen ingen miljonär. Men det kommer bli kul att ha spänning i matchen. Så länge CL finalen är en gång per år så förlorar jag bara 5tkr per år , eller iof, så länge jag spelar turneringar som unibet så slänger jag bort pengar där med :lol:. Och när jag spelar live överhuvudtaget. Så får räkna med att förlora pengar ibland.

 

För fan shahin jinxa inte oss :(

 

Ska beta lite på United med nu, inga 500 euro dock. Baller!

 

:lol:

 

Det sa min kusin med inför andra matchen mot Roma. Första matchen satsade jag på Lazio och obv vann Roma. Andra matchen ville railfish att jag skulle tipsa på Roma vilket jag skulle göra, men aldrig hann med. Då vann Lazio överlägset. Så jag är obv motriggad. :mrgreen:

 

--

 

GRYMT MÅRTEN! :ola:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...