Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Niklas -> Visst led jag med dig härromnatten när du blev utdragen i nån expektturre men nu vet jag verkligen hur det känns..

Kom HU i en hyffsat stor turre inatt, jag ligger under en del men dominerar honom och vi ligger nästan exakt lika när denna kommer:

hehe.jpg

Att han synar mitt ställ där gör mig illamående också, sämsta synen ever typ, han stekte hela tiden ut, så han tänkte iaf, får man vara nöjd över..

Slut på mitt whain! (tyck synd om mig Niklas!)

Postad
Funderade på den med, men har ingen att dela en bil med.

Jag kör hela vägen så får de andra sköta drickandet.Puben vid järnvägsstationen! Dit gick vi alltid då det var hockeyresa till Gävle.

Stort, då ses vi på långsidan då:)

Jävla ticnet, hittar inte Gefle-AIK. Vandrarhemmet vägrar också svara.

Drog en liten session nyss, plussade 200$. Bara o sätta igång o grinda då man blev väckt av winnerbäck och pes-spelande i lägenheten. arrgh. Måste blivit bjuden hela utgången igår. Gjorde typ inte av med en krona.

Ska hem till päronen snart och se, vad som kan bli newcastles sista match i PL på ett par år.

Postad
Niklas -> Visst led jag med dig härromnatten när du blev utdragen i nån expektturre men nu vet jag verkligen hur det känns..

Slut på mitt whain! (tyck synd om mig Niklas!)

ipokerturre. semisympatiserar med dig...

Postad
ptsssss vi 2 outade i 50k gtd jag o niklas i HUen. Han va värd det.

därav endast semisympati:)

ser det som att jag hade så flyt då, att gud straffade mig på FT denna gång i 50k gtd.

Sinnessjukt! Paolo Maldini gjorde idag sin sista match. Han har spelat A-lagsfotboll i Milan under hela min livstid. Han var bäst när jag föddes, och är även bäst idag. GJ!

Kom igen nu magpies ffs...

Postad
ptsssss vi 2 outade i 50k gtd jag o niklas i HUen. Han va värd det.

Jo, men då är det skillnad, här spelade jag riktigt bra hela HUen och han hade inte mycket till chans. Han synade bl a två allins på stegdrag på floppen, trots att jag hade en hel del..

Men ..han kanske inte ville vinna, vad vet jag..

Trist att jag gjorde honom besviken då :)

Postad
Stort, då ses vi på långsidan då:)

Jävla ticnet, hittar inte Gefle-AIK. Vandrarhemmet vägrar också svara.

Som det ser ut nu...nej. Men om det finns 3-4 personer som vill dela på en bil så kör jag fram och tillbaka. Jag kör med min bil tur och retur för 300 kr. Fyra som delar på det blir endast 75 kr per man.

Avfärd från Rotebro.

Postad
Som det ser ut nu...nej. Men om det finns 3-4 personer som vill dela på en bil så kör jag fram och tillbaka. Jag kör med min bil tur och retur för 300 kr. Fyra som delar på det blir endast 75 kr per man.

Avfärd från Rotebro.

Oj, missuppfattade visst förut. Illa! Vi är redan full bil, och har fixat plåtar och vandrarhem redan. Shahin sa till mig per msn. Jag tror cyntax erbjöd sig att skjutsa er till Gävle. Jag sa nejnej, du har missförstått. Han ska dit med sina vänner, vi ses säkert där. Åk dit ändå, vettja. Blir en bra resa:)

Postad

Tillbaka på kontoret igen. Shahin wajnar som fan och kastar saker omkring sig. Det har gått så långt att han satt sig i ett annat rum för att lyssna på klassisk musik. WAT! Jag lirar turrar, går sådär, och sören+emil möter johan+viktor i 4manna pes.

Postad
Tillbaka på kontoret igen. Shahin wajnar som fan och kastar saker omkring sig. Det har gått så långt att han satt sig i ett annat rum för att lyssna på klassisk musik. WAT! Jag lirar turrar, går sådär, och sören+emil möter johan+viktor i 4manna pes.

hahahaahahahhaha

Postad
Oj, missuppfattade visst förut. Illa! Vi är redan full bil, och har fixat plåtar och vandrarhem redan. Shahin sa till mig per msn. Jag tror cyntax erbjöd sig att skjutsa er till Gävle. Jag sa nejnej, du har missförstått. Han ska dit med sina vänner, vi ses säkert där. Åk dit ändå, vettja. Blir en bra resa:)
Vänner? *lol* Jag har väl fan inga vänner :lol:
Postad
Niklas, vet inte om du har knackig lina eller missat att den startat men du är iaf sitout i 550 på svs.

WTF! Näe, inge fel på linan. Reggade den innan jag kom till kontoret, och glömde sedan bort den. Kom in nu och busta första handen med AJ vs AA, KK och AT. Var sitout tills 42pers kvar i hela 1h och 20min. Hittar en fin markerstapel på 340, får AJ direkt, bust. Skönt o slänga iväg 550kr.

Postad
Shahin Baharan gled in på kontoret idag. Många skrytrykten om mad PES skills. Vi gjorde en bet. 5000sek

20 matcher. Vinner Shahin 5 st blir det oavgjort. Vinner han 6 så står han som segrare. Vi har spelat 6 matcher och jag leder med 6-0

Shahin har inte övertygat! Just nu är han gråtfärdig och förstår inte varför man inte vinner när man alltid slår upp bollen på forward och kutar.

Jag skulle vara intresserad av en IRLsucks challenge i pes.

3-1 ja ger dig 35k om du leder efter 20 matcher om ja leder ger du mig 100k?

Postad

bäst värde genom tiderna i 500r sm-sat på cc. bubblade tyvärr men ooohhh va lätt det var att spela + äga dom. fick inte en hand på 5 timmars spel men hade alltid dubbla average för postflop var det som att spela mot folk med öppna kort! helt sanslöst.

busta dock med AQs, min första hand, mot TT aip... blindsen blev gääälna mot slutet. vann f.ö ingen aip/aiflop showdown. trist.

blir till att lira nästa sat med, sånt sanslössst värrrrrdeeeee gratis penngggaarrrrr

Postad
hahahaahahahhaha

:lol:

Det var det eller hitta ett rep :mrgreen:. Bubblade tre tours, epic bubblingar på alla tre så var titlad. Spewade bort typ 4 inköp på NL400 och vart helt förbannad. Inte pga 1.5k, utan för jag spelade dåligt och visste om det.

8 turneringar kvar. Klonkar minst en av dem om inte en riktigt fet. Ensam på kontoret.. klassisk musik, energidricka, Antisk i chatten. Epicbubblat 3 av 10 tours, champagne, ostron, fint väder, steker vad kan gå fel?

Läste en tråd på PF att det gick bättre på poker om man tänkte positivt. Nu fan är jag positiv..gogogogogogogogoogogogogoogoogogogogg

Postad
:lol:

Det var det eller hitta ett rep :mrgreen:. Bubblade tre tours, epic bubblingar på alla tre så var titlad. Spewade bort typ 4 inköp på NL400 och vart helt förbannad. Inte pga 1.5k, utan för jag spelade dåligt och visste om det.

8 turneringar kvar. Klonkar minst en av dem om inte en riktigt fet. Ensam på kontoret.. klassisk musik, energidricka, Antisk i chatten. Epicbubblat 3 av 10 tours, champagne, ostron, fint väder, steker vad kan gå fel?

Läste en tråd på PF att det gick bättre på poker om man tänkte positivt. Nu fan är jag positiv..gogogogogogogogoogogogogoogoogogogogg

Länk....?

Postad

turredonks!!! titta hit!

vad faaaaaaaaaaaaan gör jag?

Borde jag bara pushat pre? hittar vi hero call?

Full Tilt Poker Game #12413397967: $750,000 Guarantee (89422013), Table 193 - 120/240 Ante 25 - No Limit Hold'em - 20:25:35 ET - 2009/05/24

Seat 1: JoeSkeeter (17,939)

Seat 2: faithcanwin (7,879)

Seat 3: redarona (9,658)

Seat 4: shahin89 (13,393)

Seat 5: PSTARFISH (8,063)

Seat 6: trigger63lu (6,230)

Seat 7: Hallam Foe (4,040)

Seat 8: dforbie (455), is sitting out

Seat 9: vgfla75 (10,535)

JoeSkeeter antes 25

faithcanwin antes 25

redarona antes 25

shahin89 antes 25

PSTARFISH antes 25

trigger63lu antes 25

Hallam Foe antes 25

dforbie antes 25

vgfla75 antes 25

trigger63lu posts the small blind of 120

Hallam Foe posts the big blind of 240

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to shahin89 Queen of ClubsQueen of Hearts

dforbie folds

vgfla75 raises to 480

JoeSkeeter folds

faithcanwin has 15 seconds left to act

faithcanwin raises to 720

redarona folds

shahin89 has 15 seconds left to act

shahin89 has requested TIME

shahin89 raises to 2,222

PSTARFISH folds

trigger63lu folds

Hallam Foe folds

vgfla75 calls 1,742

faithcanwin has 15 seconds left to act

faithcanwin: i hate this hand

faithcanwin folds

*** FLOP *** 10 of Clubs2 of ClubsAce of Diamonds

vgfla75 has 15 seconds left to act

vgfla75 bets 8,288, and is all in

shahin89 has 15 seconds left to act

shahin89 has requested TIME

shahin89 ?

Uncalled bet of 8,288 returned to vgfla75

vgfla75 mucks

vgfla75 wins the pot (5,749)

Postad
turredonks!!! titta hit!

vad faaaaaaaaaaaaan gör jag?

Borde jag bara pushat pre?

Push är inte rätt, helt okej raise-size imo. Vågar knappt skriva vad jag anser är rätt på flopp, är för kall för just nu :)

• Skapa nytt...