Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

Stort grattis Shahin!

Haha är man fisk så är man det 8-). Nej men jag har fan insett en jävla massa om turneringar. Tex när jag frågade dig varför ante limpade J9 på knappen och du sa; "Blindsen hade pushstack" och jag tidigare på forumet läst att vi inte vill ha en raise/fold range med en grund stack. Det slog mig som en blixt och gjorde inga tidigare misstag där jag tex stealar med skräp genom att höja 2.5xbb och få se en shove.

Låter sjukt detta dock. Openlimpar? Posta gärna handen om ni har den, om vi har för liten stack för raisefold är ju push/fold givet imo.

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Stort grattis Shahin!

Låter sjukt detta dock. Openlimpar? Posta gärna handen om ni har den, om vi har för liten stack för raisefold är ju push/fold givet imo.

Tack m8!

Ingen anning. Jag tyckte också att limpa på knappen lät konstigt, men samtidigt suger jag på MTTs så kan nog vara rätt. Du får helt enkelt fråga herr kraclob eller antesvante. Tror det var att blindsen sög och att han gärna lirade mot dem.

GL!

Postad

Tror det var för att han sprang som gud och visste att han skulle floppa stege. :D

Nä men han hade jättestack då, inge större fel å limpa då imo.

Postad
Jättegrattis Shahin, du är verkligen värd det!

Grattis Shahin... du behöver inte förklara dig för bosniskpatriot.. det är en gammal levlare/trollare i ny skepnad bara :)

Tack så jättemycket båda två:mrgreen:!!

Herregud vad jag springer bra. Det är ju sanslöst. I dag sparkades Ranieri !!!!!!

Legendaren Ciro Ferrara tar över de sista två matcherna. Fiorentina är läskigt nära på att gå om Juventus, så går inte att riskera mer. Helvete vad bra nyheter. Diego är redan klar, Cannavaro är på gång, ryktas om De Silvestri och Tevez. Enda som fattas atm är att Antonio Conte tar över som tränare och att jag klonkar WSOP.

glglgllglglg

Postad
Tack så jättemycket båda två:mrgreen:!!

Herregud vad jag springer bra. Det är ju sanslöst. I dag sparkades Ranieri :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:!!!!!!

Legendaren Ciro Ferrara tar över de sista två matcherna. Fiorentina är läskigt nära på att gå om Juventus, så går inte att riskera mer. Helvete vad bra nyheter. Diego är redan klar, Cannavaro är på gång, ryktas om De Silvestri och Tevez. Enda som fattas atm är att Antonio Conte tar över som tränare och att jag klonkar WSOP :mrgreen:.

glglgllglglg

sköööööna nyheter :D

Postad
Sluta överanvänd smileys. Tänk på de som har det sämre.

haha bli en Juventussupporter imo! Ser ut att gå mot ljusare tider nu.

Bara Giovinco får chansen att visa vem han verkligen är och får chansen att blomma ut nästa år så är det set. Diego, Giovinco.. ryser.. kommer bli ett bra år. Ska försöka få in minst två matcher nästa år.

Italiens messi

giovinco.jpg

Postad

jag var faktiskt på plats på råsunda derbyt. Kul o kolla fotboll. Aik bättre laget. Irreterande att sitta på södra med megaseppot till hejjarklacksledare iofs.

inte sett nån repris men semilame insats av dembo på målet? :)

Postad
http://www.coolstuff.se/Sleeptracker_Pro

Någon som har en liknande pryl? Verkar vara nöt!

Jag sover alldeles för länge och vaknar ibland upp trött som få efter 8-10 timmars sömn. Den här ska ju lösa problemen obv... vore dock kul att få veta om någon annan har något liknande?

Beställd!

aXbo_render.jpg

Mer info: http://m3.idg.se/2.1022/1.108200

Får väl ge en recension om nån vecka när man testat den lite ;)

Postad
Springer så jäkla dåligt. :(

samma. igår blev jag överflushad 2 ggr av samma kille, torskade iaf 5 raka flips varav 2 otroligt nog var mot en fisk på nl2k AKvJJ + AKvQQ aip.

hade 300 kvar på ftp kontot ett tag. nu 2k. gay i vilket fall som helst....

hoppas fan inte bad run följer med till tallin....

Postad

Städat HELA dagen med Izy, gjort en jävla massa "kvinnogöra", trots det har vi typ kommit halvvägs. Även sorterat ut hela klädgarderoben. Satan vad mycket kläder man samlat på sig genom åren. Typ hälften av kläderna ska göras av med. För varje plagg som jag varit i valet och kvalet mellan att behålla eller slänga, har jag valt att slänga. I vardagsrummet står det nu kassar med kläder som skulle kunna dressa halva europa. Borde man skänka det till myrornas, ge det till nån kusin, eller rent av slänga skiten? Vissa av kläderna är helt oanvända, rätt bra grejer också. Känns ju lite skumt om nån shonne i baltikum ska knata omkring i mina jeans och en skön t-shirt. Iofs åkte ju sexy o kraclob till Tallin idag. De kan behöva ett nytt gear då dom lär gula sina liverullar:)

Har btw kollat igenom FC Z-dvdn. Fick den i födelsedagspresent av någon god vän som tänkte på mig när han såg den. Har dock inte trott att det var något att se. Riktigt bra skit måste jag säga, såg det aldrig när det gick på TV, men det är fan rätt kul. Min favorit är helt klart P-O.

Riktigt bra initiativ, kreativt som fan av z-tv. Samla ihop ett gäng nördar och lär dom spela fotboll för att sedan sätta dom på

"prov" mot djurgådens if. Snällt att iaf välja den allsvenska nästjumbon som motstånd. Man vill ju inte att nördarna ska bli helt förnedrade.

Är pokerspelare nördar?

Postad

Ja, det måste vart jobbigt att möta dom 2005, ja minns inte vilka som vann det året? Minns inte heller vilket "stockholms" lag som var i S1?

Spelar du SM btw Niklas?

Edit: Grattis till vinsten igår

Postad
Städat HELA dagen med Izy, gjort en jävla massa "kvinnogöra", trots det har vi typ kommit halvvägs. Även sorterat ut hela klädgarderoben. Satan vad mycket kläder man samlat på sig genom åren. Typ hälften av kläderna ska göras av med. För varje plagg som jag varit i valet och kvalet mellan att behålla eller slänga, har jag valt att slänga. I vardagsrummet står det nu kassar med kläder som skulle kunna dressa halva europa. Borde man skänka det till myrornas, ge det till nån kusin, eller rent av slänga skiten? Vissa av kläderna är helt oanvända, rätt bra grejer också. Känns ju lite skumt om nån shonne i baltikum ska knata omkring i mina jeans och en skön t-shirt. Iofs åkte ju sexy o kraclob till Tallin idag. De kan behöva ett nytt gear då dom lär gula sina liverullar:)

Känns väldigt onödigt och slött att slänga allt, välgörande ändamål och karma låter bättre.

Kusinen blir säkert också glad om han får dalta bland grejorna dessförinnan. =)

Postad

Har btw kollat igenom FC Z-dvdn. Fick den i födelsedagspresent av någon god vän som tänkte på mig när han såg den. Har dock inte trott att det var något att se. Riktigt bra skit måste jag säga, såg det aldrig när det gick på TV, men det är fan rätt kul. Min favorit är helt klart P-O.

Riktigt bra initiativ, kreativt som fan av z-tv. Samla ihop ett gäng nördar och lär dom spela fotboll för att sedan sätta dom på

"prov" mot djurgådens if. Snällt att iaf välja den allsvenska nästjumbon som motstånd. Man vill ju inte att nördarna ska bli helt förnedrade.

Är pokerspelare nördar?

Värsta mobbningstven jag sett. Nästan så man mår lite illa av sig själv när man skrattar åt dom.

Postad
Värsta mobbningstven jag sett. Nästan så man mår lite illa av sig själv när man skrattar åt dom.

Mjoo, det är lite mobbnings-tv. Men fortfarande är alla spelarna rätt så sköna faktiskt. De bjuder ju på sig själva, de vet också om att de är jävligt dåliga. Så skratta är ju tillåtet.

Sen finns det ju även Grunden BOIS som är en lite grövre version. Man vet inte om man ska skratta eller gråta. Länge sedan jag såg dom avsnitten, hursomhelst underbart att titta på. De människorna brinner verkligen för att få lira lite boll. Fotboll är verkligen ALLAS sport.

Postad
Ja, det måste vart jobbigt att möta dom 2005, ja minns inte vilka som vann det året? Minns inte heller vilket "stockholms" lag som var i S1?

Spelar du SM btw Niklas?

Edit: Grattis till vinsten igår

Hade följt med om jag hade haft åldern inne. Hade förmodligen inte pröjsat 15k buyin ändå. Hade nog lirat sidegames och filmat när sexy bustar etc.

• Skapa nytt...