Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Ska åka till Armenien-Georgien-Azerbadjan om ca en månad. Varit lite strul nere i Georgien ett tag. Någon som är någorlunda insatt i situationen? Vore kul att slippa bli skjuten på semestern liksom....

På tal om oroligheter kom jag att tänka på när jag och sexy fick skjuta med kalashnikovs i Kiev, för dryga halvåret sedan. Skulle nog klara oss rätt bra i krig imo...

n722180429_7019253_4043240.jpg

n722180429_7019184_6743894.jpg

n722180429_7019252_2417995.jpg

n722180429_7019256_6509659.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ska åka till Armenien-Georgien-Azerbadjan om ca en månad. Varit lite strul nere i Georgien ett tag. Någon som är någorlunda insatt i situationen? Vore kul att slippa bli skjuten på semestern liksom....

Vilket område ska du till? Vill gärna hålla sig undan från de norra delarna, speciellt de som gränsar till sydossetien och ett annat område med konstigt namn som jag inte minns vad det heter. Kan nog vara oroligt där fortfarande.

I georgien alltså.

Länk till kommentar

nån av er som var på blue moon bar igår? en värmdöklass hade skiva..

Jag var där, vår vän Maruzi vars konto jag skriver från drog en skön stagedive och blev utslängd. Snygga brudar och skönt folk utgjorde en trevlig kväll // Jierli

Länk till kommentar

Igår gick alltså turneringarnas turnering, poker in the sky av stapeln. Kopiösa mängder folk hade samlats i kungsan för att raila alla proffessionella pokerspelare. shahin"jag blev utdragen precis" 89 utgjorde väl startfältets största namn. jag och sexy tog oss även vi in för att raila jippot. Kom dit när det var ca 4 pers kvar som kämpade om den åtråvärda motorcykeln. Shahin åkte givetvis typ först.

Med nackspärr och torr hals begav vi oss sedan tillsammans med shahin till medis, för att möta upp antesvante. Ett par pilsner senare gick vi och käkade tapas på La Cucaracha, på bondegatan. Sinnessjukt god mat och jävligt gott vin.

Vidare mot Café Opera som bestpoker hade semihyrt. Var kul att återigen snacka skit med massa pokerfolk. Fick även frågan "Är det du som är IRLsucks?" inne på caféet. Förolämpning eller hyllning? Förolämpning obv...

Sedan gjordes ett mindre klokt val att gå in på solidaritet, som för kvällen var helt tomt på folk, om jag minns rätt. Kvällen slutade väl ungefär där, med en relativt tidig hemgång jämfört med i måndags.

Missade en sjuk grej. Vår gode vän carl som är icke pokerspelare var även med oss ikväll. Blev lite mycket för den stackars mannen som utanför caféet pissade och spydde samtidigt i en buske. Fan att man ska missa såna epic moments...

De här vardagsutgångarna tar för övrigt på ekonomin. Hade inte täckning på kortet när vi skulle fyllekäka donken. livstilt....

Så nötig mat!

Epic räcker nog fan knappt, så jävla snyggt att dra en dubbel där:D

Sollan var ju ett riktigt stolpe-ut move...

Tack för en najs kväll iaf grabbar, det blir fler gånger o bättre partyn!

Länk till kommentar

Vilket område ska du till? Vill gärna hålla sig undan från de norra delarna, speciellt de som gränsar till sydossetien och ett annat område med konstigt namn som jag inte minns vad det heter. Kan nog vara oroligt där fortfarande.

I georgien alltså.

Egentligen skulle man nog vela röra sig lite uppe i de norra delarna. Ska tydligen vara jävligt fint där uppe i bergen. Tyvärr kanske man inte får uppleva det den här gången. Men annars är väl målet huvudstaden Tbilisi, ligger ju i mitten någonstans. Sedan känns ju Stalins hemstad Gori som ett måste. Enda stället i världen där det fortfarande står en Stalinstaty. Det ligger ju dryga timmen ovanför Tbilisi. Aja, har alltid haft som policy att inte vara rädd när man åker på semester. Tror det blir som i Bangkok häromsistens. Folk varnade oss för att vi skulle få ducka för handgranater etc. LÅL, var inte med om någon turbulens överhuvudtaget. dodge...

Länk till kommentar

erbjuden?

Lång historia, men de kallade mig till 3 privata intervjuer, en i grupp med typ 9 andra, o de andra två enskilda. Sen ville de ha med mig, men jag tackade nej. Hela grejen var en ploj fr min sida för o visa lillbrorsan, som ville va med, att jag var typ mer BB än han :)

Ångrade mig rätt fett när jag såg Elita där inne... hon är sick het.

Länk till kommentar

Egentligen skulle man nog vela röra sig lite uppe i de norra delarna. Ska tydligen vara jävligt fint där uppe i bergen. Tyvärr kanske man inte får uppleva det den här gången. Men annars är väl målet huvudstaden Tbilisi, ligger ju i mitten någonstans. Sedan känns ju Stalins hemstad Gori som ett måste. Enda stället i världen där det fortfarande står en Stalinstaty. Det ligger ju dryga timmen ovanför Tbilisi. Aja, har alltid haft som policy att inte vara rädd när man åker på semester. Tror det blir som i Bangkok häromsistens. Folk varnade oss för att vi skulle få ducka för handgranater etc. LÅL, var inte med om någon turbulens överhuvudtaget. dodge...

Vad gällande berg är Svaneti är fint, Kazbegi likaså. Det sistnämnda ligger bara 3 timmar från Tbilisi.

Jag var senast i Georgien för typ en månad sen och skulle säga no problemas om säkerhetssituationen. Men som alltid, kolla på nätet och snacka med folk.

Gaumarjos!

Länk till kommentar

Vad gällande berg är Svaneti är fint, Kazbegi likaså. Det sistnämnda ligger bara 3 timmar från Tbilisi.

Jag var senast i Georgien för typ en månad sen och skulle säga no problemas om säkerhetssituationen. Men som alltid, kolla på nätet och snacka med folk.

Gaumarjos!

Skönt o höra. Blir till att go NUTS därnere då....

Vad gjorde du där btw? Något man inte får missa?

Länk till kommentar

Skönt o höra. Blir till att go NUTS därnere då....

Vad gjorde du där btw? Något man inte får missa?

Gjorde några intervjuer, hängde bara i Tbilisi i två veckor. För två år sedan reste jag runt typ som ni ska göra, en månad fördelad på Georgien(3v) och Armenien(1v).

Finns obv jättemycket att se men roligast är nog bara att hänga med georgierna och dricka, skratta&sjunga tills vinet tar slut(aldrig).

Länk till kommentar

Fan vad det doneras på ipoker denna månad. 69bi upp på nl100hu hittils(51på spelet, 18rb). Tänk om en rush kunde hålla sig månaden ut...

Ska städa lite nu, sen iväg till boovallen för ny match i div7G. Fan tätare schema än kallsvenskan. Medborgaplatsenss FF står för motståndet, coolio...

Länk till kommentar

Djävulens advokat på tv idag..

vet inte om jag är ensam om att tycka att det är en jävligt bra film. Men tyckte om den jävligt mycket sist jag såg den och aldrig någonsin sett en vackrare brud än Charlize Theron. Går det att bli vackrare?

holla

Länk till kommentar

Djävulens advokat på tv idag..

vet inte om jag är ensam om att tycka att det är en jävligt bra film. Men tyckte om den jävligt mycket sist jag såg den och aldrig någonsin sett en vackrare brud än Charlize Theron. Går det att bli vackrare?

holla

skenet bedrar

charlize_theron.jpg

Länk till kommentar

skenet bedrar

Den första bilden är väl när hon skulle spela huvudrollen i Monster. Läste nån intervju om det där, hon gick verkligen in för rollen. Hon skulle gå upp typ 25kg på bara någon månad. Hon klarade det med råge. Näe, håller med shahin där om att hon är hottyhot. Sydafrikas drottning...

Länk till kommentar

Fan vad det doneras på ipoker denna månad. 69bi upp på nl100hu hittils(51på spelet, 18rb). Tänk om en rush kunde hålla sig månaden ut...

Ska städa lite nu, sen iväg till boovallen för ny match i div7G. Fan tätare schema än kallsvenskan. Medborgaplatsenss FF står för motståndet, coolio...

Sjuk månad för mig också, har gått från $30k ner till $80k upp, har spelat som högst 25/50 och bara 300 händer där. 55k är från mtt men ändå

Länk till kommentar

• Skapa nytt...