Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

GAMBLERZ>>>>>>>>>>>>>>cc

 

Spelar rätt sällan live pga jag e rätt kass, men när jag gör det, ämnar jag att göra det på gamblerz. Riktigt bra ställe, hög potential, tror det blir en fin hangout framöver.

 

Går jag till cc gör jag det nykter, har verkligen inte råd att kasta bort pengar som igår. Avslutade även med den idiotiska 500 på svart(roulette obv), dubblade insta, men bust gången efter det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick rakt in baller-style o sa ett snabbt hej. Inte ett ögonbryn höjdes. Vilket inte kan sägas om Shahins raljerande på 5050 vilket obv gick ut över mig;)

 

Haha finns en anledning att det slutade med att jag gapade och skrek.

 

Satt en kille på bordet som jag träffade då och då när jag jobbade på Redbet. Han kallas för Redbet-Johan och även om jag inte vill gå in på allt för mycket detaljer så är han en väldigt stor affiliate. Han hade hört att jag kallat honom för en "oseriös affiliate" och massa annat skit om honom. Han sa att han inte uppskattade att jag sa sånt om honom och jag trodde obv, efter att ha umgåtts med Niklas och Johan så vet man inte vad som är level och allvar längre, att han levlade mig.

 

Visade sig att han var allvarlig och jag vart sur för han som sagt det till honom sa att jag sagt så efter PAF kryssningen. Utan att göra en höna av en fjäder så kan jag sammanfatta med att jag verkligen inte sagt något ens i närheten av det jag anklagas ha sagt. Antesvante kan nog intyga att min reaktion var väldigt stark och det är pga jag hatar när folk lägger ord i ens mun.

 

Tror att Johan förstod klart och tydligt att jag inte sagt något sånt. Om han vill fortsätta tro det så kan jag inte göra något mer åt saken.. men blir besviken på att det ens förekommit något liknande.

 

Aja vill inte älta vidare om det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

GAMBLERZ>>>>>>>>>>>>>>cc

 

Spelar rätt sällan live pga jag e rätt kass, men när jag gör det, ämnar jag att göra det på gamblerz. Riktigt bra ställe, hög potential, tror det blir en fin hangout framöver.

 

+ 1

 

Det var faktiskt jävligt nice där. Aldrig spelat en CG någonsin där folk skojar, snackar och har kul. Det var ljust i lokalen, stort, sköna stolar att sitta på.

 

Hörde att det "svitenklass" på gamblerz så sviten måste ha varit soft som fan. Kommer nog börja lira varje måndag eller dylikt. Kanske två gånger i veckan. Aldrig haft så kul när jag lirat poker. Men ska obv sluta slaska.. har typ syn-syndromen live. Min hjärna säger; "Shahin.. lägg dig". Men min mun skriker ut "syn". Mot Niklas så bestämde jag mig för att lägga Q9s efter att jag typ 5bet straddlat till 160 med 5/5 blinds :P. Han pushar och jag ska säga fold... men säger syn. När jag stekte så övertalade jag mig själv in till att syna.

 

Aja.. försvinner den så blir det ännu roligare :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw tack för alla lyckoönskningar. Aimar för guld och glory.

 

Mår jätteilla nu och trodde först att jag var nervös inför imorgon. Men är verkligen inte nervös alls. Är ju extremt höjdrädd men ser fram emot imorgon då det kommer att bli väldigt kul.

 

Har mått illa sedan jag vaknade, inte haft apetit att äta. Fick då höra; "är du bakis?" vilket slog mig som en blixt. Jag har alltid gått runt och trott att jag varit övermänsklig. Om det här var Heroes så hade min ability varit; "dricka utan att bli bakis". Men ack så fel jag hade... 6-7 pokerspelare på ett plejs med sunday million vinnaren och måndagslax vinnaren kan aldrig sluta bra. Drinksen flög fram och tillbaka och blev en bra replay av thai. Spydde aldrig på kvällen. Drack vatten.. så borde inte må illa. Men varit seg och illamående som fan idag. Så måste typ medge att jag nog för första gången är bakfull.. ordentligt :roll: .

 

Köpte en ny skjorta på our legacy idag som jag faktiskt tyckte var cool. Gick även förbi kunsträdgården för att se om de fixat något, men det var tomt.

 

Aja.. skulle till kontoret och grinda fram till 5-6 innan jag skulle dra hem till kusen för att sova. Men mår alldeles för illa för att göra det... ska bara lägga mig nu och vila.

 

Sorry Emil för att jag sa att jag kommer på tele. Men jag mår för illa.. känner att jag inte klommer kunna grinda ordentligt och om det är något jag lärt mig i poker så är det att inte lira när det inte passar. Läst en hel del av poker mindset och det blir minst en aha upplevelse per sida. Sorry även Max som jag jättegärna hade vleat grinda med, men vi kommer ju ses i peking. Och obv Mårten och $ören. Vi syns imorgon istället!

 

 

Ska bli kul att träffa alla imorgon och hoppas att ni PFare kommer fram och hälsar.

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fakkkk missar bestpoker grejen idag. Ska åka nåt tåg nu som jag ännu inte vet destinationen på. Några tester med bilen jag tävlar i. Vet att jag ska köra på Anderstorp ikväll iallafall. Aja. Jag ska försöka komma hem så fort som möjligt och glider då in ikväll lagom till ni andra är så där härligt närgångna efter ett par drinkar och smirnoffs.

bababa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fakkkk missar bestpoker grejen idag. Ska åka nåt tåg nu som jag ännu inte vet destinationen på. Några tester med bilen jag tävlar i. Vet att jag ska köra på Anderstorp ikväll iallafall. Aja. Jag ska försöka komma hem så fort som möjligt och glider då in ikväll lagom till ni andra är så där härligt närgångna efter ett par drinkar och smirnoffs.

bababa

 

:-(

Efterfest @ cafe opera vid 22 tiden. Vore kul ifall du också kommer yo!

 

nice med bilgrejen dock.. good lack

 

Vänta nu, är bestpoker skiten ikväll och shahin ska frivilligt upp och spela?

 

tid?

 

Frivilligt? Njao... fick en uppenbarelse en kväll när jag sprättade en smirre a la okocha. Behöver ju en motorcykel, speciellt med tanke på att jag inte har körkort eller

 

15:00 skeppas vi upp. Men från 12-15 så kommer dem att prova bordet och skicka upp frivilliga. Sedan kommer det finnas mat och sånt då. Jag är typ aldrig i tid, så får se till att vara i tid nu.

 

 

Ty Rooney och Okocha. Är ju lite som Peter när han tappade sina krafter. Men en dag kommer dem tillbaka... :roll:

 

Kallt med skitväder idag btw

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag fattar inte riktigt, kollade på hemsidan.

Hissas ni upp i en jävla kran sittandes på en liten jävla plattform? Några säkerhetsanordningar? Pissa i flaska? Verkar jävla wacked det där.

Edit: Vad nickar du? Hittar dig nån shahin i kvalificerade spelare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag fattar inte riktigt, kollade på hemsidan.

Hissas ni upp i en jävla kran sittandes på en liten jävla plattform? Några säkerhetsanordningar? Pissa i flaska? Verkar jävla wacked det där.

Edit: Vad nickar du? Hittar dig nån shahin i kvalificerade spelare!

 

http://www.aftonbladet.se/poker/article4735950.ab

 

http://www.aftonbladet.se/poker/article5134482.ab

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snyggt, glider förbi på lunchen och skriker ditt namn, då ska du fan vinka också!

 

Jadå. Kul att du glider förbi!

 

Var det på lördag du och jag skulle röja på CC's roulettebord?

 

Yes. Förhoppningvis skjutsar jag dit dig i min motorcykel som jag ska vinna så kan vi köra "Cyntax Roulette Fund" :mrgreen:

 

Greger: Vill gärna hålla det dolt atm. Men jag finns med på listan på sidan.

 

äta frukost nu sen dra

glgll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag fattar inte riktigt, kollade på hemsidan.

Hissas ni upp i en jävla kran sittandes på en liten jävla plattform? Några säkerhetsanordningar? Pissa i flaska? Verkar jävla wacked det där.

Edit: Vad nickar du? Hittar dig nån shahin i kvalificerade spelare!

 

looooool

 

tänkt på det och talat med dem. Vad händer om man får akut diarrea?

 

Gäller att dra ner byxorna då, dra till kanten och köra en r.kelly. Men i det här fallet en brown shower :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

looooool

 

tänkt på det och talat med dem. Vad händer om man får akut diarrea?

 

Gäller att dra ner byxorna då, dra till kanten och köra en r.kelly. Men i det här fallet en brown shower :lol:

 

Lovar du att sjunga "I wanna piss on you - pee all over your face" à la Dave Chappelle då??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar man pallra sig in till stan för att få nackspärr? Åker in in ensam iaf, någon som joinar? Är rätt säker på att jag kommer in ikväll iaf. Martinnuts skrev upp mig+2 på eventets efterfest, på café opera. Vem vill vara min dejt?

 

Kan ju vara intressant, dra en bio o käk innan? Ska se med krac vad han tycker?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...