Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Plugget fackade sig.. måste plugga matte b och sve c pga de tar bort idrott a och special idrott värt 300poäng mvg om jag gör det...

 

ähh orkar inte ens bry mig längre.. gör en prövning om månaden fram till nästa januari.. går det så woho.. om inte så fuck allt.. tar högskoleprovet och får 1.5+..

 

fml..

nu ska det duecescrackas, sen grindas för fa-an..

 

inget kan få ner min mood igen.. grindar igen.. ska bli rik..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matkomfort fortsätter leverera. Igår var det korvstroganoff och idagavnjöt man ju kycklingpanna med kantarellsås och rostade rotfrukter. stört gott. nu kom frisoren hit och trycker i sig en billys pizza. Sen förkrök innan skivan...

 

Notera

 

 

 

Tips frisören: grädda i ugnen tar jävligt mycket längre tid men sjukligt mycket godare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Matkomfort fortsätter leverera. Igår var det korvstroganoff och idag avnjöt man ju kycklingpanna med kantarellsås och rostade rotfrukter. stört gott. nu kom frisoren hit och trycker i sig en billys pizza. Sen förkrök innan skivan...

 

Hur värmer man maten från matkomfort btw, är det typ 4 små portionspåsar som man slänger i micron eller? Måste slita upp en kartong på söndag. Låter fan najs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plugget fackade sig.. måste plugga matte b och sve c pga de tar bort idrott a och special idrott värt 300poäng mvg om jag gör det...

 

ähh orkar inte ens bry mig längre.. gör en prövning om månaden fram till nästa januari.. går det så woho.. om inte så fuck allt.. tar högskoleprovet och får 1.5+..

fml..

nu ska det duecescrackas, sen grindas för fa-an..

 

inget kan få ner min mood igen.. grindar igen.. ska bli rik..

 

Lättare sagt än gjort...

 

Men GL med allt:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lättare sagt än gjort...

 

Men GL med allt:-)

 

Även om jag är väl medveten om att provet är svårt så handlar provet väl mest om att förbereda sig. Vet att många går in med tanken; "äh man kan inte plugga inför högskoleprovet" vilket är ren bs.

 

Jag har tex köpt "högskoleprovet guide" som tar upp allt om högskoleprovet. Vad man ska tänka på, vad man ska plugga på. De tar upp exempel och förklarar dem väldigt bra. Tex så vart jag chockad när jag såg orddelen. Såg väldigt logiskt ut och inte bara att man ska vara allmänt bra på ord.

 

Om du kör på den här boken, gör högskoleprovet en gång per fjärde dag eller liknande så tror jag utan tvekan att man kan klonka in 1.5+ med 3-4 veckors effektiv plugg.

 

Finns btw även högskoleprovet lektioner osv osv. Där man coachas av folk som fått 2.0 osv.

 

Jag gör prövningar pga jag inte ens vill ta en 0.01% att inte komma in.

 

gl :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även om jag är väl medveten om att provet är svårt så handlar provet väl mest om att förbereda sig. Vet att många går in med tanken; "äh man kan inte plugga inför högskoleprovet" vilket är ren bs.

 

Jag har tex köpt "högskoleprovet guide" som tar upp allt om högskoleprovet. Vad man ska tänka på, vad man ska plugga på. De tar upp exempel och förklarar dem väldigt bra. Tex så vart jag chockad när jag såg orddelen. Såg väldigt logiskt ut och inte bara att man ska vara allmänt bra på ord.

 

Om du kör på den här boken, gör högskoleprovet en gång per fjärde dag eller liknande så tror jag utan tvekan att man kan klonka in 1.5+ med 3-4 veckors effektiv plugg.

 

Finns btw även högskoleprovet lektioner osv osv. Där man coachas av folk som fått 2.0 osv.

 

Jag gör prövningar pga jag inte ens vill ta en 0.01% att inte komma in.

 

gl :mrgreen:

Om du ändå ska göra ett högskoleprov var fjärde dag, varför inte lägga den tiden på att fixa matte b och svenska c?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, snyggt med 1.9

 

Det bästa måste väl vara att betala ngn smart jävel som e hyffsat lik dig. Dom kollar ju knappt legitimationen iaf. Hur stor e risken att bli ifrågasatt på H-provet...?

 

Vet inte vart du gjorde det, men när jag skrev så kollade de flera gånger och ID't låg på bänken under hela tiden

 

GG WP supertequila, 1,9 är inte illa!

 

Vad är det du ska söka shahin som gör att du måste ha så högt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lr så kan man va supersmart o klonka in 1,9 (eg. 2.0 men en del slarvfel) ;)

 

[ ]Hidden brag

[X]Truth

[X]Smarter than y'all

[X]cuter than y'all

[X]Not so hidden brag

 

Been there, done that... ;-)

 

[X] extra halvbrag: skrev fel på svarspappret och sumpade 2.0... :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, enkelt... hade en "polare" som gjorde en annan polare en megatjänst.

Båda reggade sig o gjorde provet samtidigt, o hade signalsystem.

Han som var smart satt typ snett framför den andre. Han stampade lätt numret på frågan, typ 5 ggr för fråga 5, och sen kliade sig på huvet för A, örat för B, näsan för C, osv. Piece of cake. Polarns polare är numera högavlönad civilekonom med spansk inriktning trots usla gymnasiebetyg.

Själva polarn har inte gått ut högskolan än men är en av Sveriges bästa spewtastiska spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ändå ska göra ett högskoleprov var fjärde dag, varför inte lägga den tiden på att fixa matte b och svenska c?

 

Hehe ganska säker på att jag skrev att jag ska lägga ner min tid och plugga upp dem ämnena istället för att plugga till högskoleprovet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, enkelt... hade en "polare" som gjorde en annan polare en megatjänst.

Båda reggade sig o gjorde provet samtidigt, o hade signalsystem.

Han som var smart satt typ snett framför den andre. Han stampade lätt numret på frågan, typ 5 ggr för fråga 5, och sen kliade sig på huvet för A, örat för B, näsan för C, osv. Piece of cake. Polarns polare är numera högavlönad civilekonom med spansk inriktning trots usla gymnasiebetyg.

Själva polarn har inte gått ut högskolan än men är en av Sveriges bästa spewtastiska spelare.

 

SupertequilaNITaments imo :mrgreen:

 

Såja den här pokerbrejken var väl inte allt för fel.. 1650 upp idag på NL200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte vart du gjorde det, men när jag skrev så kollade de flera gånger och ID't låg på bänken under hela tiden

 

GG WP supertequila, 1,9 är inte illa!

 

Vad är det du ska söka shahin som gör att du måste ha så högt?

 

Jag ska söka till juristprogrammet vid Sthlms U.

 

Men på senare tid har jag börjat tänka på om det kanske inte är soft att plugga i typ Lund. En väldigt bra skola och studentlivet är ju awesome. Jag är egentligen ingen person som går ut och festar mycket.. är typ för lat.

 

Men enligt rykten så blandar ramz ihop mig med shahin86, så får man ballera ut med dem hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...