Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Matkomforten kommer varje Söndag, oftast på kvällen. Då får man mat för mån-tors levererat till dörren. Vi var i thai för 4 veckor sedan, så du var tyvärr inte hos oss. Hör av dig nästa gång du har en vända i Nacka.

 

Rakebacken på vc har btw inte kommit ännu. Brukar komma på första fredagen under ny månad.

 

Nu big brotherfinalen 2003. Jävlar vad snygg hon Malin var som precis uppträdde. Blev lite kär där...

 

Tycker lådorna väger sick lite för att rymma mat för att rymma käk för fyra middagar, var mest det jag funtade över.

 

Får glo på min rutt först när jag kommer till jobbet och ska hämta min bil, men om jag hamnar i Nacka nån gång lär jag känna igen dig om du öppnar :-)

 

Tack för infon om rbn btw, då vet man, hade fått för mig den första.

 

Edit: btw släng gärna lådorna, skitjobbigt att ta tillbaka. (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka områden kör Matkomforten ut till? Hittade inget info om det på sidan...men sen har jag massa såna där tråkiga pokerbord upp också. ;-)

 

Vore nötet med hemkörd mat nu när jag löst städdelen genom städhjälp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka områden kör Matkomforten ut till? Hittade inget info om det på sidan...men sen har jag massa såna där tråkiga pokerbord upp också. ;-)

 

Vore nötet med hemkörd mat nu när jag löst städdelen genom städhjälp.

 

Eftersom jag jobbar på företaget som kör ut matkomfort så kan jag meddela att vi är ända ute i Märsta, Enebyberg, Djurö, Bålsta, Kungsängen, Djursholm, City, Bromma, hela Nackaområdet, Gustavsberg utåt Värmdö, ja, you name it. Sålänge du inte har mer än typ 1 timme med bil från centralen så godtar de nog din order

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLOOOOOOOONk!!!!!!!!!!!

 

Vet inte om jag förklarat det här tidigare men min sjuka cpgymnasieskola gav mig IG i Matte B och Svenska C utan att jag gått dem. Det roliga är att jag var på EN lektion var och då sa jag till skolan att jag INTE SKULLE gå på varken matte B och svenska C. Det här för att gå ut med 2400 poäng, plugga 100 poäng (historia a) på komvux och därmed få ett slutbetyg.

 

Har under 2 års tid, varje gång jag varit förbi skolan vilket är en 4-5 gånger har jag sagt åt dem att ta bort Svenska C och Matte B pga jag inte haft dem. Varje gång har dem sagt; "Ja det ska vi göra". Men får tillbaka betygen med IG i Svenska C och Matte B. Och dem här ämnena drar ner mian betyg med en 0.8.

 

Som det ser ut just nu så kommer jag att tala med VHS och Komvux. VHS har sagt att min gymnasieskola kan maila in och säga att jag fått Matte B och Svenska C felaktigt, vilket i sin tur betyder att jag får tillbaka mina 0.8 i poäng, vilket betyder att jag fortfarande har en del att plugga upp:mrgreen: , men mycket minder än tidigare och bara enkla ämnen som Engelska A, Religionkunskap A, Matte A där jag fått VG på alla tre.

 

Sen är jag hemma...

 

Så fort de thär löser sig börjar jag grinda poker igen... wohoooooo

 

låter mig springa bra en gång snälla.. går det här igneom.. fan ska aldrig mer whina.. det kan ni sidebetta om:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KLOOOOOOOONk!!!!!!!!!!!

 

Vet inte om jag förklarat det här tidigare men min sjuka cpgymnasieskola gav mig IG i Matte B och Svenska C utan att jag gått dem. Det roliga är att jag var på EN lektion var och då sa jag till skolan att jag INTE SKULLE gå på varken matte B och svenska C. Det här för att gå ut med 2400 poäng, plugga 100 poäng (historia a) på komvux och därmed få ett slutbetyg.

 

Har under 2 års tid, varje gång jag varit förbi skolan vilket är en 4-5 gånger har jag sagt åt dem att ta bort Svenska C och Matte B pga jag inte haft dem. Varje gång har dem sagt; "Ja det ska vi göra". Men får tillbaka betygen med IG i Svenska C och Matte B. Och dem här ämnena drar ner mian betyg med en 0.8.

 

Som det ser ut just nu så kommer jag att tala med VHS och Komvux. VHS har sagt att min gymnasieskola kan maila in och säga att jag fått Matte B och Svenska C felaktigt, vilket i sin tur betyder att jag får tillbaka mina 0.8 i poäng, vilket betyder att jag fortfarande har en del att plugga upp:mrgreen: , men mycket minder än tidigare och bara enkla ämnen som Engelska A, Religionkunskap A, Matte A där jag fått VG på alla tre.

 

Sen är jag hemma...

 

Så fort de thär löser sig börjar jag grinda poker igen... wohoooooo

 

låter mig springa bra en gång snälla.. går det här igneom.. fan ska aldrig mer whina.. det kan ni sidebetta om:D

 

Sidebet på att shahin fortsätter wajna även om det här går igenom. Känns dumt att ens fråga om nån sätter emot:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sidebet på att shahin fortsätter wajna även om det här går igenom. Känns dumt att ens fråga om nån sätter emot:)

 

mja om man skulle sätta en krona så skulle nog inte sveriges BNP täcka utbetalningen iom oddset som bör sitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Bara jag som saknar Niklas månadsrapporter?

 

Alla har väl en roll i den här dagboken; Jag ska whina, Mårten ska rätta folk, Izy ska braga om hans nöt t-shirts och snoppviftande, IRLsucks ska då och då posta en NL40k HH, Sören är Sören och du Niklas.. du kommer med dem väldigt intressanta och roliga texterna :mrgreen:.

 

Kom igen nu... update update!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Bara jag som saknar Niklas månadsrapporter?

 

Alla har väl en roll i den här dagboken; Jag ska whina, Mårten ska rätta folk, Izy ska braga om hans nöt t-shirts och snoppviftande, IRLsucks ska då och då posta en NL40k HH, Sören är Sören och du Niklas.. du kommer med dem väldigt intressanta och roliga texterna :mrgreen:.

 

Kom igen nu... update update!

 

 

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Barcaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 

:D:D:D:D:D:D:D:D

 

Så jäkla nice.

 

Slänger iväg ett tack till domarn också. Tack.

Haha vilket underbart mål, hade Chelsea fått vinna med sin gristaktik hade det varit ett enormt bakslag för fotbollen.

 

Det här kommer bli en grym final. Går det fixa plåtar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finnarna klantade bort ledningen mot USA:( Onödiga utvisningar av bl a råskinnet Ruutu. I periodpauser och spelavbrott beskådades även lite champions league. Några reflektioner efter matchen....

 

fel lag vann...

 

maloudas frisyr var bland de fulare jag sett...

 

ballacks omfamning av domaren var härlig...

 

hoppas för guds skull att inte manshite vinner finalen...

 

Nu ska jag se första avsnittet av big brother 2002. Hela säsongen visas nu i Maj med dubbelavsnitt med start från 22.50 varje kväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vilket underbart mål, hade Chelsea fått vinna med sin gristaktik hade det varit ett enormt bakslag för fotbollen.

 

Det här kommer bli en grym final. Går det fixa plåtar?

 

De spelar ju exakt så som man ska göra mot barca. Såg el classico där real madrid släppte till ytor och då körde barca över dem men när chelsea spikar igen bakåt så kommer barca ingenstans. Imo synd om chelsea

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja alltså, Malouda, va i helvete?? :lol: Men checka Bosingwa...värsta enbrynet jag sett i hela mitt liv. Ska det vara så jävla svårt att hitta en liten rakhyvel och fixa till det där trainwrecket?

 

 

Satt också och störde mig på Chelseas toktråkande 2 raka matcher, men när man ser Barcas avslut utifrån och Alves inlägg (sämsta offensiva insatsen av en ytterback i CLs historia?) så skulle det ju med handen på hjärtat vara rena idiotin att spela på något annat vis (och det säger jag som Unitedfantast).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väljer att credda bosingwa för att han INTE rakar sitt unibrow. Blir lite av hans signum. Sen att jag ogillar honom är en annan sak, men brynet får han cred för...

 

jose_bosingwa.jpg

 

Vore jävligt kul om folk kunde posta lite sköna fotbollsfrisyrer. Finns ju några jävligt epic. Jag börjar....

 

Abel Xavier

1-abel-xavier-cornrows-mohawk-mashup1.jpg

 

Taribo West

taribo_west.jpg

 

David James(fulast hittils?)

_42361312_jamesbarnetslick220300.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...