Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hur kan du alltid va så running good shahin? :P

 

Såg btw precis Watchmen, nån som sett den? Lite annorlunda, ger den 8/10

 

Borde vara instaban om man ens funderar på att ge den högre än 1/10

 

Måste hålla med bluewajt. Är nog sämsta filmen jag sett i år :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker kontoret ska åka till tallinn och försöka bli svenska mästare (:

 

1420 euro för buyin, högst överkomligt för en liveturnering... och jag vill börja spela live (: vilka e med! emil?? sören du ska väl kvala in?? killar???

 

Sm går väl på åland också? vilket ska man lira??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan du alltid va så running good shahin? :P

 

:lol:

 

Igår var dock ganska sjukt. Jag förlorade till den här killen för att han klonkade sönder mot mig, sedan förlorade han det vidare till resten av folket på bordet. Det sjukaste var dock när han tappat från 3k till 2k mot resten. Då lyckas en annan reg enouta någon annan för en 2k pott med 89 på 88T8x. Han andra hade TT :mrgreen:.

 

Några händer senare spelas en sjuk jävla pott och största jag sett inköpsmässigt på iPoker. Reg(han som enoutade) har QTs. Fisken AK. Den andra vet jag inte. Flopp K98-j-x. Mycket action och på river höjer regen all in. Fisken tänker i 4-5 sekunder innan han synar med AK:lol:. Så sick haha. En bra jävla dag för han regen som först enoutade och sen fick plocka en 4.8k pott eller vad det var.

 

tycker kontoret ska åka till tallinn och försöka bli svenska mästare (:

 

1420 euro för buyin, högst överkomligt för en liveturnering... och jag vill börja spela live (: vilka e med! emil?? sören du ska väl kvala in?? killar???

 

Är det inte 21 års åldersgräns?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wat? hade för mig det var 18.....

 

såg precis gran torino igen med resten av gänget, alla gillar den ofc, den e grym.

 

Stämmer att det var 18 på Åland, men de var ju tvugna flyta det till Tallinn pga stul med hotell osv och där är det tyvärr 21 =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer att det var 18 på Åland, men de var ju tvugna flyta det till Tallinn pga stul med hotell osv och där är det tyvärr 21 =/

 

tur man e 21 då

 

btw ngn som fattar vad virusprogrammet menar när den säger att den har en trojan i karantän???????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL @ Peter Eastgate (Vinnare av WSOP 2008).

 

Läser lite om honom i pokermagazine och fick mig ett gott skratt;

 

Även Peters två bröder spealre poker, dock inte riktigt med samma framgång. Casper som är fyra år äldre har försökt att spela professionellt, men koncentrerar sig nu på sina studier och på att hjälpa Peter i hans karriär. Den andra brodern, Mathias, är två år yngre än Peter och spelar också en del poker.

- Jag borde försöka lära Mathias spela bra poker, men det blir svårt för jag tror inte att han har talang, och jag kommer nog aldrig någonsin stejka honom.

 

Snacka om att vara ödmjuk och schyst mot sin egen bror:lol:

 

gg, wp, no re

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingenting jag tiltar mer på än ett kasst internet, och thailand tar det till nya dimensioner. Det går inte att spela poker här längre. Suger som fan

Får no respons from gaming server hela tiden. Alla bord stängs ner. jag tas bort från alla waiting lists

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns ingenting jag tiltar mer på än ett kasst internet, och thailand tar det till nya dimensioner. Det går inte att spela poker här längre. Suger som fan

Får no respons from gaming server hela tiden. Alla bord stängs ner. jag tas bort från alla waiting lists

 

Jag såg faktiskt vad du skrev! :twisted:

 

btw, du lirar inte scoop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...