Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ser på Che, el Argentino... Jävlar vad lik Benicio del Toro är Che Guevara. Har bara tankat del1 hittils, men fan vad bra filmen är. Vill tror att det är en fördel att ha läst "Ständigt mot seger 1928 - 1959" och uppföljaren, vid namn "Fosterlandet eller döden 1959 - 1967" innan man ser filmen. Tyckte böckerna var riktigt bra, och ganska otippat är även filmen lika bra. Rekommenderar även "dagbok från en motorcykel" som jag såg på SVT, innan jag åkte till thai. Handlar om tiden innan Che invaderade Cuba.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

me och irl tog jackpotspelet till nästa nivå igår på banlga, 5k för jackpot, torskar man med en ruta upp så blir man skyldig den andra 20k baht, 2 ruter 15kbht. 3 ruter 10k bht. 4 ruter 5k baht. gjorde det stört mkt roligare. 30k baht plus obv. herligt och en bra finish på månaden.

Länk till kommentar

Står för 60% av Sörens månadsplus genom spel och dobbel. Kallt som fan, jag vill ju gula honom, $500 från poolbetten inräknat dessutom.

Har iofs lyckats sätta en kniv i sidan på Niklas månad. runt 27k + på kinapoker där. Tror han är lillplus. Om jag kan få hans månad att tippa över till back så vore det fantastiskt.

Precis som förra månaden så har jag sprungit riktigt fint online. Har inte spelat speciellt mycket eller bra, men tror Thailändska tidskilladen är rätt perfekt för HU där 90% av min vinst kommer ifrån, precis som förra månaden.

Länk till kommentar

Några riktiga knallar i fotbollseuropa.....

Alan Shearer, ny tränare för skatorna. Stort!

Egil "Drillo" Olsen skriver på för Norge permanent:)

Wilton Figuereido klar för Malmö:( Med andra ord, guld till MFF!

Nu ska jag tippa.Vem fan slänger in Serbien-Sverige på europatipset? AVGÅ träningsmatcher. Blir svårt att klonka hem 13rätt ikväll igen:(

Länk till kommentar

Nu ska jag tippa.Vem fan slänger in Serbien-Sverige på europatipset? AVGÅ träningsmatcher. Blir svårt att klonka hem 13rätt ikväll igen:(

Jag som MFF'are jublar såklart, men tänk om det är ett aprilskämt :shock:

Länk till kommentar

Hur många rader kör ni?

Länk till kommentar

Den nyheten kom redan för några dagar sedan, att han var hög aktuell. Så skämt är det nog inte

Tror inte heller det är något skämt. Isåfall ett riktigt jävla uselt.

Kvalitet på Liverpools svenskafansredaktion däremot. Senaste nyheten är att Robbie Keane på nytt är klar för Liverpool för reapriset 28milj £:)

Länk till kommentar

Hur många rader kör ni?

Ska man tipppa ska man göra det rejält....

1 Serbien - Sverige 1x

2 Danmark - Albanien 1

3 Grekland - Israel 1x

4 Wales - Tyskland 2

5 Turkiet - Spanien 1x2

6 England - Ukraina 1x

7 Österrike - Rumänien 1x2

8 Italien - Irland 1

9 Nordirland - Slovenien 1x

10 Tjeckien - Slovakien 1x

11 Bosnien/He - Belgien 1x

12 Holland - Makedonien 1

13 Skottland - Island 1x

2 helgarderingar, 7halvgarderingar, 1152kr. Bara tvekis på 2 matcher och det är Sverige som mycket väl kan vinna, och Irland som kan kämpa till sig ett kryss, sen kan det faktiskt bli en skräll-2:a på antingen Island, Slovakien eller Slovenien.

Länk till kommentar

Droppar lite trevliga videos från vår elefanttrekking. Elefanter är allt jävligt skumma djur. Lite fakta:

Jag och whytea fick en gammal och långsam elefant som ibland valde att stanna helt obefogat. Irl och izy fick en snabb fjunis som åt sitt eget bajs. Frisoren och sexy fick en tråkig.

is it possible to say hello to the snabel....

bilar, korvar....

kommentarer efter loppet...

matdags...

han var hungrig...

konstnär...

hattar...

ringdans...

fotboll...

munspel...

dans...

matdags igen...

djurplågeri och japaner...

Efter elefanttrekkingen såg jag passligt nog elefantmannen(1980), rankad 85:a på imdb. Helt okej rulle som fick mig att tänka på freak show avsnittet i south park.

Länk till kommentar

Droppar lite trevliga videos från vår elefanttrekking. Elefanter är allt jävligt skumma djur. Lite fakta:

Jag och whytea fick en gammal och långsam elefant som ibland valde att stanna helt obefogat. Irl och izy fick en snabb fjunis som åt sitt eget bajs. Frisoren och sexy fick en tråkig.

is it possible to say hello to the snabel....

bilar, korvar....

kommentarer efter loppet...

matdags...

han var hungrig...

konstnär...

hattar...

ringdans...

fotboll...

munspel...

dans...

matdags igen...

djurplågeri och japaner...

Efter elefanttrekkingen såg jag passligt nog elefantmannen(1980), rankad 85:a på imdb. Helt okej rulle som fick mig att tänka på freak show avsnittet i south park.

vad många videor!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...