Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

men gogobarerna e ju oxå kul, finns ett jävligt nice spel när man ska slå 1-9 med två tärningar bla bla.. anyways, om du vet hur vi ser ut håll utkik :P

 

Hur får man 1? Är det om den ena tärningen hamnar på högkant och den andra ger en etta. I teorin kan man väl få 0 då? kasst spel imo.... Ni blir hustlade. Tänk om ni får 0 och gular rullen på det. Läs igenom reglerna nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Hur får man 1? Är det om den ena tärningen hamnar på högkant och den andra ger en etta. I teorin kan man väl få 0 då? kasst spel imo.... Ni blir hustlade. Tänk om ni får 0 och gular rullen på det. Läs igenom reglerna nog.

 

HAHA :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har märkt att stryket går mycket bättre när jag postar det här. Väljer att fortsätta på den vägen.

 

1. Arsenal - West Ham 1

2. Aston V. - Wigan 1

3. Bolton - Tottenham X2

4. Fulham - Portsmo. X2

5. Hull - West Brom X2

6. Middlesbr - Blackburn 12

7. Preston - Sheff.U 1

8. Queens PR - Reading 12

9. Cardiff - Nottingh. 1X

10. Crystal P - Blackpool 1

11. Derby - Coventry 1X

12. Ipswich - Plymouth 1

13. Southampt - Swansea 1X

 

med matcher som Middlesborough-Blackburn och Derby-Coventry tror ma ju att någon skämtar med en. Sätter jag båda(4halvgarderingar) bjuder jag mig själv på pilsner. Dagens skräll är pompey. Hela 15% av Sveriges befolkning hade gett dom förtroendet. Jag tog rygg! Säkrade även Ipswich för att göra Cyntax glad.

 

EN GÅNG I LIVET, gogogogogo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back from ute å käkat och nu är det fan klappat och klart bestämt att jag inte gillar sushi, prövat fyra olika sushirätter allt smaka mjää, alla andra älskar dete såklart. Langar in två bilder in vi drar in till bangla.

 

jay, anton,irl, terran och jag

img0515bw4.jpg

 

irl, anton, jay, jag, mårten

n72328570656577965747lg2.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid undrat hur en shortstack resonerar. Vad är det för människor egentligen. Ipoker har miljoner shortstackare. Många av dom är dessutom REGS!!! Gillar dom inte att spela poker? Vad är det för mening med att sitta och pusha och coina hela dagarna? Vem finner motivation till det? Hur ser ni ut? Vilken del av världen kommer ni ifrån? Detta mysterium måste lösas. Satt häromdagen på ett nl100-bord(6max) med 4st shortstacks som köpte in för 20$ vardera. Sick!

 

Vet inte om jag älskar er eller hatar er. Visst, shortstackare suger på poker imo, men känns ändå som att jag är back mot dem. Går det att plussa genom att ultrashorta? De som är shortstackproffs, har de nånsin ett svårt beslut under en hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

back from ute å käkat och nu är det fan klappat och klart bestämt att jag inte gillar sushi, prövat fyra olika sushirätter allt smaka mjää, alla andra älskar dete såklart. Langar in två bilder in vi drar in till bangla.

 

jay, anton,irl, terran och jag

img0515bw4.jpg

 

irl, anton, jay, jag, mårten

n72328570656577965747lg2.jpg

 

Sören, du är den fulaste människan som nånsin existerat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltid undrat hur en shortstack resonerar. Vad är det för människor egentligen. Ipoker har miljoner shortstackare. Många av dom är dessutom REGS!!! Gillar dom inte att spela poker? Vad är det för mening med att sitta och pusha och coina hela dagarna? Vem finner motivation till det? Hur ser ni ut? Vilken del av världen kommer ni ifrån? Detta mysterium måste lösas. Satt häromdagen på ett nl100-bord(6max) med 4st shortstacks som köpte in för 20$ vardera. Sick!

 

Vet inte om jag älskar er eller hatar er. Visst, shortstackare suger på poker imo, men känns ändå som att jag är back mot dem. Går det att plussa genom att ultrashorta? De som är shortstackproffs, har de nånsin ett svårt beslut under en hand?

 

är ju typ bevisat att veiovis och resten av idioterna är botar. men dom tjänar pengar genom att gå +/- några hundra/månad och rejka multum 17h/dygnet, nätverket tjänar pengar = alla är glada. och ja, de är grymt irriterande, hade en tuff period där jag synade med anytwo när ngn pushade från any pos, drog ut en hel del ett tag. beratade men inte fan bryr de sig, de laddar in 20 färska innan nästa hand. e väl bara å inse att de är botar allihop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur får man 1? Är det om den ena tärningen hamnar på högkant och den andra ger en etta. I teorin kan man väl få 0 då? kasst spel imo.... Ni blir hustlade. Tänk om ni får 0 och gular rullen på det. Läs igenom reglerna nog.

 

pucko

 

Alltid undrat hur en shortstack resonerar. Vad är det för människor egentligen. Ipoker har miljoner shortstackare. Många av dom är dessutom REGS!!! Gillar dom inte att spela poker? Vad är det för mening med att sitta och pusha och coina hela dagarna? Vem finner motivation till det? Hur ser ni ut? Vilken del av världen kommer ni ifrån? Detta mysterium måste lösas. Satt häromdagen på ett nl100-bord(6max) med 4st shortstacks som köpte in för 20$ vardera. Sick!

 

Vet inte om jag älskar er eller hatar er. Visst, shortstackare suger på poker imo, men känns ändå som att jag är back mot dem. Går det att plussa genom att ultrashorta? De som är shortstackproffs, har de nånsin ett svårt beslut under en hand?

 

Det är väll fränt att flippa? Jag skulle inte ha något emot att jobba som tärningsspelare t.ex

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerface5:ska vi spela?

Linda_14: Sätt igång

(Han sitter inte utan railar bara)

Pokerface5:Va pinsamt o säga att man inte har pengar på kontot

Linda_14: Njea det vet jag inte, jag sitter med rullen på bordet här.

Linda_14: Fyll på då?

Pokerface5:Haha du mår värkligen braa... har inte min nordea dosa med mig

Linda_14:Varför frågade du då?

Pokerface5: För att se att du är på g ikväll

Linda_14: jaha, vadå på g?

Pokerface5: jag ser ingen mening med att sitta ensam vid ett bord, det kan dröja länge innan folk kommer

Linda_14: Man kan ju alltid läsa en god bok?

Pokerface5: hja där någonstanns har du rätt.

Pokerface5: vad läser du?

Linda_14: brott och straff

Pokerface5:spännande, själv har jag precis börjat läsa da vinci koden.

Linda_14: Jasså

Pokerface5: har du spelat poker länge?

Linda_14: ett par år

Pokerface5: Tycker du att det smart att sätta in 10 000 om man har 5000 att leva för?

Linda_14: Det låter väll rimligt

Pokerface5: okej. läs din bok nu, godnatt

Linda_14: jag ska bada

Pokerface5: va

Linda_14:va

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var på hemmafest med Izy igår. Var tydligen en födelsedagsfest men det hade ingen berättat för mig. Så när man kommer dit säger man givetvis inte grattis till födelsedagsbarnet, utan man blir idiotstämplad och går bara in typ. Tack Izy......

 

Liverpool-Chelsea guaranteed idag... Utdragning här och jag glömmer alla bad beats på senare tid(wigan,everton m.m). Mörda Fat Frank.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är ju typ bevisat att veiovis och resten av idioterna är botar. men dom tjänar pengar genom att gå +/- några hundra/månad och rejka multum 17h/dygnet, nätverket tjänar pengar = alla är glada. och ja, de är grymt irriterande, hade en tuff period där jag synade med anytwo när ngn pushade från any pos, drog ut en hel del ett tag. beratade men inte fan bryr de sig, de laddar in 20 färska innan nästa hand. e väl bara å inse att de är botar allihop

 

Hade också en synperiod mot veiovis. Jag och shahin pratade många ggr om att den killen måste vara bot. Däremot imo tyckte jag han var den "enklaste" shorten att spela mot. Han pushade t ex alltid sb om det var rundfoldat. Näe, en av få shortar jag var upp mot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Beställde precis hemkörningspizza till mig och en kompis(calle). Man blir ju lite semilivsgul när calle säger att det finns ett ställe 5min härifrån som har gratis hemkörning, och man får sin pizza efter typ 20min. Jag beställde från globen, får vänta i en timme+betala 70kr extra i frakt(de kör normalt inte såhär långt tydligen). kallt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det dig jag och izy träffade i slussen igår?

 

Rätt sjukt. Hälsade med min ganska standardfras "Niklas" och får en motfråga direkt. "NikLasVegas?". Tråkigt att vara världskänd.......

 

Lol bäst var ju ändå i slutet av PAF kryssningen då vi alla satt och spelade kort. Så knackar någon på min rygg och säger; "Shahin?". Varav jag obv svarar; "Ja" och han skakar hand med mig... synd bara att han sen fortsätter med; "Vi spelade på samma martins poker team. Ville bara komma hit och hälsa på dig". Fail :cry:

 

Ny månad, nya möjligheter.

 

GL gott folk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bababa

 

Gårdagen va rätt kul. Vaknade dock upp i årstadal, rätt kallt. Hemma hos mina päron nu o badar jacuzzi och sånt vilket är nuts atm.

Snart ska jag o niklas på fotbollsträning, ska bli så JÄVLA KUL!!!

Pokern går strålande och livet har typ aldrig varit enklare.

 

hej då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...