Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

problemet är att den är helt trasig alltså inte går överhuvudtaget, så hela underredet och speciellt grafikkortet blir kokhet .

 

 

Hmm gör min variant... Ta 4-6 kylklumpar och linda in dom i en handduk och lägg sedan dom under laptopen ha dessutom ca 3-4 handukar till godo och kanske 12st kylklumpar till som du kan byta ut när det börjar bli för fuktigt. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Neeej hans dator kommer på riktigt börja brinna då. Vi har inte råd att förlora den datorn.

 

Tyckte att innebörden av mitt första inlägg var klar.

 

Man installerar ett program som t.ex. PowerStrip och _sänker_ hastigheten av både grafikprocessorn & minnet till den till det lägsta möjliga = mindre värmeutveckling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha lästa på en random blogg så hitta jag din motståndare i den handen :D

 

http://www.poke_rpayb_ack.com/sv/pokerbloggar/johan_ocklind (ta bort _ i url)

 

 

Hahah jag älskar att du hittade den här länken. Kul att få reda på att han är flieinoursoup också.

 

Försökte spela han idag också, men han gav mig inte action. Lite trisst då killen suger.

 

Jag kollade på videon som han har postad där. och det är mot APPLETART :D:D = John

 

Internetvärlden är liten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har fått ett eget rum... kingsize säng oxå, så stor uppgradering från att dela queen size med anton som sover i mitten av sängen, är hårig, och VAKNAR MITT I NATTEN SPYENDES helt jävla okontrollerat.... nä fan... nu ska jag se starcraft och sova gott, imorgon ska vi snorkla runt phi phi island, kolla jmes bond ön och the beach-stranden.

 

 

peace bitches

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahah jag älskar att du hittade den här länken. Kul att få reda på att han är flieinoursoup också.

 

Försökte spela han idag också, men han gav mig inte action. Lite trisst då killen suger.

 

Jag kollade på videon som han har postad där. och det är mot APPLETART :D:D = John

 

Internetvärlden är liten

 

Haha ja har man ett jobb där man sitter framför datorn och inte gör nånting speciellt 90% av tiden så varvar man internet ganska fort :D

 

Hoppas du tar alla hans pengar är så less på att jag har slösat bort tid på att läsa hans blogg som är bland det mest ointressantaste jag vart med om...

 

GL :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte komma på något negativt om phiph,i hur gott som helst. Kan tänka mig att utelivet är bättre nu än va det var i början av December också, så är nog mkt mkt bra.

 

Ska ni besöka the beach så be båtchffisen att åka förbi cliffjumperstället. Ligger mkt nära the beach beachen. Inte jättehäftigt men rätt skönt o hoppa från 12meter klippa ner i havet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helgen har varit riktigt kul, pokern har gått lysande(16tabla nl100 är fan min påse), fotbollsträningen var som vanligt kul(izy var bäst, har typ inte sett någon lyckas med så många finter o göra så mycket mål), utgången var sjuk(toppades av att izy brottade ner mig i Gamla stans tunnelbana så att mina jeans är oljiga. ja, det var typ olja på marken) etc etc etc. pretty standard imo.

 

Vaknade nu av att telefonen ringde. Gick och la mig 13.00 då jag var uppe hela natten(22.00-11.00) och köade till Bruce Springsteen-biljetter utanför Stadion. The Boss kommer till stan i sommar med the e-Street band. köpte 6st ståplats, klonk.

 

izy drog hem 32kakor igår på HU. badrun imo...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har fått ett eget rum... kingsize säng oxå, så stor uppgradering från att dela queen size med anton som sover i mitten av sängen, är hårig, och VAKNAR MITT I NATTEN SPYENDES helt jävla okontrollerat.... nä fan... nu ska jag se starcraft och sova gott, imorgon ska vi snorkla runt phi phi island, kolla jmes bond ön och the beach-stranden.

 

 

peace bitches

 

var tittar du på sc? gomtv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är jättedålig på poker. Jag upplever vanlig varians :). Alla går igenom det här varje dag men plussar. Men Shahin89, nej han bara whinar! Han bara gnäller. Han bara tjatar om sina flera inköp under EV :).

 

Mm jag medger det nu. Jag är bara jättedålig på poker. Det är DÄRFÖR jag förlorar. Ingen oflyt eller dålig varians. Utan jag har vanlig varians och gnäller bara!

 

Tack och hej!

 

5197.59 ner för månaden

7821.43 sedan ATH

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var tittar du på sc? gomtv?

 

tankar alla matcher som vods på teamliquid.net med torrents, gommatcherna ser jag oftast live eftersom det e så jävla kul med engelska kommentatorer. Tasteless äger [:

 

Ibland streamar jag OSL och MSL (typ om savior spelar eller d e kvart, semi, final) från yaoyuan.com/live, därifrån tankar du bara TVAnts och streamar direkt från sidan. ubersmidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

intensivt railade det blev shahin!

 

tankar alla matcher som vods på teamliquid.net med torrents, gommatcherna ser jag oftast live eftersom det e så jävla kul med engelska kommentatorer. Tasteless äger [:

 

Ibland streamar jag OSL och MSL (typ om savior spelar eller d e kvart, semi, final) från yaoyuan.com/live, därifrån tankar du bara TVAnts och streamar direkt från sidan. ubersmidigt.

 

weeh tack! Får prova detta. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand suger imo. Därför har jag idag kollat upp andra resealternativ. Den 25:e Juni åker NikLasVegas på en sinnessjuk resa. Armenien, Azerbadjan och Georgien i 2 veckor med 3 vänner. Trist o kapa 3 nya länder, not.....

 

Airbaltic flyger gratis till typ alla sjuka länder. Ryanair är så 2008. AirBaltic ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Thailand suger imo. Därför har jag idag kollat upp andra resealternativ. Den 25:e Juni åker NikLasVegas på en sinnessjuk resa. Armenien, Azerbadjan och Georgien i 2 veckor med 3 vänner. Trist o kapa 3 nya länder, not.....

 

Airbaltic flyger gratis till typ alla sjuka länder. Ryanair är så 2008. AirBaltic ftw.

 

Härligt med nån som är lite off och väljer lite udda länder.Blir säkert en grym resa ! ;D

 

Själv är man svag och vek och satsar på säkra destinationer , Napa resan bokas i veckan...:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt med nån som är lite off och väljer lite udda länder.Blir säkert en grym resa ! ;D

 

Själv är man svag och vek och satsar på säkra destinationer , Napa resan bokas i veckan...:oops:

 

Jag tycker att du sak åka till Ios, Grekland. Så sjukt nice.

 

Fan på tal om att åka utomlands under sommaren.. dags för mig att snacka ihop polarna och dra iväg :mrgreen:. Vore soft med Ios igen. Sjukt sugen på att åka någonstans varmt. Får se om Thairesan går igenom... snackat med Niklas om men han segar :-(:cry:

 

Måste även erkänna att jag inte kan simma. Eller jag kan simma, men jag får panik i djupt vatten. Måste ta någon kurs men hittar bara "babysimkurs". diskrimenering.. tvi... :cry:

 

Blir lite NL100 till jag spelat in 10 inköp eller spelat ihop 10k händer.

 

Holla!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...