Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

1 Man United - Tottenham 1

2 Chelsea - Ipswich 1

3 Hull - Millwall 1

4 Portsmouth - Swansea 1

5 Sunderland - Blackburn X2

6 Torquay - Coventry 1x

7 West Brom - Burnley 1

8 Wolverhamp - Middlesbro 2

9 Kettering - Fulham 2

10 Sheff U - Charlton 12

11 Watford - Crystal P 1X3

12 Leeds - Peterborou X2

13 Oldham - Stockport 1X

 

Återigen inne med rullen på SVS. Ge mig 13, en gång i livet..............

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du behöver inte äta gröt och proteinshakes för att få muskulär utveckling...:mrgreen:

En pizza direkt efter träningen är nästan opti! :D

 

Haha... hade gjort det, men är ju obv inte kungen av NL25 som äter snabbmat tre gånger om dagen :lol:

 

Nej da.. en hederlig traditionell, som pokerspelar iaf, kebabrulle kommer jag ju att äta. Det är oundvikligt. När man varit bra smal och aldrig behövt tänka på dylikt skit förut så tycker man först i början att det roligt; "Haha.. kolla hur fettet dallrar.. det här är ju fan kul". Sen står man där några månader senare, orakad pga man inte orkar raka sig, långt hår, svart runt ögonen tack vare pokern och tänker; "Fuck... nu måste jag börja träna". :mrgreen:

 

Btw hur går grindet för dig emilio_15? Du försvann ju efter att du choppade partyturren där du gick miste om 17k pga en misclick:-(.

 

GL!

 

--

 

Tycker att HHn Emil postade är sjukt standard. Vid 921 stekfoldar vi, vid 922 är det insta fold, vid 920 synar vi obv och vid 919 pushar vi för FE.

 

--

 

FAN VAD NICE!!!

Mourinho blev tydligen sur på sina pojkar efter 3-1 förlusten mot Inter så han hade skällt ut dem. Då hade han tydligen skrikit; "Första titeln vann ni via sekretariatet, den andra för att det inte fanns nåt motstånd och den tredje i sista minuten. Ni är ett skitlag". Sanning rakt igenom... Inter är ett skitlag och Juventus förtjänar titeln iår.

 

Basta.

 

Nu ska jag äta frukost och grggrgrgrgrind.

 

goderdag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fml vad urform jag är... var nyss ute och drog lite intervall träning. Körde att jag sprang fort x sek och gick x sek. Började obv med 5 och hann komma fram till 15 sek innan jag kände att det inte gick mer. Andades väldigt djupa andetag och för första gången på vääääldigt länge spydde jag av att springa :lol:

 

En förklarning kan vara att jag köpte sjukt mycket godis och chips för att verkligen leva ut den här helgen och efter det börja trappa ner. Dum idé obv... jag mår illa så fort jag äter lite godis.. vettefan varför :cry:. Speciellt efter idag känner jag mig inte särkilt sugen på godis. Kebabrulle kan jag köpa... men godis.. big no no.

 

"En andra chans" börjar snart och otroligt nog tycker jag att det är en bra film :mrgreen:. Tycker berättelsen är fin.

 

Måste även säga att "körslaget" är det största skitet sedan andra säsongen av prison break och Johan Palm.

 

Nu ska jag dricka en jävla mycket vatten. Mår bra som fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan...

Va ute igår med massa vänner som inte spelar poker (förutom niklas) vilket är det enda alternativet just nu eftersom alla andra har flytt landet. Det va en rolig utgång, som slutade med att vi av nån anledning hamnade på huset. Jag har svaga minnen av att jag ollade fjärrkontrollen till TVn när vi kom hem och sprang runt naken i vår lägenhet. Standard.

Idag jobbar jag, som vanligt. Är helt rekordbakis och sitter bara bakom kassan och orkar inte göra nånting. Spelar poker och är nog inte mycket till hjälp för kunderna. Pokern går dock nuts.

 

Fotbollsträning ikväll för mig o niklas, så jävla taggad e jag!!! Förra veckans träning va skitrolig så jag har höga förhoppningar på denna.

 

imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahin tyckte jag skulle posta mitt blogginlägg hr så gör vl det...

 

vanlig dag

Så en vanlig dag so far är att vi går upp runt 8-10 tiden, sätter oss i ett av husen å käkar frukost. Frukosten består av mjölk och chokladflingor, ingen orkar göra ngt annat utom klara som just nu står och jobbar på ngt med ris. Ngn kanske tar ett dopp i poolen efter det men vi pokerspelare tar del av det är natt i europa och att det sitter som mest fiskar inne just då. Vi grindar ngn timme eller två.

 

Detta följs upp med poolen och gris (jag har inte vart så delaktig i detta då denna aktivitet utövas i solen). Sedan blire nog så att vi går till ngn närligande restaurang och käkar lunch, det är inte så dyrt och vi snittar nog 1500 baht per lunch, ca 350 kr. Efter det är det back till huset och poker, serier å film, schack och poolen som avlöser varandra i några timmar tills de är middag då vi går ut igen. Alla noter flippas det såklart om vilket betyder att vi lägger en texas eller omaha hand till alla och den med sämst hand får betala. Är egentligen så vi löser alla noter från tuktuk till middag ibland genom att bara dra ett kort och lägst kort payar.

 

Efter middag är det utgång eller back till huset som gäller. De två utgångarna vi har haft har dragits till banglaroad eller hur man nu stavar det där det finns riktigt många barer och clubar.. Annars så är vi supertrötta vid 12-tiden och slaggar.

 

 

 

Pannan ser btw lite bättre ut men fortfarnde rött på visa ställen, speciellt där jag var tidig med att dra bort huden som flängdes (?). What else, hmehm har torskat 2k baht på livepoker, 4k baht på rena flippar vs emil på ngt jäkla jackpotspel där turen avgör. Och det står 2-2-3 i matcher vs emil i schack. pch pokern går bajs, rungood...not

 

Juste, hoppade i poolen igår efter att ha tagit grymt mycket aloevera på och det såg fakkup på det ställen där jag är värst bränd haha, aloeveran kom typ ur skinnet och la sig som ett lager. Såg riktigt äckligt ut.

 

enjoy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

shahin tyckte jag skulle posta mitt blogginlägg hr så gör vl det...

 

Haha låter soft som fan :mrgreen:

 

---

 

Mission: ett sundare liv har iaf dragit igång enligt planer. Sov klockan 01:00 igår och vaknade för en halvtimma sedan vilket är bra. Var sjukt pissnödig på natten men valde att försöka sova istället och klonkade obv. Vaknade av att jag var för pissnödig för att kunna sova vidare. Och folk säger att man inte kan lära sig något från TV. PFFF.. ty simpsons!

 

Drar iväg till friskis och svettis två pendelstationer ifrån mig, hoppas bara att kortet gäller där :shock:.

 

Itunes vägrar fungera vilket suger :-(. Aja...

 

Btw... tror ni det är farligt att ta Berocca tillsamans med proteindrycka? Berocca verkar vara sjukt bra och man får viktiga vitaminer. Är ganska säker på att jag inte får i mig rätt mängd vitaminer:mrgreen:.

 

Nu ska jag väcka kussen med chocolate rain.

 

gl!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha låter soft som fan :mrgreen:

 

---

 

Mission: ett sundare liv har iaf dragit igång enligt planer. Sov klockan 01:00 igår och vaknade för en halvtimma sedan vilket är bra. Var sjukt pissnödig på natten men valde att försöka sova istället och klonkade obv. Vaknade av att jag var för pissnödig för att kunna sova vidare. Och folk säger att man inte kan lära sig något från TV. PFFF.. ty simpsons!

 

Drar iväg till friskis och svettis två pendelstationer ifrån mig, hoppas bara att kortet gäller där :shock:.

 

Itunes vägrar fungera vilket suger :-(. Aja...

 

Btw... tror ni det är farligt att ta Berocca tillsamans med proteindrycka? Berocca verkar vara sjukt bra och man får viktiga vitaminer. Är ganska säker på att jag inte får i mig rätt mängd vitaminer:mrgreen:.

 

Nu ska jag väcka kussen med chocolate rain.

 

gl!

 

 

Käka typ en apelsin så får du i tillräckligt med vitaminer. Fått en fet undervisning av min kompis som alltid dillar om hur man ska äta och sundhet o blablabla. Han sa att det är dumt att äta för mkt vitaminer för det gör ingen skillnad om du får i dig 100% eller 400% av ditt dagliga behov för kroppen kan ändå inte ta upp det. Käka mer frukt är min punchline iaf lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kom tillbaka nyss från en riktigt fin strand där vi vart några timmar, kom inte ihåg vad den hette men låg väldigt söderut i en vik typ, riktigt fint.

 

nu ska det grindas lite, prövat lite på boss idag och igår och det verkar betydligt lättare än ipoker

 

 

edit: var precis iväg och hyrde båt för imorgon, ska bli nice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här handen är riktigt sjuk. Jag har ett nytt account så jag är inne för rullen på bordet.

 

IPoker, $10/$20 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

 

 

Hero (BB): $9,191

SB: $7,834.50

 

Pre-Flop: 3:spade: 4:spade: dealt to Hero (BB)

SB raises to $60, Hero calls $40

 

Flop: ($120) K:diamond: 5:heart: 2:spade: (2 Players)

Hero checks, SB bets $920, Hero calls $920

 

Turn: ($1,960) A:diamond: (2 Players)

Hero checks, SB bets $1,380, Hero raises to $8,211 and is All-In, SB calls $5,474.50 and is All-In

 

River: ($15,669) 6:spade: (2 Players - 1 is All-In)

 

Results: $15,669 Pot ($1 Rake)

Hero showed 3:spade: 4:spade: and WON $15,668 (+$7,833.50 NET)

SB showed A:club: A:spade: and LOST (-$7,834.50 NET)

 

haha lästa på en random blogg så hitta jag din motståndare i den handen :D

 

http://www.poke_rpayb_ack.com/sv/pokerbloggar/johan_ocklind (ta bort _ i url)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...