Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Grattis på 20års dagen :ola:

Grattis får man väl säga i sånna fall?:-)

gratis shahin

Grattis!

grattis

Tack så mycket!!:mrgreen:

skickar mina ödmjukaste kondoleanser till dig shahin. grattis...

Wow.. nu har man ju lite "prestationsångest".. skrev ju bara grattis till dig :-(

ty m8!

Grattis!

:roll:

KALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL öl.. precis som mitt spel just nu:mrgreen:

Grattis!

Får även passa på att ge lite creds för dina genomtänkta och välformulerade inlägg i blom-tråden.

Tack så mycket :mrgreen:

Och ja.... kanske inte var så välformulerad med ord som "cojones" och "bollar". Men behövde "få ut det". Kompisen kom in och skröt om vilken hjälte hans polare var, utan att vilja inse vart det kommer att leda. Men men... bra att blom90 tagit ut pengar (skrev ju det iaf i den där chatten)

Sen att hans kompis skriver "Jag har bollar.. shahin89 din forumsnörd" är bara lol.

----

Vänder -800 till +200 när en idiot synar min all in med 6hög färgdrag på turn, sen torskar jag AJ mot AQ mot en aggro reg på färgdrag bräda. Och setupad när jag träffat set i sjuor deep mot en lirare som var deep. Typ 550bb pott. Efter det så gick det vägen och slutar på -1000usd.

Vet fan inte ens vad jag ska tänka. Springer bara 150 dollar sämre än mitt ev vilket är förståeligt då samtliga varit setups.. men helt sick.. nu kommer de här negativa tankarna..... :roll:

GG födelsedag! :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så jävla trött på vintern nu. bara kyla, regn, snö o slask. suger som fan...

sexy o jag, sitter o tittar på bert. finns en tjockis i berts klass som vi tror är dampbarnet med vit keps, bakom stängslet, 00.47 in i videon. snälla hjälp oss, det här e viktigt.

vet att denna video redan haft sin stund i rampljuset i denna dagbok, men den är fan sjukt bra. sommar imo...

Länk till kommentar

Grattis !

Grattis Shahin. Bra ålder nu! :-D

Grattis!

GZ Shahin!

Tack så mycket :mrgreen:!

Ett speciellt tack till Nice Hand GG som skickade mig en invite till Spotify som är awesome!

Köpte mig själv en 37 inch 37LG7000 modell som verkar vara nötig. Köpte den för 8 tusen kr i netonnets lagshop, medan samma modell kostade 13500kr i mediamarkt. Ganska sick :mrgreen:

Från och med nu är det slutköpt. Ska bara köpa in en dvi converter och en sladd så att jag kan se filmer från datorn på TVn. Sen är jag helt klar :mrgreen:. Och PES09 så att jag kan piska Emil... sen är jag helt klar. Förutom de grejerna jag nämnde så kommer jag INTE att slösa pengar på något. Jag är helt klar med mina köp och ska från och med nu bara spara pengar :mrgreen:

Öppnar TVn sen.. ska nu chilla lite med kussen och äta tårta sen!

Ciao och tack alla!

Länk till kommentar

Bert är skiten! Har ni någon mer beskrivning på tjockisen i klassen? Inte han med basebollkeps?

så jävla trött på vintern nu. bara kyla, regn, snö o slask. suger som fan...

sexy o jag, sitter o tittar på bert. finns en tjockis i berts klass som vi tror är dampbarnet med vit keps, bakom stängslet, 00.47 in i videon. snälla hjälp oss, det här e viktigt.

vet att denna video redan haft sin stund i rampljuset i denna dagbok, men den är fan sjukt bra. sommar imo...

Länk till kommentar

Fängelse kommer ju inte direkt göra någoting bättre. Han har nog redan fått sitt värsta straff. Extremt tragiskt är det dock.

Till något gladare: När landar the office i Manilla?

Jag ska ta upp manillaresaan med pojkarna, men vi tänkte väl glida dit till 25e om det nu blir av! jag e jävligt på iaf.

--

vad är spotify?

Länk till kommentar

Score!

Spotify är nån form av musikstreamare tror jag. Ska tydligen vara halvnötigt.

HELnötig imho!

Går att hitta alla låtar, den är inte seg på något sätt och man kan ladda ner spotify på vilken dator som helst(som ha internet obv), logga in på sitt konto och ha alla låtar på playlisten.

TY Nice Hand GG för en grym grym grym present :mrgreen:

TVn är nice som fan också.. grymt köp:mrgreen:

Länk till kommentar

Bert är skiten! Har ni någon mer beskrivning på tjockisen i klassen? Inte han med basebollkeps?

enligt mårten är vitkepan i filmen, han med baseballkeps i bert.

kolla btw lite längre in i filmen, killen med basketbollen. han är så sjukt osäker imo, först tänker han studsa den, sen ere nå skärp på marken så han ångrar sig. tillslut tar han dock sig i kragen och studsar bollen, den bouncar iväg åt ett annat håll, sen står han där som ett fån utan boll....

Länk till kommentar

HELnötig imho!

Går att hitta alla låtar, den är inte seg på något sätt och man kan ladda ner spotify på vilken dator som helst(som ha internet obv), logga in på sitt konto och ha alla låtar på playlisten.

Nja, är tyvärr en hel del som saknas. Vissa har dom inte lagt in och vissa har dom inte rättigheter till, men är ju trots allt bara 0.3.9 (?) betan än så länge så antar att mycket mer kommer. Är ju jättebra ändå obv =)

Grattis!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...