Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Köpte hela boxen med alla avsnitt + extramaterial idag. Satte i piloten och fick välja orginal eller international version, sen fick välja med eller utan någon fay, vilket var en tant som prata 4min i början sittandes hållandes i en träbit som ett bar. Intressant serie, hehe.

haha, mm. The log lady. Finns jävligt sköna karaktärer. Gillar deputy hawk. Är på avsnitt 7 s.02, börjar bli sinnessjukt nu. Tar tillbaka att den är dålig, den går att titta på men det krävs fan koncentration, den är sjuk....

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
har en äcklig magkänsla..

jag frågar aldrig om att låna pengar på msn!!!

Scams är tyvärr vanligt nuförtiden och känner ett antal som blivit drabbade(både mer och mindre). Har kommit fram till att om någon på msn, oavsett om det är en vän, släkting, pokerspelare etc, vill låna pengar av dig, så ringer du upp personen i fråga, så att du vet att det är han/hon som verkligen sitter på "FIs" msn.

Postad
har en äcklig magkänsla..

jag frågar aldrig om att låna pengar på msn!!!

huh?

edit:

btw jag ber om typ 2 tjänster av min familj på ett år typ, väckt mig inte på nyårsdagen och att de idag inte skulle låta mig sova om jag somna utan väcka mig. Såklart får jag noll hjälp på båda dom här grejerna och är nu rätt irriterad. Somna 4h och vakna nu. Känner mig redo att explodera.

Postad

Kallt att missa AIK-Mora på Hovet ikväll. Perfekt förkrök imo:( Står 3-1 och ryktas om i princip fullsatt Hovet. Jävla feber.......

Prel. spelschemat för AS har kommit:

Helsingborgs IF- IFK Göteborg

IF Elfsborg- Hammarby

Djurgården - Örebro

BK Häcken - Malmö FF

Trelleborgs FF- IF Brommapojkarna

AIK – Halmstads BK

Gefle IF FF – Kalmar FF

Örgryte – GAIS

Halmstad hemma, typisk 0-0 tråkfotbollsmatch. Kan fan inte minnas senast AIK vann en premiärmatch i allsvenskan. Ser fram emot säsongen med tillförsikt....

Postad
Kallt att missa AIK-Mora på Hovet ikväll. Perfekt förkrök imo:( Står 3-1 och ryktas om i princip fullsatt Hovet. Jävla feber.......
3-2 blev det, najjs!

Riktigt kul att Västerås vann mot Malmö också! Inte för att jag hejar på Västerås, men det är mycket roligare att anti-heja på Malmö! :mrgreen:

Postad

Återigen fast i bettingträsket, investerat i cyntax bettingfond och börjat med gamla hederliga stryket igen.

Detta getingbo av "div1"-matcher är fan helt omöjligt imo. Sätter mitt hopp till "Brum" då min gamle favoritspelare Lee Carsley styr kosan där. Hoppas dom kan byta plats med supertråkiga WBA i premier League nästa år.

Något som slog mig var att det lilla londonlaget Charlton ligger SIST i League One!!!!!! Annat var det när man satt på The Valley för några år sedan, under Charlton-Manchester United, och såg Danny "boy" Murphy leda sitt lag med stolthet.

Någon som har ett hatlag som ni ALLTID felar på? Måste nog välja PLs tråkigaste lag genom tiderna, Middlesborough. På 3000 försök har jag nog aldrig satt en spik på dom. Känner mig fan osäker om jag helgarderar deras matcher. Motbevisa mig mot "the black cats" imorrn, snälla...

1. Arsenal-Bolton 1

2. Everton-Hull 1

3. Fulham-Blackburn x2

4. Middlesbr-Sunderland 1

5. Newcastle-West Ham x2

6. Portsmouth-Man City x2

7. Charlton-Nottingham 1x

8. Ipswich-Sheff.W 1x

9. Blackpool-Birmingham 2

10. Doncaster-Bristol City x2

11. Plymouth-Crystal P 1x

12. Queens PR-Coventry 1x

13. Wolverhampton-Preston 1

Fan vad jag spammar dagboken med olika skitinlägg:) Skyller på feber och tristess.....

Postad
3-2 blev det, najjs!

Riktigt kul att Västerås vann mot Malmö också! Inte för att jag hejar på Västerås, men det är mycket roligare att anti-heja på Malmö! :mrgreen:

mm, sjukt kallt för Malmö atm. AIKs gamla tränare Bobo Simensen i spetsen, ny arena, bra spelare, men torskar gång på gång. DIV 1?

Postad
8. Ipswich-Sheff.W 1x
Du halvtror på mitt favoritlag! Good. Ipswich är mitt favoritlag för att jag vann sjukt mycket pengar på dom första halvan av 90-talet! :lol:
mm, sjukt kallt för Malmö atm. AIKs gamla tränare Bobo Simensen i spetsen, ny arena, bra spelare, men torskar gång på gång. DIV 1?
Nej nej. Inte div.1. Malmö har 14 p ner till kvalstrecket. Inte en chans.

Men kan AIK gå till Elitserien?

Intressant kvalserie med Skansens IF, SSK, AIK, Leksand, Växjö och Mora?

Postad
Du halvtror på mitt favoritlag! Good. Ipswich är mitt favoritlag för att jag vann sjukt mycket pengar på dom första halvan av 90-talet! :lol:Nej nej. Inte div.1. Malmö har 14 p ner till kvalstrecket. Inte en chans.

Men kan AIK gå till Elitserien?

Intressant kvalserie med Skansens IF, SSK, AIK, Leksand, Växjö och Mora?

Inget hatlag?

Haha, gamla fina Ipswich Town. Brukar ofta säkra dom på hemmaplan, hur länge har dom harvat i League One egentligen? Har för mig att jag minns att pool vann typ 5-0 mot dom, i någon match i PL för många, många år sedan. Kan vara helt ute o cykla men, men.

AIK går garanterat till kvalserien men elitserien, not. För stort kliv däremellan, dessutom finns det inget riktigt "bottengäng" i årets elitserie. Sjukt jämn serie, därav är alla lag i botten rätt bra, och definitivt mycket bättre än AIK, Leksand etc.

Hursomhelst kommer kvalserien(om den du skrev överst slår in) bli den brutalaste någonsin. Skiter fan i thai oavsett, om den kvalserien blir till verklighet.

Postad
haha, mm. The log lady. Finns jävligt sköna karaktärer. Gillar deputy hawk. Är på avsnitt 7 s.02, börjar bli sinnessjukt nu. Tar tillbaka att den är dålig, den går att titta på men det krävs fan koncentration, den är sjuk....

hehe, jag är redan hooked. Skäms över att inte ha sett den innan, lite av en kultserie. Gillar bildspråket än så länge. Blir nog ett avsnitt till när grinden är klar för dagen.

Postad
tror någon fått frågan "kan jag få låna pengar av dig?" från hans msn och det är inte shahin som frågat. läskigt imo....

najoo inte än-.. men är så jävla rädd att det händer... ska bara byta msn och så.. ha två olika msn..

---

var nyss på "spit fire" eller så.. pub.. med en polare som ska iväg till ungern snart.. drack några bira och tillbaka hem i tid till sista pendeln.. trött som fan. å ska slagga

god natt!

ps. yes yar inget liv hänger på pf:)

Postad

Gott folk!

Min MSN är INTE hackad!

Det jag skrev var mest som en varning inför framtiden. Jag planerar obv INTE på att bli hackad, men pokervärlden är ju lite knasig av sig. Så man kan aldrig bli för säker. Och bästa sättet att nå ut till folk är genom dagboken, så oroa er inte!

Jag kommer att styra ihop ny affe mail snart så att all business tas hand om genom den. Det för att minska risken att bli hackad. Menar absolut inget illa mot någon av mina spelare, men när man till slut har över en 200 spelare så kan det ju sluta med trubbel ifall någon får för sig något.

Så ni som har mig på msn, oroa er inte. Det är jag Shahin som är inloggad och ingen hackare :mrgreen:

Köper nog den här TVn idag: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=350624

glglglgllg

Postad

Stryktipsriggen.

4 matcher lottas......

pompey-city

blackpool-brum

doncaster-bristol

plymouth-CP

semitiltande att man inte får visa sina spelskills. lär ju busta på lottningen, inte min påse....

är iaf kvitt febern, ryktas om utgång ikväll. ska bli kul att dra på sig ny sjukdom direkt:)

Postad
Stryktipsriggen.

4 matcher lottas......

pompey-city

blackpool-brum

doncaster-bristol

plymouth-CP

semitiltande att man inte får visa sina spelskills. lär ju busta på lottningen, inte min påse....

är iaf kvitt febern, ryktas om utgång ikväll. ska bli kul att dra på sig ny sjukdom direkt:)

vad blir det för sjukdom ikväll då? De brukar ju inte vara gratis direkt ...

Postad
vad blir det för sjukdom ikväll då? De brukar ju inte vara gratis direkt ...

jag smittar vem som helst helt gratis bara för eget nöjes skull. sitter ju nu och hostar sönder revbenen på mig själv. Riktigt skönt äre.

Postad

jag har huvudvärk, ont i ryggen, kan bara andas genom munnen, ont i halsen så kan inte svälja, astorra läppar som ger mej sår som blöder om jag ler.... det e mina symtom, e inte astaggad på utgång...

imo

• Skapa nytt...