Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Reg på 50/100 nuförtiden.

***** Hand History for Game 1342901894 *****

$10000.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, December 26, 07:02:19 ET 2008

Table Justina (No DP Heads Up) (Real Money)

Seat 8 is the button

Seat 3: DoNotLeaveIraq ( $3645.54 USD )

Seat 8: Putinovich ( $10000.00 USD )

Putinovich posts small blind [$50.00 USD].

DoNotLeaveIraq posts big blind [$100.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to DoNotLeaveIraq [ Js Ks ]

Putinovich raises [$150.00 USD]

DoNotLeaveIraq calls [$100.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 7s, 8h, Kh ]

DoNotLeaveIraq checks

Putinovich bets [$200.00 USD]

DoNotLeaveIraq raises [$3445.54 USD]

Putinovich folds

DoNotLeaveIraq wins $4043.54 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Ska ner till våran huvudstad idag och har hört rykten om guidade turer till de berömda " The Office"..

Vars köper man biljetter för ja missar inte ett besök där....

Frågan är ju om de går att ordna?

Tyvärr så ligger det till så att kontoret stämplat ut för året. Jag och sexy var där igår och hämtade stolar, datorer etc. Kontoret drar ju som skrivet till Thai 16:e Januari och därför blir det grind hemma tills dess.

Hittade lillklonken i SVS midnattsturre, 2:a plats, suger HU imo. Gav 7700kr, skönt med ett pluss för en gångs skull då jag gjort av med äckligt mycket pengar på senare tid.

Skönt som fan att pool äntligen presterade på hemmaplan. Än skönare att Robbie "Fucking" Keane börjat producera. kanske är han inte så misslyckad som alla trott....

Länk till kommentar

Tyvärr så ligger det till så att kontoret stämplat ut för året. Jag och sexy var där igår och hämtade stolar, datorer etc. Kontoret drar ju som skrivet till Thai 16:e Januari och därför blir det grind hemma tills dess.....

Kasst!

här har man grindat på hela året och stoppat under pengar varje månad enbart för att kunna åka ner till sthlm och få en glimt av "The Office" och då har dom " stämplat ut" ?!?!

WTF?!?!;)

Länk till kommentar

Lil Wayne är sick bra. Skivan sålde 1 mille på en vecka o heter The Carter III om jag inte har helt fel.

this

--

Tycker också att det är dåligt att the office stämplat ut för året, men allt är väl internets fel :-(. Nästa år blir intressant... jag och Niklas ska hålla The Office SE vid liv och rykten går att niklasvegas ska lira 100k händer på en vecka och att Shahin äntligen ska slå 100k händer på en månad gränsen:mrgreen:

Lär bli ett intressant år...:mrgreen:

Länk till kommentar

Ska inte alla ni till Thailand?

Vilka tomtar ere som åker då8-) ?

FriSoren, Sexyterran, Jay(pokerspelare från England) och Anton(vän) åker ner den 16:e. IRLsucks åker direkt från Australien och ansluter till gänget runt den 20:e.

Jag ansluter möjligtvis senare om gudarna tillåtter, då jag har en del "meck" att stå i här hemma(körkort etc). Kan dock inte lova att jag åker, måste tillsammans med shahin hålla kontoret vid liv när de andra drar.....

Tanken är att det är en grind/softar-resa. Hyra nåt stort slott, grinda lite, ta en singha, lägga sig på beachen, äta lite ris, grinda lite, plaska lite i poolen/havet, bli brädad av en tsunami, klonka en turre, lira lite kinapoker, köpa en fejkad fotbollströja, spela lite beachfotboll etc etc.

Länk till kommentar

Kasst!

här har man grindat på hela året och stoppat under pengar varje månad enbart för att kunna åka ner till sthlm och få en glimt av "The Office" och då har dom " stämplat ut" ?!?!

WTF?!?!;)

UL tajming..... Kontoret stämplar nog in igen under sommaren när samtliga tröttnat på thaimat och för korta människor. Ta en sväng ner då vetja.....

Länk till kommentar

Känns aktuellt att investera en peng i en bra dator. Niklas ska ju köpa in en fin dator så kan härmapa mig.

Det första Emil sa till mig var att köpa en bra dator så fort jag fick chansen. Mina mål inför 2009 är ambitiösa och det känns som att en ordentlig dator kan hjälpa mig på vägen. IRLsucks tyckte att det defintivt var värt det och att det kan vara så bra att min bb/100 kan höjas. Overlappar för tillfället 9 bord och ibland så hackar datorn vilket INTE är kul :shock: Påverkar mitt spel som fan då jag blir frustrerad.

Samtidigt vill jag investera i en bra dator för BARA pokern. Vill ha en dator med stark prestanda. Bryr mig inte om grafiken och sånt för spel. Utan vill bara spela poker på den datorn. Ifall jag ska överföra låter så laddar jag ner på laptopen och skickar över till andra datorn. Orkar helt enkelt inte med problem. Utan med den här datorn kommer jag bara logga in på pokerforum, msn och spela poker. Laptopen jag har nu får stå för underhållning och så.

Edit: Talar om en stationär dator

2009 ska bli ett sexigt år.

Flyttar ut... satsar stenhårt på pokern... ska börja gymma(den har vi hört förut va ;-)).. mycket skit on the way...

2009 here i come

Länk till kommentar

Känns aktuellt att investera en peng i en bra dator. Niklas ska ju köpa in en fin dator så kan härmapa mig.

Det första Emil sa till mig var att köpa en bra dator så fort jag fick chansen. Mina mål inför 2009 är ambitiösa och det känns som att en ordentlig dator kan hjälpa mig på vägen. IRLsucks tyckte att det defintivt var värt det och att det kan vara så bra att min bb/100 kan höjas. Overlappar för tillfället 9 bord och ibland så hackar datorn vilket INTE är kul :shock: Påverkar mitt spel som fan då jag blir frustrerad.

Samtidigt vill jag investera i en bra dator för BARA pokern. Vill ha en dator med stark prestanda. Bryr mig inte om grafiken och sånt för spel. Utan vill bara spela poker på den datorn. Ifall jag ska överföra låter så laddar jag ner på laptopen och skickar över till andra datorn. Orkar helt enkelt inte med problem. Utan med den här datorn kommer jag bara logga in på pokerforum, msn och spela poker. Laptopen jag har nu får stå för underhållning och så.

Flyttar ut... satsar stenhårt på pokern... ska börja gymma(den har vi hört förut va ;-)).. mycket skit on the way...

Vet inte om de e jag som e trög men e de en bärbar eller stationär du ska köpa`?

Hittar du en fet laptop så säg till!

GL

Länk till kommentar

Prestandan är väll sådär viktig i en pokerdator ...är inte direkt jobbigt för datorn att ha igång en klient och lite verktyg.

Ta en som känns najs...

HP har någon dator som är integrerad i skärmen ...typ 24" - 30"

sjukt nice iaf !

Jaja, lycka till och skål !

Länk till kommentar

Vet inte om de e jag som e trög men e de en bärbar eller stationär du ska köpa`?

Hittar du en fet laptop så säg till!

GL

En stationär dator.

Ifall jag hör något så hör jag definitivt av mig, men letar själv efter en stationär som en vän ska hjälpa mig hitta. Ska bli kul :-)

ty m8, detsamma! GL

Prestandan är väll sådär viktig i en pokerdator ...är inte direkt jobbigt för datorn att ha igång en klient och lite verktyg.

Ta en som känns najs...

HP har någon dator som är integrerad i skärmen ...typ 24" - 30"

sjukt nice iaf !

Jaja, lycka till och skål !

Det är faktiskt sant. Men när HM/PT3 lagrat en sisådär 1 mille händer och jag vill spela på sju olika klienter en dag för att jaga value eller spela turneringssöndag. Då vill jag kunna lira poker utan minsta problem. Vill inte att datorn hackar det minsta.

Tänkte lägga en budget på 15 tusen kronor. Min kompis är väldigt duktig på datorer och ska fråga honom om hjälp imorgon. Kommer att bygga en fin dator som ska se till att get the job done. Ifall jag kan hitta biligare så kör jag självklart på en billigare dator. Men men.. får helt enkelt förklara till honom vad jag behöver exakt så löser det sig förhoppningsvis.

Hmm får fråga honom imorgon...

Tack så mycket! Detsamma! GL!

---

Tänkte först att det vore bra att köpa en 30 inch skärm som herr vegas. Men har hittat den här som verkar vara bra; http://www.netonnet.se/?iid=119062&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_term=fsc%5Familo%5Fsl3230t&utm_campaign=nb2008%5F52

Blir två sånna i så fall... blir billigt och bra.

Men måste styra ihop allt ordentligt först.

Dexter nu :mrgreen:

gl

Länk till kommentar

2x sånna skärmar och du är hemma : )

Tankar kring datorköp:

Stor L2 cache (bra vid import av händer)

10k rpm disk? lika så bra vid händer.

Minne minne minne minne och mycket minne

Passivt kylt gfx för att undvika flaskhalsa vid dubbla skärmar ex?

du bör komma undan med 8-9k för en pokerdator och då är det en fet pokerdator

over n out / Rob

Länk till kommentar

Thailändska öl.

1. Tiger

2. Singha

3. Chang

4. Leo

Efter hårda tester under thailandsresan som nu är inne på sista veckorna, vart här sen 10 Oktober.

Trodde också att Tiger var thailändsk men det är den faktiskt inte. Annars håller jag med om att den hade varit etta på listan, absolut min favoritöl :)

Ett annat tips som inte heller är thailändsk men brukar gå att köpa (iaf i ***) är Beer Lao! Tycker den har en hyfsat annorlunda smak, den känns ovanligt frisk och nästan lite åt det fruktiga hållet.

Personligen är jag inte alls glad för Chang och skulle nog hellre dricka Leo men Singha hade absolut varit valet om jag tvunget skulle dricka Thai. Ibland blir min tjej sur på mig om jag dricker för mycket Beer Lao och säger åt mig att stötta Thailand istället :mrgreen:

edit: Ehh moget att censurera standardförkortningen av Bangkok?

Länk till kommentar

GÅRDAGEN HÄNDE INTE...........................

Började med att "wingmana" Izy på nån förfest på odenplan. Hans ragg från kryssningen, hennes tjejkompisar, 2 andra snubbar, min vän calle, Izy givetvis, och jag utgjorde startfältet. Vi spelade lite "fakk de dealer", drack oss fulla och hade ganska roligt faktiskt(trodde inte det skulle vara så kul då jag var typ 5:e hjulet, men hade fel).

Rykten började iaf spridas att sexy, tillsammans med 6-7 glada grabbar satt och drack pilsner på Göta Ark. Hälsade Izy gl, och tog ett snabbt beslut om att lämna förfesten för detta rykte, och försvann iväg i en taxi illa kvickt.

Väl på Göta Ark hade vi jävligt trevligt tills vi bestämde oss för att gå ut och "göra stan osäker" när stället stängde. Jag, sexy, jonny(vän) och sjöberg(divanovic på SVS) utgjorde det kommande startfältet och en lyckad kväll skulle fortsätta.

Vaknar upp idag, kl12 av att en vän hämtar mig för Premier League-tittning(Newcastle-Liverpool). Han frågar om jag hade kul igår, och jag börjar fundera och reflektera kring gårdagen. Får inte fram några minnen över huvud taget. Efter Göta Ark är minnet borta. Det enda jag minns är att jag åkte hem på nattbussen tillsammans med sexy. Allt annat är bäcksvart.

Ringer givetvis sexy och sjöberg och undrar vad fan som hände igår. Var jag ute? Däckade jag? Var jag en idiot? Frågorna var många, men tydligen var vi på sturecompagniet(hur fan kom jag in där i det tillståndet).

Jag babblade tydligen hela kvällen om att åka på kryssning, jag gick in i en tjockis och hamnade nästan i fajt, sexy hamnade även han nästan i fight på donken, jag var borta ett tag på sturecompagniet så dom andra blev oroliga men hittade mig tillslut, jag var aldrig däckad eller så, bara jävligt full, vi hade skitkul, riktigt lyckad kväll.

HELT SJUKT! Någon måste ha lagt en "minnesluckedrog" i min öl på Göta Ark eller nånting, det där händer inte. Har aldrig nånsin haft minnesluckor typ, och igår hade jag en riktigt fet på 4h typ. Värsta jag varit med om, suger att inte veta om att man varit ute, trots att man varit vid medvetandet och faktiskt gjort saker hela tiden. Måste typ ha gått i sömnen eller någonting. Brutalt imo. Får aldrig hända igen.......

Länk till kommentar

LOL @ de minnesluckor, jag vill veta vad fan som hände igår, kan inte smälta det..... Ska fråga ut sexy om allt vi gjorde, var tydligen jävligt kul kväll iaf:)

Liverpool idag alltså, ni som såg matchen förstår hur sjukt det var. Newcastle är verkligen drömmotståndet för pool. Alltid storkross nuförtiden. Aldrig sett ett så uselt försvar, blev 5-1 och det var rejält i underkant. Då ställde Liverpool dessutom över formtoppade Keane, Riera och Alonso, spelade med B-lag imo. Så sjukt skönt att gå in i 2009 som serieledare, lovely...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...