Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

mm såg att det var frej från smk. började tänka tillbaka på tiden då izys förra lägenhet var grindstuga för kontoret. "sponsored by destiny" gick på repeat och frisoren "race-ade" för allt i världen . good times.

var precis och åt pizza med izy och handlade därefter på konsum. ser en orakad man i sina bästa dar före oss i matkön. brister ut "ere inte självaste irlsucks" så högt jag kunde. killen vänder sig om och tro det eller ejd det var IRL. En jävligt sliten IRL som påstår att det är första gången han lämnat sängen efter festen.

Notis: killen köpte en julgransfot och en stock snus.

Snälla "Blueshite", ta poäng av Chel$ki ikväll imo......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick btw riktigt bra presenter på festen. Avslöjar några:

1 konservburk sniglar (av ett gäng som var utklädda till fransmän)

1 porrfilm (sexy köpte en dubbad ukrainsk p-rulle i Kiev. ska speccas ikväll)

1 tysk festkorg (irl gav mig lite tyskt festmateriel, öl, korv etc)

1 kniv+koskenkorva (pga jag är finne. de ska tydligen användas tillsammans)

TACK!

Länk till kommentar

Varsegod Niklas.Bra engagemang med festen!

Träffade Niklas och izy idag på konsum av en slump, och jag kan inte sluta undra över izys senaste inköp.

Han hade köpt en tomteluva, fast som var en keps.

Alltså en mix mellan en keps och en tomteluva, och jag kan inte sluta undra:

Hur fan tänkte folk när dem gjorde den produkten?

Steg 1.

Någon måste ha kommit på den briljanta iden. En tomtekeps!

Steg 2.

Denna personen måste klivit in till ett företag och sagt:

"Grabbar, jag har en jäävligt bra ide. Tänk en tomtemössa, fast lite lite mer hip hop"

Steg 3.

X antal personer måste tänkt:

"Wow, riktigt bra ide. Den här produkten ska vi göra! Här finns det en marknad!".

Steg 4.

Någon chef på konsum måste tänkt:

"Riktigt cool produkt. Den här ska vi köpa in och sälja".

Amazing

Länk till kommentar

Det bästa med att bli intervjuad är att typ 24% av det som står är sanning eller någonting vi sagt. Tror ingen av oss är särskilt nöjd med artikeln. Huvudribriken "många tycker man är en lodis" har ingen av oss ens sagt, haha. Jag ville dessutom inte alls vara anonym, LOL... Aja, journalister. Tacka vet jag snusarn sm gjorde ett reportage av kvalitet.

Snusarn-Skicka in din artikelserie till Gazzettan, poker är också en sport:)

Mm man vet ju att såna där artiklar i princip aldrig blir jättebra men just att de skrev att man kan behärska turmomentet var något helt nytt :)

Länk till kommentar

Gjordes ett reportage om mig också nyligen och jag fick tips av "Hatten" att jag definitivt borde läsa igenom det själv innan och turligt nog sköts publiceringen upp så jag hann göra det. Sannerligen mycket viktigt, för som sagt blir det ALLTID fel. Inte på ett ställe heller, utan överallt. Att tänka på till nästa gång...

Hur kommer det sig att de tog kontakt med er? Folk i kontorsbyggnaden som snappat upp vad ni sitter och gör? :-P

Länk till kommentar

Fick tips av "Hatten" att jag definitivt borde läsa igenom reportaget som ganska nyligen gjordes om mig och turligt nog sköts publiceringen upp så jag hann göra det. Sannerligen tur, för som sagt blir det ALLTID fel. Inte på ett ställe heller, utan överallt. Att tänka på till nästa gång...

Finns detta att beskåda någonstans?

Länk till kommentar

Haha jag tycker artikeln är rolig och är nöjd. Noll uttalande och smeknamnet inom ",.. perfekt. Är även 99% säker på att ngn sa rubriken.

Håller med dig "Sören".

:lol:

Fyfan vad underbar den här artikeln är.. speciellt; "– Många tycker att man är lite av en ”lodis” , säger Mårten". Lodis... snacka om att mixa upp ord brutalt ifall du sagt annat. :lol:

Länk till kommentar

Och då drar vi igång denna låt så skall du se att allt blir mycket bättre :)

Haha släng in Mårten med tyskoutfiten han hade på festen som går från sida till sida i videon skrikandes "Många tycker att man är lite av en ”lodis”" så har du den absluta nötvideon. :mrgreen:

Länk till kommentar

Steg 5. Johan köper denna genialiska produkt. Mission complete.

Obv var det ingen dum idé det där med tomtekepsen. Johan insta-köpte när han fick syn på den. Mjölk, chips, cola, tomekeps. Behöver man någonting mer?

Hittade btw 1.29$ på carlos som ag tänkte bygga rulle av. Gick med i en 1+0.1$ 50manna Turbo-sng. Blindsen höjdes varje runda. Kom 2a, sexy speccade HU. Rullen är nu på 10.09$. gogogogogogo

Länk till kommentar

hmm drog precis till konsum, bland vinterjackor och mössa gick jag runt i shorts och tröja, rätt roligt då varenda en titta på en som man är dum i huvudet. ;-)

Typ 2 veckor sedan vi var på kontoret nu, ingen som är sugen? jag hatar grinda hemma. får mig fan inte en enda lugn stund där jag bara grinda utan att bli störd.

Länk till kommentar

hmm drog precis till konsum, bland vinterjackor och mössa gick jag runt i shorts och tröja, rätt roligt då varenda en titta på en som man är dum i huvudet. ;-)

Typ 2 veckor sedan vi var på kontoret nu, ingen som är sugen? jag hatar grinda hemma. får mig fan inte en enda lugn stund där jag bara grinda utan att bli störd.

Tycker också det suger. Men jag tänkte vänta på min monsterdator+skärm. Dessutom kan man ju inte var på kontoret om inte linan funkar. Mitt mobila tele2 funkar inte längre....

Länk till kommentar

Haha släng in Mårten med tyskoutfiten han hade på festen som går från sida till sida i videon skrikandes "Många tycker att man är lite av en ”lodis”" så har du den absluta nötvideon. :mrgreen:

Ge mig en bild på han i kostymen annars finns ju risk att andra kommer med så tar jag och sveper några öl så skall ni få höra på remix delux!

Dock kanske inte idag är en så passande dag, inte imorgon heller tyvärr... Julafton blir svårt att klämma in något där tyvärr...

Men kanske kan ta och göra det under en förfest på juldagen!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...