Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

:lol:

ska duscha nu så har rakat mig.. lät muschen vara kvar för att se hur det såg.. hahahah.. fyfan vad roligt... är lik ali daei men känns verkligen vidrigt att gå ut såhör :mrgreen:

måste ta mig en funderare.. irantröjan duger gott och väl.. muschen är overkill

ggggggggggggg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

:lol:

ska duscha nu så har rakat mig.. lät muschen vara kvar för att se hur det såg.. hahahah.. fyfan vad roligt... är lik ali daei men känns verkligen vidrigt att gå ut såhör :mrgreen:

måste ta mig en funderare.. irantröjan duger gott och väl.. muschen är overkill

ggggggggggggg

Äh vafan, gör nu det och glöm inte att ta bilder :)

Länk till kommentar

Ställ dig i en pub i Aberdeen och säg det högt, så får du 100 spänn :)

försent, gjort det typ tjugo gånger... alla hylla mej och hissa mej, sen gav alla brudar ssom var 8++ mej lapdance... medioker kväll men ändå

--

nilles och deshkans fest var bra.... jag kände fet press hela kvällen typ eftersom jag var de-jii, men jag lyckades obv ändå.

tror inte det togs många bilder alls så ni som hoppats på bilder för er ere nog shöört. imorgon ere gomtv tg-sambo intel classic så det ser jag fram mot som fan... ska slagga nu så jag orkar gå upp om 4 timmar! :D:D

gn all of yall

pz bitschez

Länk till kommentar

pundarn tog lite bilder

Så medans jag väntar 5 minuter på att chuck laddas ner skriver vi vl lite....

Dagen börjar dåligt, kommer i säng sent runt 6 med förhoppningar att pigg och fräsh vakna lagom till festen. Strax före 10 - ring ring ring. "got fakking damn". Svarar och hör i andra änden tränarn som nämner att jag ska komma nu och sälja granar fort som attans åker trötthetsfaktor på och alla mina svar blir "öhhh" eller inget alls. Tror jag slipper undan när han 5 minuter senare ringer igen, undviker såklart att svara och hopppas han ska tro att jag sover, fixat och klart. Efter 10minuter ringer han dock igen!!!!!!!!!! Nu orkar jag inte längre spela och eftersom jag inte vill bli bänkad resten av säsongen är det bara att ge sig ut till saltis och sälja granar. ffs folk, ska ni ha gran, köp plast wtf.

Kommer såklart helt felklädd och står i 3h med händerna innanför fickorna och låtsas sova, Drog nog dessutom på mig en fin förkylning lagom till jul då min fötter var djupfrysta efter 20 minuter.

Väl färdig med det äär jag helt slut, ligger 8h nonstop i sängen utom ett 10 minuters stop i forum då jag försöker införskaffa ngnslags teaterfärg.

Irriterad till hundra tar jag längst möjliga sträcka till tjottahejti där festen äger rum. Lyssnar på jason mraz skiva nonstop vilket var exakt vad som behövdes tillsammans med den 30 minuter långa promenad ensam genom svart skog.

Festen var skoj men på nog sätt hade niklas blandat ihop min snygga brunett med pundarn från båten, dumpade henne till shahin fortast kvickt. Därefter blir jag biten stenhårt i bröstet av kalle utan anledning. Det sprider sig lavinartat och jag har sedan cirka en 5-6 st som försöker göra turbotutte på en typ hela kvällen. Vänstra bröstet är skadat för all framtid, fick dock in en och annan turbo själv så inte helt missnöjd. Aja var jävligt kul iaf.

Nu chuck. Grindat 1 säsongen senaste veckan och den har vart riktigt bra. Gillar typ alla karaktärer. Inte sett chuck tidigare på grund av att jag trott det är den här bagaren som dödar och väcker folk till liv genom att nudda dom. Den serien är ju för djävla kass....

Länk till kommentar

dumpade henne till shahin fortast kvickt.

:lol: :lol: :lol:

INTE sant hahahah...

alltså hon gick verkligen runt i rundor och dansade med allt och alla. Ett tag såg jag och Sören när hon juckade... ja ni läste rätt.. juckade mot någon i office ben. Tror det var Niklas.. inte säker dock?

Festen var bra. Mårten var bästa DJn ever. Blev faktiskt en del tecktonik med office i fokus...

Lät mustaschen vara kvar, men obv var det mörkt så man såg inte den :-(

Nice kväll imho...

gg, wp, re

Länk till kommentar

pundarn tog lite bilder

Så medans jag väntar 5 minuter på att chuck laddas ner skriver vi vl lite....

Dagen börjar dåligt, kommer i säng sent runt 6 med förhoppningar att pigg och fräsh vakna lagom till festen. Strax före 10 - ring ring ring. "got fakking damn". Svarar och hör i andra änden tränarn som nämner att jag ska komma nu och sälja granar fort som attans åker trötthetsfaktor på och alla mina svar blir "öhhh" eller inget alls. Tror jag slipper undan när han 5 minuter senare ringer igen, undviker såklart att svara och hopppas han ska tro att jag sover, fixat och klart. Efter 10minuter ringer han dock igen!!!!!!!!!! Nu orkar jag inte längre spela och eftersom jag inte vill bli bänkad resten av säsongen är det bara att ge sig ut till saltis och sälja granar. ffs folk, ska ni ha gran, köp plast wtf.

Kommer såklart helt felklädd och står i 3h med händerna innanför fickorna och låtsas sova, Drog nog dessutom på mig en fin förkylning lagom till jul då min fötter var djupfrysta efter 20 minuter.

Väl färdig med det äär jag helt slut, ligger 8h nonstop i sängen utom ett 10 minuters stop i forum då jag försöker införskaffa ngnslags teaterfärg.

Irriterad till hundra tar jag längst möjliga sträcka till tjottahejti där festen äger rum. Lyssnar på jason mraz skiva nonstop vilket var exakt vad som behövdes tillsammans med den 30 minuter långa promenad ensam genom svart skog.

Festen var skoj men på nog sätt hade niklas blandat ihop min snygga brunett med pundarn från båten, dumpade henne till shahin fortast kvickt. Därefter blir jag biten stenhårt i bröstet av kalle utan anledning. Det sprider sig lavinartat och jag har sedan cirka en 5-6 st som försöker göra turbotutte på en typ hela kvällen. Vänstra bröstet är skadat för all framtid, fick dock in en och annan turbo själv så inte helt missnöjd. Aja var jävligt kul iaf.

Nu chuck. Grindat 1 säsongen senaste veckan och den har vart riktigt bra. Gillar typ alla karaktärer. Inte sett chuck tidigare på grund av att jag trott det är den här bagaren som dödar och väcker folk till liv genom att nudda dom. Den serien är ju för djävla kass....

Äntligen den Frisoren jag vill se i dagboken. POTY!

Festen blev riktigt lyckad. Fått många "tack för igår-sms"(obv inte från kontoret). sexy gjorde sitt jobb som dj, frisoren var oresonlig as usual, IRL var på tyskt partyhumör, Izy fick ta på silikonuttar och shahin stoltserade med sina techtonic-moves.

Gjorde btw en RIKTIGT BRA businessdeal. Jag och Anders som jag hade festen med slaggade kvar, då vi skulle "städa" dan efter. Anders väcker mig vid nån tid som var alldeles för tidigt. Mådde/mår jävligt skit så vi gjorde en otroligt bra överenskommelse. Jag slipper städa mot att jag pröjsar hans resa(1100kr) till Riga på nyår. TAGET! Alldeles för enkelt att leva och köpslå sig igenom livet. Lokalen/huset såg förjävligt ut. 1100kr för att slippa torka spya en hel förmiddag, JA TACK!

Grattis Anders, du är en slusk.

Länk till kommentar

alltså hon gick verkligen runt i rundor och dansade med allt och alla. Ett tag såg jag och Sören när hon juckade... ja ni läste rätt.. juckade mot någon i office ben. Tror det var Niklas.. inte säker dock?

Hon gjorde det säkert på mig också, men stod tillsammans med dig och tittade på när hon juckade på izys ben.

Länk till kommentar

Hon gjorde det säkert på mig också, men stod tillsammans med dig och tittade på när hon juckade på izys ben.

hahahha looooooooooool...

det var så.. fyfan vad sick. Det stämde också, hon bokstavligt talat juckade på Izys ben.

--

Idag är det FMLsöndag. Dagen jag tar rast ifrån vinnande poker för att spela turneringer. Ska nog få in en 20-30 turneringar idag och fan vad det ska donki klonkas!

Tha' fo sho' son

Länk till kommentar

Haha minns inte riktigt det där...

Men riktigt lyckad kväll faktiskt! Hade väldigt roligt.

Sören fick in en riktig turbo på mig, helt oprovocerat. Hade inte gjort nåt.

Det jag minns av Calle är det vanliga. "Hon e bara en i mängden", "Nu när man e singel ska man ha så jävla många bollar i luften" och sånt där. Jag minns också hur han tog en stor klunk öl och sprutade en ölstråle från munnen på min sko. Skönt gjort? Upp till varje individ att avgöra.

Niklas minglade mycket, såg honom aldrig stå still tror jag. Mårten hade en rätt snygg tysk overall som gjorde sig passande till DJ-jobbet. Emil såg så jävla dum ut. Shahin techtonicade. Sören va sören...

Luap, gissa vem min dejt va? :) Gissa vems bröst niklas nämner innan lol

Länk till kommentar

minglaments.....

nu ska jag över en snabbis till mor o far för lite PL. Arsenal-Liverpool, möte som alltid slutar med hemmaseger, har därför på känn att Liverpool skrällar.

Så för er som inte har "break" inom bettingen.

Dagens bettingtips: Arse-Pool 2

på tal om Liverpool. Nötlottning i CL imo:) Real Madrid wtf. FÖR enkelt....

booring booring arsenal, scooring scooring liverpool......

Länk till kommentar

• Skapa nytt...