Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

varför skriver ingen i dagboken? ILLAMENTS!!!!!!!

Hädanefter kräver jag minst 2 inlägg från samtliga kontorister VARJE dag. Inläggen bör innehålla skit.........

Var precis i stan och julhandlade med sexy. Skulle köpa presenter till mamma, pappa, mormor. Kom hem med hårvax(till mig), starcraft+expansion set(till mig), en dansbandskalender(till en vän). julklappar är SVÅRT.

hittils uppe på 3 presenter, en kronancykel till syrran, en nästrimmer till farsan och warcraft 3 expansion set till mårten(han e tvingad att köpa den första skivan).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

varför skriver ingen i dagboken? ILLAMENTS!!!!!!!

Hädanefter kräver jag minst 2 inlägg från samtliga kontorister VARJE dag. Inläggen bör innehålla skit.........

Var precis i stan och julhandlade med sexy. Skulle köpa presenter till mamma, pappa, mormor. Kom hem med hårvax(till mig), starcraft+expansion set(till mig), en dansbandskalender(till en vän). julklappar är SVÅRT.

hittils uppe på 3 presenter, en kronancykel till syrran, en nästrimmer till farsan och warcraft 3 expansion set till mårten(han e tvingad att köpa den första skivan).

Bodyshop till kvinnrona, krämer av miljoner slag, alltid uppskattat. Rekommenderar cocos:) Körde jag själv på :D

Länk till kommentar

BTW

Ska börja göra "the haka maori war dance" innan sessioner. Kommer nog att bli nöten.

Lovar att skicka 6 paket oreos + rounders på dvd ifall du filmar in när du försöker göra denna dans för att sedan posta filmen i Dagboken!

Julklapps tips:

Morsan: en SPA-weekend för två

Farsan: Kommer bjuda med han på valrfi match i antingen England, Italien eller Spanien.

Syrran: Vet att hon skall till London så har växlat ut lite pund som hon får. Men måste komma på något mer :P Så tråkigt att ge pengar.

Länk till kommentar

Som jag sa till niklas: FÖR enkelt att köpa julklappar för mej. det är FÖR enkelt.

e redan klar med typ allt. klonk.

kollade lite kval till MSL, här är en bra match där savior SKOLAR nya zerg-hoppet Calm i zvz

rolig match som påminner om den jag posta med savior för ett tag sen ;)

sen vill jag klara på hur jävla imba vissa mappar är... savior ÄGDE FrOzen och gjorde allting perfekt men en jävla 1base m&m spöar honom ändå. jävla skämt. hatar mappen Destination. usch.

Länk till kommentar

hur kommer det sig att man fortfarande spelar så obalancerade mappar? vafan sc har ju funnits i snart 10år..?

dom e oftast hyfsat balanserade men på senare tid har det varit way too anti zerg alltså... sinnessjukt! nån mapp ledde terran 2-12 mot zerg så de var tvungna att ta bort den. fatta imba

Länk till kommentar

jag hajar ingenting

shahin [x] fml säger:

hur betalade du för HM ?

shahin [x] fml säger:

man måste skicka till dem via okända sidor typ Sören säger:

inte betalat än

Sören säger:

kör trh

Sören säger:

try

shahin [x] fml säger:

jaha.. finns det.. hur länge får man prva?

shahin [x] fml säger:

+ är den inte begränsad

Sören säger:

15 dagar tror jag

shahin [x] fml säger:

inte begränsad?

Sören säger:

ofc inte vfr skulle man då köpa den?

shahin [x] fml säger:

brukar juv ara så med "test produkter"

Sören säger:

test produkt?

Sören säger:

holdemmanager e ingen jävla test prudukt

shahin [x] fml säger:

när man tar hem den under en begränsad tid för att testa den

shahin [x] fml säger:

....

shahin [x] fml säger:

test produkt då imo

shahin [x] fml säger:

alltså just då är den det

Sören säger:

du får använda hold em manager grattis i 15 dagar, efter det låses den och du kan inte importera händer, då måste du köpa nyckel

Sören säger:

förstår inte vad som e så svrt att fatta :mrgreen:

shahin [x] fml säger:

inget

shahin [x] fml säger:

har inte sagt att det svårt att förstå

shahin [x] fml säger:

äh inget..

Sören säger:

:mrgreen:

edit: tror jag fattar nu :D

Länk till kommentar

Ska ju ha en kickass 20årsfest på lördag. Lokal fixad, sexy är DJ, gratis bar etc etc. NÖTEN-AMENTS! Hela kontoret är invajtat och det ryktas om rejäla satsningar på utklädnad. Temat är nationaliteter.

Sören ska köra på Nigerian vilket jag tror han kan lyckas bra med. Lite teaterfärg och du e klar....

Shahin kör givetvis på Iranie. Ali Daei-style....

Sexyterran kör på tysk mekaniker..

IRL har sparat mustach i flera veckor för att kunna var den tysk han egentligen är...

Izy ska vara turk tydligen... han har dock inte hittat någon outfit än.

Jag själv kör på Saudi-Arab/Egyptie... Äntligen får man användning av kaftanen man köpte i egypten med pokergänget....

Bringandet av dejt har gett många sömnlösa nätter. Såvitt jag vet är sexy och shahin utan atm(GG). Jag räddades av att IRLs flickvän har en tvillingsyster som motvilligt gick med på att vara min dejt. Izy ägnade större delen av kryssningen med att ragga med framgång. Han bringar någon tjej från kryssningen som tar med sig en vän, som får gå som Sörens blinddate...

Länk till kommentar

sören kör ju japan med yukatta

och jag har fixat dejts nu :) snackade med natta på msn och så berätta jag om festen, hon hade ingen plan för lördag så jag tänkte, orka, bättre att ha skiten löst bara. sa att hon kunde ta med sej en polare för jag vill inte gå runt och dra på henne hela kvällen!!!!!! haha. och johan ska ju vara med tuttarna så ho kan inte va med honom heller.

men jag ska fråga runt lite kanske imorgon på astrids vernissage :) wink wink ;) hitta nån pingla kekekke

Länk till kommentar

sören kör ju japan med yukatta

och jag har fixat dejts nu :) snackade med natta på msn och så berätta jag om festen, hon hade ingen plan för lördag så jag tänkte, orka, bättre att ha skiten löst bara. sa att hon kunde ta med sej en polare för jag vill inte gå runt och dra på henne hela kvällen!!!!!!

Det här är ett stort problem för mig...

Eftersom att jag gick i en skola i stan och därför har kompisar lite utspritt överallt och där jag bodde förut så blir det väldigt knepigt för mig då jag måste gå runt och, som Mårten skrev, dra på henne hela kvällen.

Sedan finns det ingen tjej atm som jag tycker är värd nog, dvs jag är intresserad av och har outs mot, som jag kan tänka mig hämta (för att det ska vara värt att offra en rolig kväll för att tråka mig med henne):shock:

sux iof

Länk till kommentar

ingen bild e postad: och du har ännu inte svarat på mitt klagoinlägg!!!!!!

aboooooooooooooooooooooutropstecken!!!!!!!!!

e så sinnessjukt hungrig

wat?

den låg uppe för någon minut sedan :shock:

hehe äh du är ju belgare :mrgreen:... nej men det är kort varsel och eskimådräkten är gömd någonstans på vinden så orkar inte leta efter den :-(

----

Edit: FUCK DA! Laddar ner HM och den vägrar visa mig mitt ev :-(. Står 0 på ev vilket inte kan stämma. Står det över en sample på 144k händer ungefär. GAAAAAAAAAAH SUX!

Hur får jag jäveln att fungera? Vill bara att EV grejen fungerar :-(

Länk till kommentar

• Skapa nytt...