Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Emil påpekade för mig igår att kontoret tillsammans drog in över en miljon kr (1.2millar på ett ungefär)under Oktober månad. Kontoret goes nuts.......

 

GL på cc idag kära kontorister, skulle gärna joinat men åldersfrågan är obv ett problem atm.

 

Blir väl till att grinda serier, äta lantchips och hänga på msn hela natten as usual. har dock bestämt mig för comeback på söndag eller måndag. Ska bli najs att äntra kontorets glada klimat igen....... Kinapoker för min skull Söris?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Edmonton - Detroit 2a. Detroit har lekstuga nu. Kommer iofs se ett taggat Edmonton efter 4-0förlust mot just Detroit för några dagar sedan. Edmonton vann sin senaste mactch oxå med 7-2 emot Columbus borta för några dagar sedan. Saken är den att NHL är verkligen sjukt jämnt då alla kan slå alla i och med de tuffa schemat. Edmonton har lirat matcher 16/11 17/11 18/11 hårt schema. Detroit 17/11 14/11 13/11. Tror på Detroit iaf och till 2.00ggr pengarna spelar jag denna. Dom andra NHL matcherna avstår jag. GL

edit: jag skriver verkligen som en kuk aja ni förstår säkert:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edmonton - Detroit 2a. Detroit har lekstuga nu. Kommer iofs se ett taggat Edmonton efter 4-0förlust mot just Detroit för några dagar sedan. Edmonton vann sin senaste mactch oxå med 7-2 emot Columbus borta för några dagar sedan. Saken är den att NHL är verkligen sjukt jämnt då alla kan slå alla i och med de tuffa schemat. Edmonton har lirat matcher 16/11 17/11 18/11 hårt schema. Detroit 17/11 14/11 13/11. Tror på Detroit iaf och till 2.00ggr pengarna spelar jag denna. Dom andra NHL matcherna avstår jag. GL

edit: jag skriver verkligen som en kuk aja ni förstår säkert:D

 

Skulle hemskt gärna ta rygg på detta, men det går inte. Har spelat på Edmonton VÄLDIGT många ggr och de har alltid förlorat, har gjort detta för att det är dem jag sympatiserar med i NHL. Väldigt lite hjärna och alldeles för mycket hjärta har gjort mig förblindad. Så därefter har jag gått ifrån att helt tippa på AIK, Liverpool, Edmonton etc. Vill försöka hålla mig till "the code" trots att det ibland är frestande att gå emot.

 

Önskar dig dock lycka till, må bettinggudarna vara med oss....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle hemskt gärna ta rygg på detta, men det går inte. Har spelat på Edmonton VÄLDIGT många ggr och de har alltid förlorat, har gjort detta för att det är dem jag sympatiserar med i NHL. Väldigt lite hjärna och alldeles för mycket hjärta har gjort mig förblindad. Så därefter har jag gått ifrån att helt tippa på AIK, Liverpool, Edmonton etc. Vill försöka hålla mig till "the code" trots att det ibland är frestande att gå emot.

 

Önskar dig dock lycka till, må bettinggudarna vara med oss....

 

Tippa över 5,5 mål annars, blir alltid det när Detroit spelar. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle hemskt gärna ta rygg på detta, men det går inte. Har spelat på Edmonton VÄLDIGT många ggr och de har alltid förlorat, har gjort detta för att det är dem jag sympatiserar med i NHL. Väldigt lite hjärna och alldeles för mycket hjärta har gjort mig förblindad. Så därefter har jag gått ifrån att helt tippa på AIK, Liverpool, Edmonton etc. Vill försöka hålla mig till "the code" trots att det ibland är frestande att gå emot.

 

Önskar dig dock lycka till, må bettinggudarna vara med oss....

 

Live by the code. Niklas aka Dexter. Verkar dock rätt dumt då man kan dra in rätt mkt cash på pool och AIK nu för tiden.

edit: ah gå emot då var de inget. hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så.. vaknade idag klockan 09:00 av att två män höll på att fixa värmepump till huset. I ungefär en och halv vecka har våran crib saknat värme vilket suger rätt hårt :-(. Men nu är värmen tillbaka vilket är skönt som fan då jag slipper gå runt med två t-shirts under två tjocktröjor :shock:.

 

Efter att ha varit vaken fram till 12:30 bestämde jag mig för att ta en power nap. Somnade och vaknade klockan 19:30 vilket sux sux sux. Åt mat och kollade på tv fram till då andra avsnittet av scrubs tog slut. Började då plugga på "europa erövrar världen".. känner att jag har allt ganska bra down.

 

Men ska ringa till läraren imorgon och fråga vad han förväntar sig av det muntliga. Får ha stödord vilket är nice men men...

 

Är ganska slut i huvudet pga tiden...

 

SM på svenskaspel.. känner för att spela mainevent som revansch.. får se hur det slutar.

 

I natt kom även min blogg upp :mrgreen:. Den kan ni hitta här. Ja om ni klickar på den menningen. Ser det som en kul grej vid sidan om som inte kommer att påverka hur mycket, eller vad, jag skriver här på Pokerforum.

 

Har följt blondinbella och linda rosings blogg... så känner att jag också kommer lyckas.. målet är ju såklart att bli så jävla känd att Alex Schulman driver om mig på 1000apor, hamnar i stolen på "sanningens ögonblick", får vara med på "sing-a-long" & "let's dance" för att senare avrunda det med: "Shahin söker kvinna" som kommer att gå på bästa sändningstid @ tv3. Det låter väl som en bra plan?

ajuste.. sen ska jag ha en massa fyllevideos uppe på youtube där folk kommenterar: lol.. hej jag är 14 år.

 

yes... kan se allt framför mig.. "The rise and whine of Shahin"

 

nu sak jag vänta in Seinfeld och Ellen show.. holla'r!

MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG MÅNDAG!!!!!!

Sen är jag klar med Historia A... då är det pokkaahments.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edmonton - Detroit 2a. Detroit har lekstuga nu. Kommer iofs se ett taggat Edmonton efter 4-0förlust mot just Detroit för några dagar sedan. Edmonton vann sin senaste mactch oxå med 7-2 emot Columbus borta för några dagar sedan. Saken är den att NHL är verkligen sjukt jämnt då alla kan slå alla i och med de tuffa schemat. Edmonton har lirat matcher 16/11 17/11 18/11 hårt schema. Detroit 17/11 14/11 13/11. Tror på Detroit iaf och till 2.00ggr pengarna spelar jag denna. Dom andra NHL matcherna avstår jag. GL

edit: jag skriver verkligen som en kuk aja ni förstår säkert:D

 

Riktigt bra start på denna bett. 3-0 till Detroit efter första

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vore nöten om du kunde skriva in dina tips när du hittar några. Kan behöva lite hjälp på traven då jag "byggt rulle" i över en månad med ett negativt resultat.

 

Håll dig borta från AIK, Liverpool och Edmonton bara....

 

Mm ska försöka så gott jag kan. Är inge vidare pro på bettingen än men ja ska bli hehe. Finns ju en del matcher i helgen så får se vad ja kan luska fram. Ett annat generellt tips tycker ja faktiskt är att strunta i att betta tripplar. Dubblar och framför allt singel spel kommer man tjäna mer på i längden. Är ju trots allt som cg ett enda långt maraton lopp bettingen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långt kvar. Edmonton leder tom skotten i första och så vänder de fort i hockey, men de harbörjat lovande. Nu har ja säkert jinxat den här matchen hehe.

 

Sluta 4-3 blev spännande på slutet. vid ställningen 4-1 fick Detroit på sig enlång utvisning och vips kom 4-2 och 4-3 men de höll undan in i de sista som tur va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Regina Spektor är kickass

 

and it's contaaaageous

uh uh uh

 

låten till andra narnia filmen... videon är lite wtf. nån jeppe som gjort nåt hemmasnickrat.

 

 

On the raaaaaaadio

 

 

liiiiive fidelity and it breaks my heaaaaart

 

 

en till wee

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...