Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
Pizzeria Helins?

Stället med "idrottspizzorna" i Björknäs?

"Idrottare se hit!"

Har inte följt med i DBn, men är ni alla Björknäs/Orminge killar?

Alla utom shahin är b-näs/horminge in da blood....

Är nu återigen inne med rullen på bet365. Morgondagens bettingtips följer:

Dubbel:

Roma-Lazio 1

Valladolid-Real Madrid 2 odds: 4.31

Motivering: "ett derby är ett derby" brukar det vara. Inte den här gången. Ett Roma i högform vinner komfortabelt trots Lazios supertrio(zarate,pandev,rocchi). Sorry Shahin...

Dubbel:

Milan-Chievo 1

Recreativo-Barcelona 2 odds:1.6

Motivering: Barca o Milan, hallå!

Fyrling:

Arsenal-Aston Villa 1 1.50

Newcastle-Wigan 1 @ 2.10

Real Betis-Racing 1 1.90

WBA-Chelsea 2 1.30 odds 7.78

Motivering: Arsenal vinner, Newcastle likaså, Betis och Chelsea går segrande ur sina matcher.

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Tipsen ser okej ut, men motiveringarna äger :-D :-D

Själv går jag all-in imorgon på mitt bettingkonto:

Arsenal - Aston Villa 1

Valencia - Sporting 1

2.11 i odds

Tycks?

Den går in. Tror arsenal har gjort 3mål eller fler de 3 senaste hemmamatcherna. Valencia har ju inlett ligan rätt okej och borde väl inte ha några probs hemma.

Postad

Haha... Sjukt kul att det "omedvetet" blivit fler kvinnliga självmord :D

Är det nån som e sugen att typ dra på CC ikväll? Nyktert tillstånd också...

hero

Postad
va nys so sola med vp, och vi sanckade lite om tjejer och så... vi kom fram till att tjejer e helt dumma i skallen, och att de förmodligen ljuger mer än killar.

"tjejer asså..."

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=111777031 !!!!!!!!!!!!

vp went bananas igår. Han va själv hela kvällen när vi va ute igår och raggade på så jävla mycket tjejer att det är inte sant. Han hade ett dilemma och välja bland men gick hem med nån blond snärta. Det visade sig sen att hon va oskuld och tydligen gav den till viktor, ett fylleragg på pans, 20 år gammal. Viktor skickade idag ett sms till tjejen, varpå hon ringde och sa att han inte fick höra av sig mer för hon hade pojkvän.

Postad

Hade jag haft åldern inne hade jag nog också spenderat ett lite dolars på cc. Suger lite, men det är lugnt då jag är övertygad om att ni kommer backa miljoner.

Det ryktas att Izy tänker sluta betala skatt och börja linvära sg på poker. LOL!!! Betala tillbaka skulderna till mig innan du gör sådana uttalanden.

Håller atm på och försöker höra runt med min begränsade bekantskapskrets om någon vill leka med mig ikväll. Ser riktigt brunt ut... Min utväg är ju vp som obv är on fire.

Postad
Hade jag haft åldern inne hade jag nog också spenderat ett lite dolars på cc. Suger lite, men det är lugnt då jag är övertygad om att ni kommer backa miljoner.

Det ryktas att Izy tänker sluta betala skatt och börja linvära sg på poker. LOL!!! Betala tillbaka skulderna till mig innan du gör sådana uttalanden.

Håller atm på och försöker höra runt med min begränsade bekantskapskrets om någon vill leka med mig ikväll. Ser riktigt brunt ut... Min utväg är ju vp som obv är on fire.

Äh, sluta jobba ska jag ju hursomhelst... Jag kommer ju jobba kvar tills jag drar till hawaii eller vart jag nu ska,.´´

Postad

imorgon ska jag pröva lite internetpoker för första ggn på 4 dagar. Har inte känt ngn lust alls att lira och bara gjort en massa annat stuff. Idag var vi nu på kvällen på cc. Hur folk klarar av att vara livelirare kommer att för alltid förbli ett frågetecken i mitt liv. Är så in i helvete tråkigt att jag efter 6 händer inte orkar folda mer, limpsynar med Q8 i 7-vägspot typ, checkraisar 873 flop, ställer turn och får syn av 87. Eftersom jag sedan bara har ett inköp kvar sitter jag av resten av tiden och kör den vanliga limp-call-fold taktiken med inslag av lite få tiltutbrott. Sng och mtt går bra live men cash funkar bara inte, ska undvikas hädanefter.

Men lite internetpoker imorgon, kul. Måste dock in till stan under dagen handla lite aja sen blire sätta igång lira igen, niklas har ju kommit hem också hoppas han kan höja ens motivation lite. Sexy snacka ngt om en pcw match mot lägenheten också. skulle va kul :mrgreen: .

Postad

Izy har tillsammans med VP, Carl("goda vänner") samt FriSoren inofficiellt förklarat Jihad(liknar det heliga krig som irl hade vs frisoren under ept köpenhamn 08) mot varandra.

Allt började under fredagkvällen då Izy valde att ta ut 4100kr(stor del av hans "rulle") från VPs bankkonto när han skulle göra ett uttag(suger att knata omkring med 4k på krogen ju). Detta medförde hämndplaner från VPs sida som vi uträttade under förkröket igår.

Izy valde nämligen att först tillsammans med Carl att låsa in mig på mitt rum, före dom skulle till cc. Att dela lägenhet med Izy och dessutom bo i "skrubben"(städförråd typ) har både sina fördelar och nackdelar. Inbillade mig att det var bra med ett lås på dörren då jag kunde låsa in typ öl(Izy sålde min sista platta till nån brud) när jag lämnar lägenheten men detta inbillande har nu ändrat riktning. De låste hursomhelst in mig med argumenten att testa mina "mad utbrytningsskills" vilka jag obv inte besitter. En traumatisk upplevelse och jag kände mig till stora delar som Josef Fritzls dotter(undantaget vissa övergrepp). När sedan FriSoren anlände till lägenheten ökade mitt hopp minimalt, men hans argument till att inte öppna var "jag kan inte komma hit och ta initiativ". Tillslut kom jag dock ut och hämnden började planeras.

Att lämna mig ensam och sedan dra till cc skulle stå Izy "dyrt". jag bjöd över VP på förkrök och vi funderade ut något som inte skulle vara "över gränsen". Det slutade med att vi både på facebook samt msn bytte namn till "Johan, sex och cigg är det jag lever för/vill knulla nu. etc etc" och började gå igenom Izys "tjejlista" för att erbjuda minst sagt skamliga förslag.

När sedan ankomsten från krogen(var länge sedan jag var ute och det skitkul) medförde att jag och VP "tog johan på sängen" med att hoppa och skrika kl 04.00, var i princip kriget i full gång.

Mitt uppvaknande var även det sådär, då Izy satte på alla lampor(de är extremt starka och inte särskilt milda mot fulla ögon som sovit 4h) i mitt rum och drog på "med suntrip mot solen"(låten videon från köpenhamn då frissan får samma uppvaknande. låten är för övrigt helt oresonlig mot en som försöker sova) på högsta volym samt repeat, samtidigt som både han och VP hoppar i min säng.

May the force be with me.

Postad

Jag har en fråga angående skatter om någon nu kan svara på det.

Ett exempel: Jag har vid början av 2008 x kronor på mitt bankkonto. När år 2009 börjar så har jag x+y kronor på mitt bankkonto. Den informationen får väll skatteverket reda på?

Om skatteverket säger " Hej, nu har du y kronor extra på ditt konto, vad kommer dem här pengarna ifrån?"

Måste jag isf kunna redovisa att det här är pokervinster, och att dem är från skattefria siter.

Postad

Niklas vi lägger alla duster åt sidan för ett tag! Kan du gå in på mitt rum och avsluta carlos klienten så fort du ser det här :):):):) kommer suga om jag inte kan spela poker på hela dagen (jag jobbar :( )

Postad
Niklas vi lägger alla duster åt sidan för ett tag! Kan du gå in på mitt rum och avsluta carlos klienten så fort du ser det här :):):):) kommer suga om jag inte kan spela poker på hela dagen (jag jobbar :( )

Niklas, nu vet du ju precis vad du INTE ska göra. "Vi gräver ner yxan" och så är det bara för han behöver en tjänst ;)

• Skapa nytt...