Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

nu kommer värken............... aaaaaaaj

Jag skulle smsa en tjej nu hade jag tänkt för att kunna tänka på annat typ, men min mobil ville inte leva längre. Den stänger av sig själv var 3e minut så fort den fått mottagning och startar om,.. skäl

???

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

jag kom på den briljanta idén att mobilen kanske inte stänger av sig om jag ringer nån, så jag ringde emil så fick han lyssna på när jag skrev sms!

success!!!

Postad

Jag har aptråkigt så jag lägger in en bild ifrån thailand i våras när emil hade blivit drogad och dagen efter såg ut såhär. Lägg märke till hur likt det är hans självporträtt på t-shirten. Enjoy!

n650840262_3183430_2128.jpg

Postad
Nice text sir. Känner du en sådan ånger efter att ha åkt ut ur en tunering, så kanske tuneringar inte är din grej. Vet att det inte är min, orkar inte lira mer än 30minuter sen autopushas varjehand oavsett BI.

Tandläkare mer respekterat än Journalist? Låhl. Inget illa om tandläkare i sig, men inte kan de yrket vara lika respekterat som riktig Läkare?

Det är sant och jag kommer att ta en långt rast ifrån turneringar.

Har bestämt mig för att ta upp det igen om två månader när jag har lite mer kött på benen från proffslivet. Allt det här är fortfarande nytt för mig och jag hoppas att jag med tiden finner samma inställning till spelet som resten av gubbarna på kontoret.

Nej tycker inte heller det :-P, men vad ska jag säga. Hela min mors sida är läkare och tandläkare :mrgreen:.. Iranier ...

Mina föräldrar var kritiska till mitt spel i början, men det sket jag i för jag visste att jag kunde och nu när pengarna rullar in ser dem bättre på mitt spelande

Det är sant att jag vill att andra ska veta att jag är bra på poker. Jag har haft en riktigt fin utvecklingskurva och är ju bara mänsklig. Borde inte bry mig egentligen, men SM slutade verkligen åt helvete fel. Önskar att jag hade åkt ut med AA mot KK, men att spela så pinsamt dåligt mot slutet. Ja ni... kommer verkligen inte att upprepas.

Donkade ut mig och nu är det bara att glömma...

Angående det där med föräldrarna så är det samma med mig nu. Jag VET att jag kommer dra in bra pengar och därför känns det dumt som fan att lägga ner poker för annat just nu. Ser poker som en investering och har berättat för mina föräldrar att jag inte kan låta det gå nu. Speciellt när jag är ung...

well... får se hur de reagerar senare vid vintern :mrgreen:

Jag har aptråkigt så jag lägger in en bild ifrån thailand i våras när emil hade blivit drogad och dagen efter såg ut såhär. Lägg märke till hur likt det är hans självporträtt på t-shirten. Enjoy

lol.. läskigt lik :mrgreen:

Btw Johan.. drog ut två visdomständer för ungefär en månad sedan och vet exakt vad du går igenom. Tiltaments :-(

--

Jag är bäst på att hantera datorer. Igår såg jag att heroes s03e08 släppts så laddade ner den. Såg då att det krävdes HDtv eller ngåot sånt program. Instrallerade den och nu kan jag inte sätta på mina föräldrars laptop.

Någon som har tips på vad jag kan göra? Kan sätta på datorn med felsäkert läge, men vettefan hur jag ska fixa det. Måste jag verkligen reboota skitet :-(?

Känns piss att förstöra både min och mina föräldrars dator.

Aja ska dra iväg nu innan jag pajar kussens dator. Holla!

Postad
Den stänger av sig själv var 3e minut så fort den fått mottagning och startar om,.. skäl

???

Vill också veta ifall någon har lösningen.. Har samma problem med min mobil väntar mer eller mindre på att bindningstiden skall gå ut så jag kan köpa en ny...

Postad
Tack :)

Råkade även ta bort papperskorgen och undrar ifall någon vet hur jag kan fixa tillbaka den?

Antar att du har vista... För i xp är det krångligt att ta bort den.

Hur som helst:

# Start -> Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassning

# Välj “Byt ikoner på skrivbordet” i vänsterspalten.

Postad

hur tiltande är det inte när man precis har floppat färg och vi båda har 200bb var, motståndaren betar, jag slår om varav jag ser honom pusha. Jag tänker skruva ner volymen lite på mitt tangentbord men råkar komma åt fel knapp, sleepknappen, så hela datorn släcks... tiltaaaaaa mig

Postad
hur tiltande är det inte när man precis har floppat färg och vi båda har 200bb var, motståndaren betar, jag slår om varav jag ser honom pusha. Jag tänker skruva ner volymen lite på mitt tangentbord men råkar komma åt fel knapp, sleepknappen, så hela datorn släcks... tiltaaaaaa mig

amatör

Postad
Antar att du har vista... För i xp är det krångligt att ta bort den.

Hur som helst:

# Start -> Kontrollpanelen -> Utseende och anpassning -> Anpassning

# Välj “Byt ikoner på skrivbordet” i vänsterspalten.

Har försökt det men får tyvärr inte igång papperskorgen.

Sedan kan jag inte instrallera något virusprogram i felsäkert läge :-(.

Vettefan vad jag ska göra. MÅSTE jag formatera om datorn?

holla

Postad
amatör

eller hur, jävla noob

--

jag har mutat min lillesyrra att baka kladdkaka för 20 kr så nu ska jag gå å njuta av den.

aaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :)

SEN! till alla er starcraftnördar som kollar denna db, kom över en så JÄVLA fet match igår som ni bara måste kolla in

det är allas vår favoritspelare sAviOr mot TT i starleague. sAviOrs lag CJ ligger under med 2-0 i en bäst av 5.

Postad
lol vet typ inte ens vad starcraft är men man måste ju älska kommentatorerna :lol:

+ 1

fan önskar att jag fattade vad spelet gick ut på.. alla skriker ju och är jättechockade när gubbarna slår mot ett hus :roll:

så fort plugget är över laddar jag ner och provar spela det..

gl,gg

btw.. datorn drog igång igen.. systemåterställde den. Så nu har jag gjort som Hiro Nakamura och åkt tillbaka i tiden. Synd bara att jag inte kan gå tillbaka till innan k4o handen. Känner mig fortfarande skit.. har inte ätit idag än.. ingen aptit. Sick vilken dålig förlorare jag är...

Postad

Såja.. registrerade mig för Poker SM Hu eventet.

Det blir sista "turneringen" på ett tag om jag inte kommer top 4. Isåfall kan jag tänka mig spela limit eller Omaha eventet. Efter det här så blir det totalstopp på turneringar ett tag framöver. När jag kommer tillbaka så blir det billigare turneringar. Möjligtvis 10/180isar på stars vilket borde vara en bra träning inför större turneringar. Om jag har en fin roi blir det 20isar.

Ska satsa fullt ut på CG.

Så Mårten.. watch out, jag ska fiska HU och ni kommer aldrig hitta en större synfisk än mig :mrgreen:

Postad

hahaha gjorde precis roligaste spelet,

beta 600 i 750 UTG med Axxxx skräp och fick en syn

han tar 1 kort

ja tog 5 kort och fick samma hand igen, typ A7345

jag cbetar 1200 i typ 1800 och han foldar -_-

Postad

mmm händer mig VARJE gång jag floppar färg, så störigt :D

Postad

Hittade rekordbacket idag goda $19005 på ynka 1563 händer. Är inte direkt bitter för det, vad ska man göra när AK springer in i AA 10 ggr i rad? :)

Lite bitter däremot över att det har varit brutalt kall action på Ipoker på senaste tiden, fiskar in och spela!!!

cs nu, gogo

• Skapa nytt...