Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad

eran diskussion kommer ju aldrig komma nån vart, för det kommer sluta med att ni måste fråga någon som faktiskt e från rosengård vad "dom säger" eftersom sålänge ni får svar från nån som e från annanstans kommer ni bara säga "äh, ni e inte därifrån! vad vet ni!" (därav kanske nästan lite lustigt att du ens fråga vad folk trodde i tråden...)

vissa kanske säger på, vissa i. vem vet. beten borde vara om vad som e korrekt inte vad de från rosengård säger. ännu en bet där omständigheterna är oklara och ingen kommer vilja betala ut summan för en hyfsad klar förlust. ungifär som när jag o sören slog vad om fall kött var muskler eller "kött"...

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Ja, det är det sjukaste jag sett på väldigt länge. Finns ingen gräns för det förakt jag känner för de som röster på SD.

tänkte skriva något här men blir inte så snyggt mtp hemort: Sölvesborg :D

Postad
Sjukt...

hahahahahahah :lol:

tycker fan den var rolig. snacka om att överdriva :lol:

edit: ni som vet att jag gick bra ett tag. kasta era ögon. 10k back senaste 5-6 sess.. så snälla.. kasta era ögon. finns inget kvar att öga. tack för mig. TJA!!!!!!!!!!!!!111

Postad
hahahahahahah :lol:

tycker fan den var rolig. snacka om att överdriva :lol:

edit: ni som vet att jag gick bra ett tag. kasta era ögon. 10k back senaste 5-6 sess.. så snälla.. kasta era ögon. finns inget kvar att öga. tack för mig. TJA!!!!!!!!!!!!!111

Rolig? Ja visst, om det hade varit en parodi gjord av Killinggänget. När hela innehållet är 100% seriöst är det fan inte kul någonstans.

Postad

rekkar att man kikar en gammal dokumentär, tror det är insider på 3an.. ganska gammal men är om SD i Karlskrona första året dom kom med, eller inför kanske det var. Höll på att slå sönder datorn några gånger medan jag såg den :S

Postad
http://sv.wikipedia.org/wiki/Roseng%C3%A5rd "All kommersiell service i Rosengård samlades i en enda stor centrumanläggning." "De som bosatte sig i Rosengård kom oftast från landsbygden eller från lägenheter med låg standard. I Rosengård kunde de nya och moderna lägenheterna tyckas vara ofattbart lyxiga." På/I Wikipedia tycks i Rosengård var det som gäller.

• Skapa nytt...