Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Det är väl rätt skönt att slippa handla allt själv. Nu får man varierande måltider som man kanske inte hade valt att göra annars. Visst 36k per år är en del pengar, utslaget per person blir det 18k var. 52 veckor * 4 portioner/vecka = 208 portioner/år. Måltidspriset blir därmed 18k / 208 = ca 87 kronor per portion.

Hade man handlat det själv och lagat ihop det kanske man kommit ned i hälften av priset. Men nu slipper man handla och man har en kreativ kock som slänger ihop 4 måltidstips istället. Pengar är inget problem för de här pojkarna.:mrgreen:

Ett extra + är att maten man lagar själv oftast smakar godare än när man äter ute.. Vet inte varför men det finns säkert någon psykologisk förklaring till det.

Sen kan man laga maten när det passar och slipper anpassa sig till lunchtider etc.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

GG Niklas&Izy. Det där verkar vara jävligt nice om ni inte planerar på att dra ut.

Men ni bor ju stört nära centrum om jag inte minns fel? Niklas vi drog ju från sushi stället direkt hem till er och det tog väl bara en 5-10 min? Ni har ju allt att välja bland där. Men om ni inte orkar med det så är det här sjukt nötigt. Speciellt med variation.. nuts imo!

--

Är så jävla sugen på att dra igång träningen på allvar. Kan inte styrketräna ordentligt då jag är lat som fan och inte kan hålla egna tider. En polare åkte ner hit och hade det sjukt awesome; http://www.legacygym.com

Ligger i thai. Kanske gör så att jag åker tillbaka till thai efter högskoleprovet och italien resan för att träna här i en 2 månader. Har mailat dem om internet, en om internet löser sig så får jag snacka med några polare om de är sugna. Annars får jag typ försöka annonsera ute på PF ifall någon grinder orkar åka ner.

Någon på kontoret som orkar kanske? Vegas? Izy?

Mycket slit som jurist och vill få bra betyg så att jag får bra jobb. Tex på vinge. Känns som att jag vill göra lite innan jag drar igång plugget.

Därför tänkte jag försöka mig på något liknande som Niklas. Dvs besöka en jävla massa länder. Ifall något, HOPE NOT, händer mig så vill jag inte tänka; "tänk om". Vill dö med tanken; "Jag var en bra människa, jag upplevde det mesta jag kunde uppleva och har alltid försökt göra mitt bästa i allt jag försöker mig på". Så vill typ kryssa av samtliga kontinenter. De kontinenter jag inte varit @ Syd Amerika (Supertequila.. Brasil?).. Afrika (Myt4z ?). Oceanien (har några polare där.. men vet att Vegas allt är på när det gäller konstiga platser).. sen stod det på wikipedia att Australien var en kontinent, men det räknas väl in i oceanien? Och antarktis vore awesome och tack vare växthuseffekten kan vi väl sola där om något år.

Ska slaggas snart.. godnatt era AA limpande fiskar

Länk till kommentar

Är så jävla sugen på att dra igång träningen på allvar. Kan inte styrketräna ordentligt då jag är lat som fan och inte kan hålla egna tider.

Haha asså vafan. Jag var helt säker på att jag skulle läsa något om nån gammal fotbollsskada eller dyl men att man liksom ger upp träningen på förhand med insikt om man är för lat är ganska, hmmm, megalol? Eller så har du bara bättre självinsikt än jag, men ge det ett ärligt försök till att börja med om du verkligen vill göra det borde inte ditt hinder vara ett problem

Länk till kommentar

Haha asså vafan. Jag var helt säker på att jag skulle läsa något om nån gammal fotbollsskada eller dyl men att man liksom ger upp träningen på förhand med insikt om man är för lat är ganska, hmmm, megalol? Eller så har du bara bättre självinsikt än jag, men ge det ett ärligt försök till att börja med om du verkligen vill göra det borde inte ditt hinder vara ett problem

:lol:

Nej men känns som ett jävla meck att behöva åka in till stan och sånt. Har iof ett gym som ligger en pendeltågsstation ifrån mig. Men önskar att man blev vältränad av att spela poker. Det hade varit så jävla nice. Men ska dra iväg och träna imorgon så det blir nice.

Annars så vet jag hur jag fungerar. Går alltid bäst när jag har ett schema som jag måste följa. Imorgon har jag tex bestämt mig att jag MÅSTE vara i gymmet klockan 14:00. Men mr Antisk... vet att du är ute på en world tour.. vad sägs om legacy gym:mrgreen:?

Träna & grind i några månader. Det måste väl vara nöt?

gl m8, du får updata mig om din resa sen

Länk till kommentar

Är jävligt svårt att finna ork när man en gång försoffat sig och latat till det. Att träna på egen hand utan fasta tider är inte så lätt som det låter. Därför jag drar igång med boxning nu till veckan för att känna att man verkligen har en tid att passa samt någonstans att vara. Tror det räcker med några timmar i veckan för att också orka komma igång på egen hand och köra även hemma. De kanske kan vara något till en början iaf?

Länk till kommentar

Är jävligt svårt att finna ork när man en gång försoffat sig och latat till det. Att träna på egen hand utan fasta tider är inte så lätt som det låter. Därför jag drar igång med boxning nu till veckan för att känna att man verkligen har en tid att passa samt någonstans att vara. Tror det räcker med några timmar i veckan för att också orka komma igång på egen hand och köra även hemma. De kanske kan vara något till en början iaf?

Har velat dra igång med boxning ett bra tag. Vi hade boxningsträningar med fotbollslaget under försäsongen och det var sjukt jobbigt.

Men att åka till thai och träna muaythai/mma vore nöt som fan.

Länk till kommentar

Tack för en god match för sessionen inatt/imorse Niklas. GG :-)

Nöjet var på min sida:)

Lol, avslutat en monstersession(552min). Började spela när Izy gick och la sig och sitter fortfarande och grindar när han vaknar. 12230 händer utan paus, maskineriet är igång igen. Tyvärr gick sessionen helt åt helvete med ett minus på 725$.

Insåg idag att jag lätt klarar av 100k händer på en vecka. Får se när jag orkar motbevisa tvivlarna angående det vadet.

Farsan fyller typ år eller nåt idag, så det blir en middag på stan. Nån restaurang vid namn Kungsholmen är bokad. Ska bli gott, blir dock svårt att överträffa gårdagens fisk som var helt stört god. Betalar alla ggr 350kr/vecka för att få ingredienter till sjukt god mat hemkörd. Även om vi har typ 5-10min till mataffären så blir det bara nudlar ändå. Man orkar liksom itne ta steget och köpa massa ingredienser. Nu däremot, när man får allt serverat, så MÅSTE man i princip ta sig i kragen och tillaga maten. Man tvingar sig själv till att göra god mat, nuts imo.

Ang shahins planer på att erövra världen. Har haft det som mål och gör så gott jag kan att uppfylla det. Vill kapa samtliga länder i världen, kanske lite att ta sig vatten över huvudet, men s¨å många som möjligt iaf. Var i hela 22 länder under 2008, håller jag det snittet borde det itne vara några problem:)

Länk till kommentar

Ska bli gott, blir dock svårt att överträffa gårdagens fisk som var helt stört god. Betalar alla ggr 350kr/vecka för att få ingredienter till sjukt god mat hemkörd. Även om vi har typ 1 min till mataffären så blir det bara nudlar ändå.

FYP

Länk till kommentar

gaahh länge sedan jag office-grindat. Dvs suttit uppe och grindat som fan slutade otroligt nog bara 5827 händer. Var ett tag sedan jag lirade så många händer. :shock:

Träffade royal flush idag :ola:

Päronen åkte iväg till espana idag.. är sjuuuuuuuuuuuuuukt trött.

Rolig kuriosa från idag. utg raise.. jag 3bet med kk på knapp. Flopp QTT. Han check.. jagbet.. han ai.. jag call. han har AT. jag skriver i chatten "lol gg idiot".. sen ser jag att 37 dollar går till honom och resten till mig. Hade tydligen dragit en 9 och J :lol:. Älskar sånt.. som att hitta pengar man inte visste om i fickan.

Ska försöka boka in operabesök när jag drar till Rom i april. Synd bara att kungen han själv avlidit. R.I.P grande Pavorottino

Länk till kommentar

Sexy ligger tydligen "illa till" för han har publicerat en artikel på ett utländskt forum om blom90 som egentligen endast var för en svensk site.

Tydligen måste den som har gjort det ge sig till känna innan de lägger upp de resterande två delarna av artikeln ^^

Är det du sexyterran? ;)

Detta var iaf senaste ryktet från mig :lol:

Länk till kommentar

Sexy ligger tydligen "illa till" för han har publicerat en artikel på ett utländskt forum om blom90 som egentligen endast var för en svensk site.

Tydligen måste den som har gjort det ge sig till känna innan de lägger upp de resterande två delarna av artikeln ^^

Är det du sexyterran? ;)

"illa till":lol:

Länk till kommentar

Är det du sexyterran? ;)

"Kommentar av BankTheMan för 15 timmar sedan

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/blom90-story-his-story-407863/

Prata eller skriv till han som har postat den. Kanske tom nån ni känner? "

Länk till kommentar

Är det du sexyterran? ;)

lol

+1

Länk till kommentar

lol

Ja akta dig du! När du kommer hem kommer det stå något finnigt snille från Svenskaspelare.se, på flygplatsen och vänta på dig. Han kommer troligtvis göra allt vad som står i hans makt för att få bort dig från detta jordeliv och allt polisen kommer säga när dem lägger ner utredningen är att detta mord ses som en likvidering i Sthlm´s undre värld. Lägga ut sånt material på utlänska forum är ju landsföräderi. Tänk om Jänkarna lyckas tyda denna skrift? Vad kan dem göra med informationen? Hur drabbas ett Sverige som redan nu är kört i botten? Ploppade ens frågor som dessa upp i din skalle INNAN du valde att begå brottet på twoplustwo.com?

Tänk först, handla sedan imo.

För helvete!

/Efter

Länk till kommentar

• Skapa nytt...