X-man Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Tänkte börja spela det , där finns det några bra grinders man ska se upp med ? Citera
anjovi Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 grinders? nej försök däremot sitta på alla bord som ribberfors sitter på.. Citera
JimmyRare Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 experten, ribberfors, berserker m fl. är sjukt bra värde att spela mot. Standard överpar eller set på flop om de ger action. Citera
ribberfors Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 experten, ribberfors, berserker m fl. är sjukt bra värde att spela mot. Standard överpar eller set på flop om de ger action. oj, du har nog missuppfattat begreppet "värde". Citera
JimmyRare Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 oj, du har nog missuppfattat begreppet "värde". För mig är synstationer och folk som foldar alla sina blinds värde. Citera
ribberfors Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 För mig är synstationer och folk som foldar alla sina blinds värde. tänkte ödmjukt nämna att det givetvis är individuellt vad man anser vara bra värde, beror på sin egen spelstil. "rakerace"-horor som lirar 15/12 skulle inte jag stämpla "sjukt bra värde" i pannan direkt. men men experten är ju då rakt ingen synstation, berserkeer har jag aldrig lirat mot o jag själv...hm, jag anser mig inte vara det men visst jag byter taktik var 3e dag så =) Citera
hockeyf Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Inga av rakerace lirarna är riktigt bra, men experten är väl betydligt bättre än tex. N_W_ som bara glider runt och är value och som aldrig spelar tillbaka mot en utan nöten. Tycker inte heller nån av rakeregsen har ens så bra som 15/12 stats utan mer 14/7 stats och aldrig 3bettar utan AA,KK, AK. Citera
JimmyRare Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Inga av rakerace lirarna är riktigt bra, men experten är väl betydligt bättre än tex. N_W_ som bara glider runt och är value och som aldrig spelar tillbaka mot en utan nöten. Tycker inte heller nån av rakeregsen har ens så bra som 15/12 stats utan mer 14/7 stats och aldrig 3bettar utan AA,KK, AK. Den bästa av dem måste väl vara MEGASTEAM som verkar vara väldigt solid. Citera
hockeyf Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Den bästa av dem måste väl vara MEGASTEAM som verkar vara väldigt solid. Nja MEGASTEAM lirar knappt NL100 så, men han har inte imponerat på mig, inget game i sig alls, vilket är problemet med alla rakegrinders. Citera
LuckyStar5.1 Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 Men hela primas 100-spelare är väll typ bananhoror? Jag ska erkänna att jag inte spelat så många händer på nl 100 på prima men de få tillfällen jag spelat på prima så är värdet på nl200 så mycket bättre då det på nl100 bara verkar finnas just grinders?!?! Citera
Sideshow Postad 26 Juni , 2008 Rapport Postad 26 Juni , 2008 På NL200 spelar alla typ 22/18 bara för man "ska" det och ingen vet direkt hur de ska göra efter floppen. På NL100 spelar typ alla 14/11 för att de inser att de inte är tillräckligt bra för att spela 22/18. Således är NL100 mycket svårare. Citera
Recommended Posts