TotalFarsa Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Någon som kan tipsa mig om en gratis (inte trial) html-editor? Vi testade att få he en trial på Dreamveawer men deras trialtjänst ligger nere under juni Kan ju googla själv men det är lättare att be om råd då jag är tokn00b på området. Ska användas för att bygga en html-sida som även ska kunna visa flashanimationer. Citera
brainslicer Postad 9 Juni , 2008 Rapport Postad 9 Juni , 2008 Någon som kan tipsa mig om en gratis (inte trial) html-editor? Vi testade att få he en trial på Dreamveawer men deras trialtjänst ligger nere under juni Kan ju googla själv men det är lättare att be om råd då jag är tokn00b på området. Ska användas för att bygga en html-sida som även ska kunna visa flashanimationer. http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_HTML_editors Citera
TotalFarsa Postad 9 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2008 Tack för tipsen! Ska kika närmre på dom... Citera
Recommended Posts