Gå till innehåll

Jennez amatörbettande på EM


Recommended Posts

Ok, det här blir lite av en tipshörna där vi kan dela med oss av bra lir. Själv är jag varken fotbollsintresserad eller någon betting-fantast men jag känner att jag måste lira eftersom matcherna annars blir så ofantligt tråkiga att titta på.

 

Börjar med en rulle på 100 ojrås.

 

Österrike - Kroatien: 2:a till 1,75 Insats: 20 ävvro

Österrike - Kroatien: Under 1,5 mål till 2,95 Insats: 10 joro

 

Tyskland - Polen: 1:a till 1,45 Insats: 40 hjuro

 

Såg att det fanns Krotaien till 1,9 men var för sent ute.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 93
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vad tror vi om att du hade satsat lite juuuro på bara rak 0-1 istället till ca 9ggr (från BF, "din" sajt kanske bara gav 7 ggr ;) ) , då du annars bara spelar emot dig själv?

 

Självklart kan det bemötas med att du säkrar upp insatsen om det blir t ex 0-3 eller 1-0, men är det verkligen det vi vill om vi ändå tror på Croatia och under 1,5? :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, vad fan, jag är helnöjd! :-D Sportsbetting är ju skitlätt! Var dock lite svettigt i Kroatien-matchen, vad fan höll de på med?

 

Eftersom jag är "ny" på det här så ska jag kolla runt lite mer nästa gång, spela 1-0 hade ju onekligen varit bättre, ja. Nu var jag ute lite sent och tjongade på bara.

 

Återkommer imorgon hur jag lägger mina bets. Tips mottages tacksamt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är än så länge 100%-ig på EM!

Portugal 100dollars!

Kroatien (phew...) 100dollars!

Tyskland 50dollars!

Det var mina insatser, minns inte riktigt vad jag vann men vad tusan :)

 

Lycka till Jennez, tyvärr kan jag inte ge dig nåt tips för jag vet just inget om fotboll. Men själv ska jag nog ta det försiktigt med Kroatien men ge Polen mitt förtroende i fortsättningen!

Kör hårt

Per

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som tippar med hjärnan bör vara 100%iga nu. Fyra favoriter som har hållit

 

Allt handlar inte om favoriter då man inte vill lägga en bet på en favorit utan att få ett rätt matematisk odds. Det är samma sak som i pokern. Fast där hjälper det inte att bluffa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som har något bra tips till dagens matcher tänkte lägga runt 5k sek på nån/några matcher.

 

Om det är EM så sätt slanten på Frankrike-Rumänien bör gå i hamn. Holland-Italien kan nog sluta hur som helst.

 

Superettan annars Örgryte vs Qviding. Öis bör vinna derbyt. Qviding nog bättre hemma på skeva torpavallen än borta på konstgräset på Valhalla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det är EM så sätt slanten på Frankrike-Rumänien bör gå i hamn. Holland-Italien kan nog sluta hur som helst.

 

Superettan annars Örgryte vs Qviding. Öis bör vinna derbyt. Qviding nog bättre hemma på skeva torpavallen än borta på konstgräset på Valhalla.

 

ok tackar jag för . Några bra odds du har på matcherna eller ? :) Så man har nån koll :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportsbetting är egentligen ganska enkelt..

1. Gapa inte efter för mycket. Spela få matcher. Undvik fyrlingar "för att få upp oddset". Spela hellre alla dubblar av tre eller liknande, även om alla tre matcherna känns bergsäkra på förhand.

2. Välj bort massor av matcher. Gå inte i fällan att spela på varenda TV-match "för att det är roligare då". Välj ut ett fåtal och välj med omsorg. Undvik fällor som till exempel att tro att Frankrike är överlägsna Rumänien, för att "det låter så". Undvik alltid Sverige eller andra personliga favoritlag.

3. Slaska inte bort pengar genom att spela på alltmöjligtkul i samma match. "En slant på antal hörnor kan ju vara kul" - jovisst, men undvik!

4. Leta i de lägre divisionerna. 1,70 på "Ölands IF" kan vara ett bättre spel än 1,70 på Spanien. Faktiskt inte många som förstår det..

 

osv.. ganska enkelt. Nyckeln är att välja bort minst 95% av alla matcher samt spela metodiskt och faktiskt lite halvtrist. Då går man garanterat plus - i alla fall gör jag det.

 

men för att få lite extra krydda när det är EM kan man ju alltid lira på skoj med kompisar osv. Inget fel i det, men man skall inse att det är nöjesspel och inte seriöst.

 

Mina spel hittills:

Tjeckien o Portugal. Dubbel. (Satt)

Portugal, Tyskland o Spanien. Alla dubblar av tre. (båda som spelats har satt)

 

Har undvikit alla andra matcher i första omgången, då jag ser spöken lite varstans. Bra spel i nästa omgång kan vara Polen och Turkiet, men jag avvaktar tills vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frankrike 1,65

Örgryte 1,70

 

Svenska Spel båda två, har själv bettat på dem men inte riktigt lika mycket som dig typ 100 sek endast.

 

hann inte lägga något . Svs funkade inte direkt för mig . Tror det blir Under 2 mål på italien - holland och öis. men vi får se jag kanske ändrar mig igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket bra guide där MBengtsson! Det tackar vi för.

 

Har hjälpt päronen att flytta idag så jag hann inte dega på Rumänien - Frankrike matchen tyvärr.

 

Har ännu inte bestämt mig hur jag ska spela Holland - Italien. Sent ute som vanligt givetvis men pf'are kan man alltid lita på. Kom med tips.

 

Italien är lite som Sverige; man tror att de är bättre än vad de är. Samtidigt är väl van Persie skadad? Eller ska han spela?

 

Jag vettefan. Vad har Holland för andra anfallare? Känns generellt som att det blir en målfattig match så det kanske är bättre att spela över/under antal mål? Att det blir målfattigt gissar jag bara eftersom någon kommentar tidigare var att "Italien gillar att spela X i öppningsmatcherna".

 

PS. Allt jag kan om fotboll kommer från Fifa 08.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...