kentAA Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Ni som undrar över hur den turneringen fungerar, så ska jag försöka förklara: Struktur: Namn: Deepstack Shootout Datum: 27 Juni Tid: 18.00 Inköp: 500poäng Blinds: 10min-15min Chips: 50 000 Bord: Shorthanded såklart! Info: Varje bord spelar tills den har en vinnare kvar. Säg att vi blir 24st på turneringen så blir det 4st bord med 6 spelare på, tillslut är det 4st vinnare kvar som spelar ett finalbord. Är vi 36st spelare så är det 6st på finalbordet. Finalisterna börjar med dom marker dom har vunnit på sitt bord, säg att vi är 23st spelare då blir ett bord med 5st spelare på och resterande blir 6st spelare. Det bord med 5st spelare har sammanlagt bara 250 000 marker i spel istället för dom bord med 6st spelare som har 300 000 marker i spel. SECOND CHANCE: Alla dom som kommer 2a på sitt bord får en andra chans och det går till såhär: Före finalbordet startar så gör 2orna upp om en plats på finalbordet. Man startar med 10 000 chips och blindsen är 5min. Är vi 24st spelare är det 4st som blir 2a, så det mesta de kan komma till finalbordet med är 40 000(ett rejält underläge, men har chans ändå) FINALBORD: Blindsnivå: bestäms utöver hur mycket chips det är ute. Blindstid: 15min Några frågor? Citera
jomppa Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 jaa? vart finns denna turnering att spelaa? Citera
kentAA Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Kolla vilken tråd du befinner dig i--> Hofors Bad Beaters Citera
Recommended Posts