Gå till innehåll

Ockerkurser av MartinsPoker


Recommended Posts

Till att börja med var supporten sjukt otrevlig och tvingade mig göra ytterligare en insättning för att få den nya bonusen - ja jag hade redan rullen full. Är väl bara aktivera, nej nu fick jag demonstrativt göra en insättning och withdrawa samma belopp. Fine jag kan köpa att supportägget inte var så med i matchen.

 

Utöver detta ser jag idag på bankutdraget att jag mottog en cashout från samma företag - Malta Ltd, som sköter MartinPokers cashier. Cashouten togs emot samma datum som jag gjorde denna nya insättning.

 

Nej då köper dom € för 9.50 och säljer det för 9.17.

 

Är det bara jag som reagerar kraftigt på dessa ockermarginaler?

 

Detta har alltså INGET med växlingavgift eller varians i valutamarknaden då uttag/insättning gjordes samma dag.

 

Nu är man så tiltad att det säkert slutar med att man gular 17ggr mer än den faktiska skillnaden på 33öre per €, men ändå ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa/Mastercard kanske? I alla fall mitt Visakort tar 4% i avgift i alla utländska valutatransaktioner. Denna avgift kan inte Martinspoker styra.

 

9,50*0,96 = 9,12: Du får bättre kurs via ditt visa än jag får med mitt. Orättvist!

 

Martinspoker är ju BRA på det sättet att du kan kasta in slantarna via svenska bankkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa/Mastercard kanske? I alla fall mitt Visakort tar 4% i avgift i alla utländska valutatransaktioner. Denna avgift kan inte Martinspoker styra.

 

9,50*0,96 = 9,12: Du får bättre kurs via ditt visa än jag får med mitt. Orättvist!

 

Martinspoker är ju BRA på det sättet att du kan kasta in slantarna via svenska bankkonto.

 

Menar du 2 % tvåvägs?

 

Mitt visa tar 1,65% för betalning. Kreditering vet jag inte om det är samma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du 2 % tvåvägs?

 

Mitt visa tar 1,65% för betalning. Kreditering vet jag inte om det är samma.

 

Är väl väldigt olika från kort till kort. Jag vet inte ens hur mitt Mastercard har det, bara att mitt Visa har 4% åt något håll (troligen köp)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visa/Mastercard kanske? I alla fall mitt Visakort tar 4% i avgift i alla utländska valutatransaktioner. Denna avgift kan inte Martinspoker styra.

 

9,50*0,96 = 9,12: Du får bättre kurs via ditt visa än jag får med mitt. Orättvist!

 

Martinspoker är ju BRA på det sättet att du kan kasta in slantarna via svenska bankkonto.

 

Ett tips, skaffa Ica Bankens eller GeMoneybanks Mastercard. Inga valutaväxlingsavgifter på utlandstransaktioner och inga extra avgifter för bankomatuttag utomlands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...