Gå till innehåll

PF tävling!!! EM-Drömelvan


vuns187

Recommended Posts

  • Svars 76
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bara några dagböcker hos vänner och folk som jag vet gillar fotboll för att dom ska joina om dom har lust.

 

hela forumet är väll lite överdrivet.. men jag ville bara få in lite folk i ligan, sorry!

 

Ban ban ban. Om alla osm ville nåt gjorde såhär skulle forumet vara totalt förstört.

 

jaja nu när vi är på det totalt klara med detta och hur oacceptabelt det är med reklam tänkte jag tipsa om den här nya finfina antienergi drinken för oss som behöver varva ner lite!

 

http://www.nationofhiphop.net/food/13288-drank-anti-energy-drink.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har aktiverat bosmankoden men inte fått några extra 200k än... hur funkar det?
Strulade lite för mig med, fick mata in koden några gånger innan jag fick pengarna. Tror dock du måste ha aktiverat ditt lag innan, så gör det om inte annat.

 

Mina två kroater Petric och Srna kommer ju dock göra fler poäng än dina tre, Simic, N.Kovac och Olic. =) Simic är dessutom inte helt spikad i startelvan, så risken finns han får börja på bänken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

León, klart det är en chansning. :) Varken Olić eller Šimić är ju direkt Kroatiens poängplockarkungar. Över lag ser jag Kroatien, Rumänien och Schweiz som turneringens dark horses, men Rumäniens grupp ger jag mig inte in i och Polen kan ge konstiga resultat. Egentligen, om jag ska ta in schweizare som chansningar, vill jag göra det i backlinjen, men då plockar jag hellre kroatiska chansningar på olika positioner.

 

Nu funkade bosmankoden iaf. 200k till mig.

 

eury, den på pappret enklaste nollan i hela gruppspelet är ju Casillas. Han råkar dessutom vara en av världens bättre målvakter när han inte klantar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Strulade lite för mig med, fick mata in koden några gånger innan jag fick pengarna. Tror dock du måste ha aktiverat ditt lag innan, så gör det om inte annat.

 

Mina två kroater Petric och Srna kommer ju dock göra fler poäng än dina tre, Simic, N.Kovac och Olic. =) Simic är dessutom inte helt spikad i startelvan, så risken finns han får börja på bänken.

 

Hade också Petric tills jag insåg att 6 av hans 7 kvalmål var mot Andorra. Dessutom småskadad. Pengar i sjön tror jag.

 

Srna däremot given.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni har sammanlagt åttio kroater, men ingen av er har Pletikosa?

 

Min bosmankod fungerade utan strul, btw.

Pletikosa är Kroatiens svaga länk dessvärre. Dessvärre då målvaktan är den viktigaste spelaren. Den annars starka defensiven kompenserar dock någorlunda den svaga målvakten.

 

León, klart det är en chansning. :) Varken Olić eller Šimić är ju direkt Kroatiens poängplockarkungar. Över lag ser jag Kroatien, Rumänien och Schweiz som turneringens dark horses, men Rumäniens grupp ger jag mig inte in i och Polen kan ge konstiga resultat. Egentligen, om jag ska ta in schweizare som chansningar, vill jag göra det i backlinjen, men då plockar jag hellre kroatiska chansningar på olika positioner.

Olic kan nog plocka en del poäng. Han har haft en fin säsong i Hamburg, och gjorde en grym insats mot England på Wembley så förhoppningsvis blir det här hans bästa mästerskap någonsin.

 

Hade också Petric tills jag insåg att 6 av hans 7 kvalmål var mot Andorra. Dessutom småskadad. Pengar i sjön tror jag.

 

Srna däremot given.

Petric hade jag också skippat om han var listad som anfallare, nu är han dock fellistad som mittfältare, så då ser jag värde i att plocka med en ruskigt "målfarlig mittfältare". Han har visat att han är målfarlig i Bundesliga, och ingen har väl glömt hur han sköt bort England från EM än så kvalitet har han trots att 6 av hans 7 kvalmål kom mot Andorra.

 

Srna är ju även han fellistad på en defensivare position än vad han egentligen lirar, så då blir ju han given, speciellt som han är den som tar straffar och frisparkar. Lite surt dock Niva tog med honom i sitt lag, så nu har alla fått upp ögonen för det kapet. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...