Pärhag Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Hej! Efter uppmaning från några kunder att vi omnämns på detta forum vill vi klargöra vissa saker. Vi är ett Uppsalaföretag med intresse för poker. På vår hemsida pokervaruhuset.se finns våra produkter. Mailadressen info@pokervaruhuset.se skall vara aktiv och har varit det länge. Om den mot förmodan inte skulle fungera kan ni alltid maila till henrik@pokervaruhuset.se alt. par@pokervaruhuset.se Vi är nya inom pokerbranschen och detta är en kampanj för att markandsföra oss. Priset på borden kan erbjuda därför att vi har låga omkostnader. Eftersom vi tar emot förhandbeställningar tar vi ingen större risk att stå med många bord som ingen vill ha och därmed en massa lagerkostnader. Om ni har några frågor eller funderingar får ni väldigt gärna kontakta oss. Med vänliga hälsningar Pokervaruhuset.se Pär Haglund ( 0735338364) par@pokervaruhuset.se Henrik Holtz ( 0707453253) henrik@pokervaruhuset.se Citera
QoS Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Delar av denna i en egen BUTIK-tråd. Enjoy! - QoS Citera
Adam Holmes Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Hur mycket kostar frakten för ett sådant pokerbord? Hur länge skulle det ta att få ett bord om man beställde idag? Citera
Chips Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Hur mycket kostar frakten för ett sådant pokerbord? Det står på sidan, 'Transportpriset för borden är ungefär 400 kronor.' Intressant pris på bordet, men otrevlig frakt, kan man hämta på plats i uppsala när man ändå har vägarna förbi staden? Citera
Suppe Postad 12 Mars , 2005 Rapport Postad 12 Mars , 2005 Efterssom ni vet att ni omnämts på detta forum så vet du förmodligen vad som sagts om era bord. Skulle sitta fint med lite info från er ang kvalité på borden. Citera
Pärhag Postad 12 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2005 Hej alla! Frakten har vi pressat till ca 260:- med bussgods. Självklart går det att hämta upp borden i Uppsala. Om du beställer ett bord innan 20 mars så kommer borden att finnas i uppsala i Slutet på april som senast i början på maj. MVH Pokervaruhuset.se //Pär Haglund Citera
Pärhag Postad 14 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2005 Pokerbord med plats för 10 spelare. Ett häftigt pokerbord som är perfekt för dig som vill ha den ultimata pokerkänslan. Med ihopfällbara ben är det bara skivan som tar lite plats. Mått: 208 cm * 106 cm* 76 cm Vikt: 32 kg Jag har en bra kontakt inom pokerbranchen vilket gör att jag kan hålla ett lågt pris på borden. Detta är endast en förhandsbeställning! Jag kommer att göra en beställning i början på nästa vecka. Borden kommer att komma till Uppsala i slutet av april och då skickar jag dem direkt. Pris: 1099:- OBS! PRISET GÄLLER ENDAST BESTÄLLNINGAR FÖRE DEN 21 MARS. När du beställt kontaktar jag dig inom 24 timmar. Köparen betalar frakten. Se pris på bussgods.se Intresserade hör av er till mig på Par@pokervaruhuset.se Citera
Grankott Postad 15 Mars , 2005 Rapport Postad 15 Mars , 2005 Bordet på eran hemsida är för 8 pers och Mått: 197 cm * 92 cm* 62 cm. Vilket bord avses egentligen, 8 eller 10 pers? Citera
svenskseal Postad 16 Mars , 2005 Rapport Postad 16 Mars , 2005 Skickar ni hem varuprov på era marker? Jag är nämligen kräsen när det gäller kvalite och sånt, funderar starkt på ett pokerset. Citera
Queridan Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 vad har sagts om kvalitéten på borden? Citera
Emotion Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 Någon som vet något om kvalitén på marker till pokerset500??? *EDIT* lr markerna suited Citera
MrStuddGBG Postad 16 Juni , 2005 Rapport Postad 16 Juni , 2005 GKS Har köpt ett av dessa bord. Vi är nöjda med kvaliteten. 2 minus finns - Mugghållarna är lite för grunda - Plattan under borden börjar lossna (bara en tunn limfog) (dock kör man ett varv med häftpistolen så håller det bra. Vi har beställt 3 bord till. Citera
Pärhag Postad 9 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 9 Oktober , 2005 Hej! Vi kommer att få in nya bord runt den 15 oktober och har därför ett ERBJUDANDE för alla som beställer innan. Vid beställning av ett 10 mannabord ( 1349:- plus frakt) medföljer ett 500 suited set utan extra kostnad. Vill man istället ha ett Royal Flush set kan man lägga till hundra kronor. Vid beställning av ett 8 mannabord ( 1149:- plus frakt) medföljer ett 300 suited set utan extra kostnad. Den sammanlagda fraktkostnaden för bordet och setet är 290:-. //Pokervaruhuset Citera
bluff Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Postad 10 Oktober , 2005 Är frakten bara 290:- för både setet och markerna. Så den totala kostnaden för pokerset, 10 mannabord och frakt är 1639:-? Låter billigt............... Citera
Pärhag Postad 11 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2005 ja, det är ett kampanjerbjudande som vi har till och med den 15 oktober. Priset blir totalt 1639:- för setet, 10 mannabordet och frakten! //Pokervaruhuset Citera
Pärhag Postad 20 Oktober , 2005 Författare Rapport Postad 20 Oktober , 2005 Hej! Vi har fått in 6 stycken bord med Dealerplats. Det är 9 sittplatser och en dealerplats. Borden finns i grön färg. Kostnad för detta bord är 1749:- plus frakt (290:-) För mer info, skicka ett mail till par@pokervaruhusets.se //Pokervaruhuset.se Citera
Recommended Posts