Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjukt att du har löst MTTs! Tycker du ska hålla detta hemligt för det är väll bara du, Phil Helmuth och Phil Gordon som har nyckeln till turneringsgåtan..

 

yey, donken lottar in ath 1000 mil över sitt ev och börjar genast dryga. Snälla, ge os lite strat posts så att vi kan få lära oss något istället.

 

/jag är också donk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

yey, donken lottar in ath 1000 mil över sitt ev och börjar genast dryga. Snälla, ge os lite strat posts så att vi kan få lära oss något istället.

 

/jag är också donk

 

Säger killen som drar 18k€ i en klonk........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyyyyyfan va dött svs är, 2550 finns det 1bord på!....

 

Funderar på 1k deposit till 3olika siter och försöka bygga rullar med RB

 

FTP@27%

IPoker@50%

Boss55%

 

Hur låter det? tänkte starka nl200 på alla och spela med 5inköps regel 3tabla alla sajter samtidigt :-)

 

Nån annan site jag bör överväga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte? :rolleyes:

 

Mycket bättre ide att spela på ett nätverk med sämre spelare imo... Svårt att se att det finns något vettigt alternativ just nu med rakeback som inte är helt mongotätt med grinders. Kan lätt bli en chock om man har spelat hela sitt liv på svs innan... :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill ju inte göra smygreklam igentligen MEN vill bara uppmärksamma alla om att det numer finns något för dig som gillar poker men inte att läsa :-)

 

http://www.poker.se/forum/showthread.php?t=56469

 

Har flera kamrater med excakt samma problem, dom gillar pengar men är helt för lata för att orka lära sig om spelet! Detta har gått så långt att jag bestämt mig för att göra något åt det!

 

Det är är därför jag utvecklat min nya POWERPOKERSHOT det är en spruta bestående Saliv, blod, hjärnsubstans och sperma från ingen mindre än mig själv *The Nidroon*. Den här sprutan ger dig alla dom där lagskillsen som alla vill ha! Men tycker du precis som jag att man får ont i ögonen av alla dom där klumpiga böckerna och bökiga internet sidorna så är det här nått för dej!

 

Pris nu endast 109.000kr, köper du innan 31JULI ingår SuperSystem3 av Leo Nordin på ljudbok.

 

Tveka inte LagSkillsen är bara ett knapptryck bort! Aggfaktor på 5.5 minimum garanteras!

http://www.twins.com/madpokerskills#432

 

 

OBS! Nidroon Corp. ansvarar inte för eventuella bieffekter av powerpokershot OBS!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyyyyyfan va dött svs är, 2550 finns det 1bord på!....

 

Funderar på 1k deposit till 3olika siter och försöka bygga rullar med RB

 

FTP@27%

IPoker@50%

Boss55%

 

Hur låter det? tänkte starka nl200 på alla och spela med 5inköps regel 3tabla alla sajter samtidigt :-)

 

Nån annan site jag bör överväga?

 

Jag kunde få bättre rb % än sådär när jag grindade nl25 -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...