Phyre Postad 30 November , 2009 Rapport Share Postad 30 November , 2009 Dålig dag, får dra av 120.000 från månads resultatet och ändra runriken =) Månaden är inte slut än, du har fortfarande några timmar på dig att ta igen gårdagens förlust Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 Nu jävlar ska jag kriga i dec, hittar jag inte en millemånad blir jag fan LESS. Omg att jag fått in 2900händer idag redan, länge sen jag kände sån här vilja! Nu körvi liksom :D redan up 12.900euro idag, detta blir enkelt!! GOGOGOGOGOGO! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ickash Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Spelar du seriöst om du lirar 100/200 HU svs eller är det för lågt? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 var lirar du mest nu leoo? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 Spelar som d0nc0rle på boss atm, tror detta är värt att raila btw.. Fyfan Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Spelar som d0nc0rle på boss atm, tror detta är värt att raila btw.. Fyfan Du sitter inte vid några bord? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Du sitter inte vid några bord? Nä, det som är så sjukt. Han plussar ju inte då. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 Du sitter inte vid några bord? +a 15inköp nl1k euro mot en kille nu, känns bra=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 looooooooooooooool Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 +a 15inköp nl1k euro mot en kille nu, känns bra=) hehehehehe:twisted: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 +a 15inköp nl1k euro mot en kille nu, känns bra=) Gött att höra broder! =) happyday42 goes sadday42, haha. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 hehehehehe:twisted: 3tabelar samma kille nl5k nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 nah Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 nah ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 skrev bara att av det lilla jag lirat mot happyday tycker inte jag att han är något vidare, vad tycker du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Leo, avrapportera när du är klar! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Spelar som d0nc0rle på boss atm, tror detta är värt att raila btw.. Fyfan Du som är d0nc0rle? Haha då lirade vi hu nl1k€ för ett par veckor sen..Kul hu Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 skrev bara att av det lilla jag lirat mot happyday tycker inte jag att han är något vidare, vad tycker du? Upp 17bi sen vi böja för 4h sen så han är väl inte så bra! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Killen som hade 99 när du hade 85. Är han känd för och göra lösa moves lr? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 Killen som hade 99 när du hade 85. Är han känd för och göra lösa moves lr? Vet inte, sjuk otur jag hade i handen. Org raisar tima ju ut och folda TT, hade han inte timat hade dem fått in de och jag hade slunkit med mitt TP, men inte nu man blir rätt sur på sig där, men är så kul att syna 3b's Aja +32k euro första dagen i dec, sug på den megakillah! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 GJ SICK bra start ! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacob1983 Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 lagt ner ftp? Bra start föresten Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Aja +32k euro första dagen i dec, sug på den megakillah! vad har jag med det här att göra, grattis?` Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 December , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2009 vad har jag med det här att göra, grattis?` Visar ba hur man helt utan teoretiska kunskaper kan dra mer på en dag än ett pr0 med teoretiska masterskillz som du gör en bra månad =) Det är allt lustigt! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 1 December , 2009 Rapport Share Postad 1 December , 2009 Visar ba hur man helt utan teoretiska kunskaper kan dra mer på en dag än ett pr0 med teoretiska masterskillz som du gör en bra månad =) Det är allt lustigt! storhetsvansinne. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts