Gå till innehåll

Leoo | Nidroon tha Story sid 285 + Dagboks stängning 5e Jan


Leooo

Recommended Posts

Klart 32k kr känns för Leo. Han har enligt egen utsago vunnit 2M och har kanske 1,5M kvar. Då är 2% av hans networth. Det är ungefär vad man kan få i bankränta nowadays. Om ni skrattar åt den summan så är ni helt hjärnskadade helt utan MM.

 

Svingat upp allt + typ 200k till, vill du ha graf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Svingat upp allt + typ 200k till, vill du ha graf?

 

LOL, vill ej tala elakt till dig då du och jag har chattat en hel del då vi lirat på Boss men det jag skrev var inget negativt mot dig , du har inte så bra läsförståelse... Jag semi-hånade bara alla här på pf som skrattar åt killen som tycker 32k sek är mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Leo. Inget illa ment men vill du omöjligöra livespel för dig själv i framtiden? Folk med attityd som du har råkat väldigt illa ut förr, och den lille killen med banantröja ser inte ut att vara mogen för ett sådant öde? I brancher där det finns mycket pengar finns det oxå mycket idioter osv. Lugna attityden lite med andra ord.

 

Hoppas dock på fortsatt faramgång osv.

 

Fridens liljor! :-)

mvh.

 

Säger inte mycket, men just det där har jag med hört...och från personer som...ja, ta det lugnt...det e nog ett rätt bra råd faktiskt.

 

En gång fanns det dom som trodde de var anonyma.....det var långt innan pengar kunde köpa sekretessbalagda uppgifter ur kundregister som inte kan läsas av alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker stämningen börjar bli lite väl hotfullt här, kanske läge för moddarna att styra upp lite....

 

Låt killen skryta bäst han vill i sin egen dagbok. Ta inte pf.nu på så stort allvar pojkar.

 

Vad jag vet så är hans attityd av typen "jag är bäst", "jag vinner mest", och han brukar inte attackera andra eller liknande som gör att han förtjänar o motta förtäckta hot.

 

Han bjuder åtminstone på sällsynt underhållning här.

 

Min åsikt bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker stämningen börjar bli lite väl hotfullt här, kanske läge för moddarna att styra upp lite....

 

Låt killen skryta bäst han vill i sin egen dagbok. Ta inte pf.nu på så stort allvar pojkar.

 

Vad jag vet så är hans attityd av typen "jag är bäst", "jag vinner mest", och han brukar inte attackera andra eller liknande som gör att han förtjänar o motta förtäckta hot.

 

Han bjuder åtminstone på sällsynt underhållning här.

 

Min åsikt bara...

 

Lol, vem som postat i denna dagbok har kommit med hot eller ens förtäckta hot? Jag älskar oxå dagboken och den underhållning den ger mig.

 

I root for Leo!! :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, vem som postat i denna dagbok har kommit med hot eller ens förtäckta hot? Jag älskar oxå dagboken och den underhållning den ger mig.

 

I root for Leo!! :h:

 

Jag med, jag garvar mest. Skönt med 20 åriga fjunisar som ännu inte fattat vad livet egentligen är utan bara dyngar på.

 

Men, jag vet också att det snackas en del, och bland rätt potenta personer. Såna som jag vet har tillgång till alla databaser som finns, oavsett om de inte finns så att säga.

 

Det hade antagligen varit lite skillnad om Leo verkligen varit en snubbe som kunde ha gjort nåt. Och, i dem där kretsarna är 2M SEK en halvdassig månad ändå....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag med, jag garvar mest. Skönt med 20 åriga fjunisar som ännu inte fattat vad livet egentligen är utan bara dyngar på.

 

Men, jag vet också att det snackas en del, och bland rätt potenta personer. Såna som jag vet har tillgång till alla databaser som finns, oavsett om de inte finns så att säga.

 

Det hade antagligen varit lite skillnad om Leo verkligen varit en snubbe som kunde ha gjort nåt. Och, i dem där kretsarna är 2M SEK en halvdassig månad ändå....

 

Jaså, vilka kretsar är det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså jag fattar inte vad folk finner så störande i denna dagbok? Någon som har lust att förklara? Att han säger att han är bäst eller? Kom igen nu vafan skulle jag göra en halv mille i månaden skulle jag också få lite mer luft. Även om jag har tillräckligt nu irl iaf. Sluta va så äckeljante ppl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klart 32k kr känns för Leo. Han har enligt egen utsago vunnit 2M och har kanske 1,5M kvar. Då är 2% av hans networth. Det är ungefär vad man kan få i bankränta nowadays. Om ni skrattar åt den summan så är ni helt hjärnskadade helt utan MM.

 

På riktigt nu. Ingen har skrattat åt att 32tkr känns för varken leo eller nån annan. Det var inlägget i sig som var jävligt lol bara. Läs om allting så fattar du...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, jag vet också att det snackas en del, och bland rätt potenta personer. Såna som jag vet har tillgång till alla databaser som finns, oavsett om de inte finns så att säga.

 

Antingen finns databasen eller så finns den inte. :roll:

 

Dessutom, att säga att någon har tillgång till alla databaser tyder på bullshit av

stor nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

:h:

 

Inte för att man följde farmen varje vecka men det var rätt uppenbart att tv4 till 99% sannolikhet betalade Sebastian Dawkins en viss summa för att han skulle flyga ner mitt i tävlingen från ingenstans och komma ner och stöka till det rejält och få upp tittarsiffrorna igen, det var ingen slump att han "Klev av tävlingen på egen begäran" efter hans typ första två veckor där bara.

 

Dom andra var uppenbarligen för tråkiga för att göra bra TV så jag hade antagligen resonerat likadant om jag var producent. Det här var lite off topic (sorry) hehe men folk har ju kanske fått en rätt vriden bild av han förmodligen. Bra skådespelare. Det bästa är ju att dom andra förmodligen inte visste att han var betald heller så de svalde betet och blev antagligen knäckta där ett tag. (PS. Han är säkert en idiot i verkligheten men hela just den här inspelningen överdrev han ju nåt enormt.)

 

 

(Sjukt kul och fruktansvärt proffsig remix där nån lagt in Sebastians röst under hela låten som beat-röst. För er som inte sett den så rekommenderar jag den jävligt starkt.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...