emop1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 leoo, spela ikväll kanske? lite senare efter man åkt ur några turrar.. ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 leoo, spela ikväll kanske? lite senare efter man åkt ur några turrar.. ? Ska lira en en live HU match imorrn 13.00 så tänkte sova runt 12 men runt 9e tiden skulle funka för mej isf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Ska lira en en live HU match imorrn 13.00 så tänkte sova runt 12 men runt 9e tiden skulle funka för mej isf hmm fan 9 kmr ja ha så jävla mkt turrar uppe.. men har ja åkt ur många så skriver jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 kan lira nu om du vill! helst bara ett bord om de är lugnt.. kvar i en del turrar så.. okej? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Tid och plats för railen pls! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 18 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 du får bestämma väldigt snart.. har massa annan action atm så lär veta om ja ska abvsluta.. men ett bord kan jag köra närsom helst iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 tjatja har inget screen place atm, kan nog köra 2bord om 1h. Hörs sen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 18 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Oktober , 2009 Farsan kom hem från älgjaken idag, visade han denna; Han sa, LoL standard. Sen gick han Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 21 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 AAAAAAAAAAAAWZZZZZZZAOp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 21 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2009 Bumpidump Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 idag kan jag spela om du kan.. nån gång udner dagen.. inte för sent bara Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 idag kan jag spela om du kan.. nån gång udner dagen.. inte för sent bara How about now????? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 kolla pm.. jag kan nu om de inte passar senare för dig.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 vad fan är de med svs? jag kan inte öppna nåt bord.. ser några st men kan inte kliva in på dem.. står å laddar sen stängs de ner automatiskt bara... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 vad fan är de med svs? jag kan inte öppna nåt bord.. ser några st men kan inte kliva in på dem.. står å laddar sen stängs de ner automatiskt bara... Har samma problem Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 installeratom och funkar inte iaf... kör väl så fort de funkar igen! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 SvS ligger helt nere atm. Allt spel stoppat, även på de bord som var igång när det inträffade. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Samma prob här. också testat installera om. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GotChIcKs Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 För övrigt. Hur ser alla här på och öppna J10o,Qjo,Kjo utg som standard every time UTG hur ser vi på 22-55 UTG? vill vi det även fast vi har folk som gillar att 3 beta mycket bakom? 5max SvS. Vore skoj med lite input. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 nu kommer jag in på alla bord utom de bord som lempnljuice sitter på.. men kan bara öppna turbobord 50-100 hu.. sitter på ett å väntar nu iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 sitter å väntar på två hu nu.. det verkar funka nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 För övrigt. Hur ser alla här på och öppna J10o,Qjo,Kjo utg som standard every time UTG hur ser vi på 22-55 UTG? vill vi det även fast vi har folk som gillar att 3 beta mycket bakom? 5max SvS. Vore skoj med lite input. JUSTdoIT Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 The NorindrOoOoooon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 The NorindrOoOoooon! hahahahahahaha :mrgreen: KUNG! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 22 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2009 Haha sick bild Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts