Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hur är det iår, förra året kunde man "inte" satellita sig till WSOP, iallaflal inte online. Är det samma iår, att det kommer vara massa som spelar satelliter, och sedan tar pengarna? Eller kan onlineföretagen köpa in personer?

Postad

På Ladbrokes kan man fortfarande.

Jag har vunnit en på Doyles room men ska även spela satelliter på UB och full tilt då jag hellre spelar för dem.

men jag missar en fotosession med doyle och en signerad utgåva av Super system ;-)

Postad

Man kunde ju SPELA satelliter förra året, men nätpokersidorna fick inte köpa in spelarna, utan det var spelarna själva tvungna att göra, vilket ledde till att nätpokersiterna betalade ut pengarna till ens spelkonto eller gav pengarna till en i handen när man var i Vegas. Förresten, vad händer ifall man vinner flera paket på olika sidor? Det är ju många stora satelliter den 15 på olika sidor?

Postad
Man kunde ju SPELA satelliter förra året, men nätpokersidorna fick inte köpa in spelarna, utan det var spelarna själva tvungna att göra, vilket ledde till att nätpokersiterna betalade ut pengarna till ens spelkonto eller gav pengarna till en i handen när man var i Vegas. Förresten, vad händer ifall man vinner flera paket på olika sidor? Det är ju många stora satelliter den 15 på olika sidor?

Du har ju själv svarat på det? Spela för en av vinsterna och casha in resten. Det enda du missar är ju hotellvistelse på dom du inte spelar för men det är ju skitsamma, man kan ju bara sova på ett ställe ändå.

Postad

Jag fick för övrigt svar på min första fråga via Everests tråd. De är de enda som kan förregistrera till WSOP ME. Alla andra = Cash och stå i kö. Då vet jag.

Postad
Jag fick för övrigt svar på min första fråga via Everests tråd. De är de enda som kan förregistrera till WSOP ME. Alla andra = Cash och stå i kö. Då vet jag.

Nja, Ladbrokes också. Everest är de officiella dock.

Postad
På Ladbrokes kan man fortfarande.

Jag har vunnit en på Doyles room men ska även spela satelliter på UB och full tilt då jag hellre spelar för dem.

men jag missar en fotosession med doyle och en signerad utgåva av Super system ;-)

Hur göra med att alla företagen vill att man ska spela i deras kläder? Blir det inte någon konflikt, de flesta skriver ju att kraven för inköpet (pengarna?) är att man bär deras kläder under turneringen.

Är det fritt fram att välja just det man vill?

Bättre att veta sådant här innan man åker om man åker än att stå där och klia sig på huvudet tio min innan ME börjar!

Postad
Nja, Ladbrokes också. Everest är de officiella dock.

BestPoker påstår att de registrerar en också, Betsson med om jag fattar saken rätt. Tror faktiskt alla som inte tillåter amerikaner kan göra det.

Postad

Hmm, någon som har koll, eller som vet var man kan hitta info om detta? Och dessutom kan svara på frgan om det är okay att ha mer än en plats. (Jag tänker knappast förlora någon satellit jag betalat för). Vad händer om man vinner platser på två olika siter?

Postad
Hmm, någon som har koll, eller som vet var man kan hitta info om detta? Och dessutom kan svara på frgan om det är okay att ha mer än en plats. (Jag tänker knappast förlora någon satellit jag betalat för). Vad händer om man vinner platser på två olika siter?

Intressant fråga. Du får väl bära en tröja från en sida och en keps från en annan...:-D

Jag har kvalat in med Titan och när jag frågade dom om multipla loggor så svarade dom att det var ok med dom så länge det var enligt WSOP reglerna. I år tillåts bärandet av flera loggor så länge de följer de storlekar som reglerna anger.

Tänkte själv försöka kvala in en gång till och spela PokerStars satelliter eftersom dom ger rena pengar. Är man riktigt lyckosam så ser man väl ut som ett par rejält slitna och lappade jeans med tygmärken över hela sig... .:-D