Gå till innehåll

BB/hour efter galet grindrace?


123KGB

Recommended Posts

Det här är dem händerna jag har fått nerladddat men det kanske beror på att spelade från en annan dator också...

Här är en länk till en sida där jag till slut lyckades få upp ett screenshot. Jag bör tillägga att det är fullring som jag har lirat under racet och kanske runt 150000-170000 händer TOT. Ska försöka fixa fram stats på alla...

http://img261.imageshack.us/my.php?image=bbextremc6.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker 2 ungefär är okej med tanke på att man har bättre inkomst då inkluderat rakeback än så många jobb man kan få (tim-mässigt såklart)

sen 4+ tycker jag man ska vara nöjd med.

sen 8+ går det bra

 

till TS, grattis, sjukt bra

 

 

Ehh. Det beror väl på vilken nivå det handlar. Ditt inlägg handlar underförstått om nivå? Antar att det är NL 200.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som sagt var så kan jag inte PT alls. Det här är dem händerna jag har fått nerladddat men det kanske beror på att spelade från en annan dator också...

Här är en länk till en sida där jag till slut lyckades få upp ett screenshot. Jag bör tillägga att det är fullring som jag har lirat under racet och kanske runt 150000-170000 händer TOT. Ska försöka fixa fram stats på alla...

http://img261.imageshack.us/my.php?image=bbextremmc6.jpg

 

Det mått som brukar gälla är BB/100 hands. Du har 2.87 resp 2.42 på nl 200 resp nl 400. Din BB/hour visar att du multitablar flitigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för att bryta din sköna stund men generellt brukar man kolla på BB/100 och din BB/100 ligger på 2,85 vilket är relativt lågt om man plussar varje månad.

 

Det ser ju dock konstigt ut att BB/Hour är så mycket högre än BB/100, vet inte hur det funkar i PT3 men i PokerOffice så räknar den varje bord som egen tid, alltså om du kör 6 bord i 1 timme så räknar PokerOffice att du har kört i 6 timmar och får alltså en lägre BB/Hour, det är möjligt att PT3 räknar alla bord som du har uppe i realtid och att alltså 10 bord i en timme bara räknas som 1 timme vilket gör att du får en mycket hög BB/Hour om du kör många bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehh. Det beror väl på vilken nivå det handlar. Ditt inlägg handlar underförstått om nivå? Antar att det är NL 200.

 

nej jag menade bb/100 oavsett nivå. dock stämmer det att kommentaren om 2+ bb/100 var riktat till nivå, men det fungerar på nl100 och uppåt. (jag lirar nl200 ja)

 

trodde först det var BB/100, besviken man blev :(

 

missade också att det var bb/hour och inte bb/100..

vet inte riktigt hur bra det är, beror väl på hur många bord man lirar som tidigare nämnt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag avslutat ett tungt race för att kunna ta det lugnt i sommar. Fixade precis pockertracker 3 och importerade 73000 händer. Jag vet inte vad som är standard men 17.2 BB/hour måste väl räknas som bra...?

Observera att det är en ärlig fråga, jag har bara inte haft PT innan men det ska det bli ändring på nu.

/Elitloppet

 

Mina 12000 senaste händer (från opch med 1/5) har jag 30BB/h. Och då tycker jag inte att jag spelat bra. Jag skulle nog vara nöjd om jag låg på 50 kanske. Men så spelar jag NL100 också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu vet inte jag om mina stats är bra, men med tanke på att jag spelade 12-16 bord 12-17 timmar per dag är jag ganska nöjd med mitt resultat. Det blev +35k$ ( bonus+RB inräknat) för 3 veckors slit. Kanske jag borde plussat lite mer på spelat, men man kan ju inte spela sitt A-game under dom förutsättningarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...