Nemesis Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Fi är en TAG och har låg WTSD (30-35%) Är min turn steal ok? och vad gör jag på rivern, betar igen? 1/2 Limit Holdem 4 players Pre-flop: (1.5 SB, 4 players) Hero is BTN T:club: 8:spade: 1 fold, Hero raises, 1 fold, BB 3-bets, Hero calls Flop: 3:club: 7:diamond: 5:spade: (6.5 SB, 2 players) BB bets, Hero calls Turn: 4:spade: (4.2 BB, 2 players) BB bets, Hero raises, BB calls River: 9:spade: (8.2 BB, 2 players) BB checks, Hero? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
csproffs Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Är det dollar eller euro? oavsätt så tror jag aldrig att du hade fått fold på river Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 du är rolig du Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Är han kapabel till att bet-syna turn helt tom? Om svaret är: ja, så ska du betta river. Om svaret är: nej, så är det bara att checka bakom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemesis Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Är han kapabel till att bet-syna turn helt tom? Om svaret är: ja, så ska du betta river. Om svaret är: nej, så är det bara att checka bakom. Och om jag inte vet så är det... bet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerfacket Postad 6 Juni , 2008 Rapport Share Postad 6 Juni , 2008 Raisa inte turn om du inte tänker följa upp på river. Du har bygger upp FE mot en Tagfish i en stor pott och om du hade semibluffat med ett färgdrag på turn så klonkade du precis färgen. En bet är sannolikt din enda chans att vinna potten och den är tillräckligt stor för att det ska vara värt ett försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts