Nemesis Postad 2 Juni , 2008 Rapport Share Postad 2 Juni , 2008 UTG är LAG och han kan lätt cappa flop med ett svagt drag och bättre. Borde jag bara syna flop 3bet och höja ofarlig turn istället? 2/4 Limit Holdem 6 players Pre-flop: (1.5 SB, 6 players) Hero is UTG 1 Q:heart: Q:diamond: UTG raises, Hero 3-bets, 1 fold, BTN calls, 1 fold, BB calls, UTG 4-bets, Hero calls, BTN calls, BB calls Flop: T:heart: 4:heart: J:heart: (16.5 SB, 4 players) BB checks, UTG bets, Hero raises, 1 fold, BB calls, UTG 3-bets, Hero 4-bets, BB calls, UTG calls Turn: 7:spade: (14.2 BB, 3 players) BB checks, UTG bets, Hero calls, BB calls River: 9:spade: (17.2 BB, 3 players) BB checks, UTG bets, Hero calls, BB folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Skriv att det är FL i rubriken plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Det är fixed limit-forumet, plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemesis Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Det är fixed limit-forumet, plz. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jessica Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 bra spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nissenajs Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Jag hade föredragit ditt förslag om att syna 3bet på floppen och beta turn, syna ner vid bet och bet/reraise på river vid syn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerfacket Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Har inget emot din cap på flop, men jag tycker nog att du kan höja turn också för att sätta tryck på BB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Tack! Om du kommer från förstasidan och trycker på senaste ämnen - ser din rubrik och klickar så kommer du Hit oavsett om du vart inne på FL-delen av forumet eller inte. Sålunda kan det vara bra att skriva FL i rubriken. Oavsett om du postar den under FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Det är fixed limit-forumet, plz. se ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Jo, jag vet vad du menar. Hade säkert kunnat göra samma miss. Men...nej, jag tycker inte man kan kräva att folk skriver dylikt i topic. Jag menar, vissa rubriker skulle ha helt olika implikationer beroende på om de postas i poker off-topic eller poker stars-delen. Till exempel. Man får helt enkelt vara beredd på sånt här när man går via senaste inlägg-länkarna, imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 3 Juni , 2008 Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Jo, jag vet vad du menar. Hade säkert kunnat göra samma miss. Men...nej, jag tycker inte man kan kräva att folk skriver dylikt i topic. Jag menar, vissa rubriker skulle ha helt olika implikationer beroende på om de postas i poker off-topic eller poker stars-delen. Till exempel. Man får helt enkelt vara beredd på sånt här när man går via senaste inlägg-länkarna, imo. Eller så adderar man bara två små bokstäver i rubriken. FL. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemesis Postad 3 Juni , 2008 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2008 Eller så adderar man bara två små bokstäver i rubriken. FL. Sen står det ju precis över rubriken vilken tråd i forumet man har kommit till. Jag förstår att du råkade hamna fel och det är ju beklagligt (att du ska behöva dras med FL-människor ) men att alla ska vara konsekventa på det sättet kommer ju inte att hända. Då borde alla i no-limit göra samma sak. Alla i PLO göra samma sak. Alla i turneringar, sit´n´gos och så vidare. Men för din skull, Totty, så ska jag bättra mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerfacket Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 Skriv att det är poker det handlar om i rubriken, jag trodde det var no-limit skitgubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 4 Juni , 2008 Rapport Share Postad 4 Juni , 2008 go hjälp han får Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts