sjoberg86 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 var iofs ett tag sedan dem uppgraderade primanätverkets klienter.. men jag måste avreagera mig lite ändå. Känner ingen spelkänsla längre på nätverket. uppdateringarna påminner mig bara mer och mer om ipokernätverkets tråkiga statiska utseende... Har jag helt fel???? Citera
Bergmannen Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Jag tycker den gamla versionen var klart skönare men jag tycker ändå att prima för tillfället har en av de skönaste klienterna trots nergraderingen. Citera
Seriks Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 var iofs ett tag sedan dem uppgraderade primanätverkets klienter.. men jag måste avreagera mig lite ändå.Känner ingen spelkänsla längre på nätverket. uppdateringarna påminner mig bara mer och mer om ipokernätverkets tråkiga statiska utseende... Har jag helt fel???? Nej du har inte fel och du är heller inte ensam med dina tankar. Trodde först det inte skulle gå att grinda på den nya versionen men har nu vant mig så det är inge större problem numera. Dock var den äldre versionen mkt bättre. Citera
OsantVassSpelare Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Nej du har inte fel och du är heller inte ensam med dina tankar. Trodde först det inte skulle gå att grinda på den nya versionen men har nu vant mig så det är inge större problem numera. Dock var den äldre versionen mkt bättre. Helt rätt i varje mening. Jag var nära på att lägga ner Prima helt, trodde det inte skulle gå att grinda bra med den nya, men jag har vant mig... Men den gamla var ju klart skönast av alla klienter som nånsin funnits. Citera
DrRoland Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 Förutom att varenda funktion är sämre så funkar den knappt på win2000 eller vista heller. Smart att göra en update som bara funkar på xp... Citera
Matfrid Postad 2 Juni , 2008 Rapport Postad 2 Juni , 2008 var iofs ett tag sedan dem uppgraderade primanätverkets klienter.. men jag måste avreagera mig lite ändå.Känner ingen spelkänsla längre på nätverket. uppdateringarna påminner mig bara mer och mer om ipokernätverkets tråkiga statiska utseende... Har jag helt fel???? För den som känner sig nostalgisk finns Ladbrokes, egen site men med klassisk Prima programvara. Citera
Recommended Posts