elvis77 Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Är det någon som gjort något fiffigt excell ark eller dyligt för att hålla reda på alla konton, nick, lösenord, bonusar mm mm. Känns som man har pengar ligger och slaskar överallt utan någon direkt överblick. Hittade $650 igår när jag råkade logga in på Paradise för första gången på länge. Hur gör ni ? Citera
iller Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 En notepadfil med alla användarnamn / lösenord och en som jag skriver upp varje dag hur mycket deg man har på respektive site (vet, borde ha det i excel...). Citera
x31xx Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Enkelt excel ark (med 1 kolumn/site + 3 kolumner med valuta kurser (€,$,£) + 1 kolumn för bankrulle i SEK = 1 summa kolumn för bankroll i SEK), txtfil med nicks + pokertracker. Funkar än så länge, börjar bli lite rörigt då jag börjat spela stud, omaha och Texas FL (spelade uteslutande NL/PL förr) och skulle vilja se resultat för varje spel. Idéer någon? Citera
Johan Axelsson Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Enkelt excel ark (med 1 kolumn/site + 3 kolumner med valuta kurser (€,$,£) + 1 kolumn för bankrulle i SEK = 1 summa kolumn för bankroll i SEK), txtfil med nicks + pokertracker. Funkar än så länge, börjar bli lite rörigt då jag börjat spela stud, omaha och Texas FL (spelade uteslutande NL/PL förr) och skulle vilja se resultat för varje spel. Idéer någon? Jag kör med de du nämner (excel, textfil för lösen etc och pokertracker för holdem) och dessutom lägger jag in alla sessioner på pokercharts.com. De har varit gratis fram tills nu precis. De kommer börja ta $20 per år nu, så jag funderar på att bygga ut mitt excel-ark till att hantera allt jag fyllt i där hela tiden... Citera
wolf Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 SKulle rekommendera att du sparar lösenord/användarnamn med safepass. Smart och lättförståeligt program där man kan spara all info i en fil, som man sedan lösenordsbeskyddar. Använder det själv och är riktigt nöjd EDIT: ändrad URL Citera
ades_va Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Jag skriver dock inte ner mina konton utan sparar registration-mailsen och använder i princip samma login överallt, men till din statistik är annars PT bra. Citera
TANDEMCYKELN Postad 11 Mars , 2005 Rapport Postad 11 Mars , 2005 Vänner, Man bör aldrig skriva ut lösenord i klartext på en dator som är kopplad till internet. Om ni ändå vill ha lösenorden utskrivna i klartext, så kryptera filen i alla fall. Citera
Recommended Posts