Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det någon som gjort något fiffigt excell ark eller dyligt för att hålla reda på alla konton, nick, lösenord, bonusar mm mm. Känns som man har pengar ligger och slaskar överallt utan någon direkt överblick. Hittade $650 igår när jag råkade logga in på Paradise för första gången på länge.

Hur gör ni ?

Postad

Enkelt excel ark (med 1 kolumn/site + 3 kolumner med valuta kurser (€,$,£) + 1 kolumn för bankrulle i SEK = 1 summa kolumn för bankroll i SEK), txtfil med nicks + pokertracker.

Funkar än så länge, börjar bli lite rörigt då jag börjat spela stud, omaha och Texas FL (spelade uteslutande NL/PL förr) och skulle vilja se resultat för varje spel.

Idéer någon?

Postad
Enkelt excel ark (med 1 kolumn/site + 3 kolumner med valuta kurser (€,$,£) + 1 kolumn för bankrulle i SEK = 1 summa kolumn för bankroll i SEK), txtfil med nicks + pokertracker.

Funkar än så länge, börjar bli lite rörigt då jag börjat spela stud, omaha och Texas FL (spelade uteslutande NL/PL förr) och skulle vilja se resultat för varje spel.

Idéer någon?

Jag kör med de du nämner (excel, textfil för lösen etc och pokertracker för holdem) och dessutom lägger jag in alla sessioner på pokercharts.com. De har varit gratis fram tills nu precis. De kommer börja ta $20 per år nu, så jag funderar på att bygga ut mitt excel-ark till att hantera allt jag fyllt i där hela tiden...

Postad

SKulle rekommendera att du sparar lösenord/användarnamn med safepass. Smart och lättförståeligt program där man kan spara all info i en fil, som man sedan lösenordsbeskyddar. Använder det själv och är riktigt nöjd

EDIT: ändrad URL