Jysk00 Postad 30 Maj , 2008 Rapport Postad 30 Maj , 2008 Har blivit "smittad" av poker och skulle vilja ha tips om vilken sida som är den bästa om man vill lira texas!? Kan ju se testet här på sidan men tycker sj att Pokerstars är lite rörig... Citera
sjoberg86 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Rekommenderar ipoker nätverket expekt,bet365 mf om du vill spela turneringspoker.. själv gillar jag primanätverket unibet,nordicbet mf bäst då jag spelar mycket cashgame... Citera
Jysk00 Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 Rekommenderar ipoker nätverket expekt,bet365 mf om du vill spela turneringspoker.. själv gillar jag primanätverket unibet,nordicbet mf bäst då jag spelar mycket cashgame... tack för tipset Citera
yberjonte Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Annars är svenska spel en bra och enkel sajt för oss svenskar. Citera
Joppe12345 Postad 1 Juni , 2008 Rapport Postad 1 Juni , 2008 Spela på Expekt.com, bra pokerklient och inte allt för duktiga spelare, det flesta är lite av gamblers (så bli inte förvånad om du blir synad av "skithänder") Citera
Jysk00 Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 Håller med om att Expekt verkar bra, lätt att förstå o bra uppbyggt... Unibet är ok men mer rörig så jag tycker att betygsättningarna här är lite konstiga, expekt vs unibet... Citera
Recommended Posts