Chillarn7 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2009 Mars (SEK): 1/3: 2.1k 2/3: 2.1k 3/3: 1.3k 4/3: 0.8k 5/3: 2k 6/3: 2.7k 7/3: 2.8k Citera
green__ Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Fin månadstart chillarn! Börjat värre för mig, åker på set-ups hela tiden och kommer ingen vart. Ligger ganska exakt BE för månaden men får hoppas det blir ändring på det nu inatt! Körde homegame igår tills halv 5 på morgonen och hittade ett skapligt plus, dock varit ganska sliten idag då det blev en del beer igår och fyllde dessutom 21 idag så inte det roligaste att vara helt off när man fyller vegas, men men! Nyss hemkommen från en polare som körde semiförfest idag, och han skulle såklart dra in mig på något shotspel. Ett roulette där man fick 6 nr vars och varje gång kulan landade på ens nr var det tid att ta en snaps. Kom den på 0 så fick man ta 3 på en gång. Den kom på 0 måååånga gånger, så det blev en hel del shots, men nu blire grind! Citera
MrAnton Postad 6 Mars , 2009 Rapport Postad 6 Mars , 2009 Bara medlem på pokercampus atm men tycker King for a day filmerna och Ghost filmerna håller bra klass på DC. Late night coaching med Inavacuum part 1 och 2 är helt ok också verkar det som men inte kollat så mkt på dem än, rätt sega när de snackar så mkt om varje hand där men bra synpunkter. Hur bra är pokercampus? Vilken medlemsnivå rekommenderas? Citera
Chillarn7 Postad 6 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2009 Ingen utgång och dessutom fyllegrind på 21-årsdagen Calle? nuts imo. Hur bra är pokercampus? Vilken medlemsnivå rekommenderas? Pokercampus har inte funnits så länge så det är inte i klass med DC eller CR, än... Forumdelen är rätt inaktiv osv och finns inte så mkt filmer än men tror det kan bli en riktigt bra sida för svenskar. Helt klart värt pengarna för lowstakes spelare, kostar inte lika mkt som DC/CR och coacherna är aktiva och svarar gärna på dina frågor. Börja med lägsta medlemskapet och känn på det lite. Citera
green__ Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Ingen utgång och dessutom fyllegrind på 21-årsdagen Calle? nuts imo. Haha, helt rätt, gick skit även inatt och slutade väl på BE åter igen o kommer ingenstans just nu, men det ska väl vända! Utgången kommer ikväll då jag bjudit över ett gäng polare hit, och det blir mat och hela köret, enda negativa är att hela släkten kommer hit imorgon och jag har för vana att lägga in de sjukaste bakfyllorna Citera
Roob Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Haha, helt rätt, gick skit även inatt och slutade väl på BE åter igen o kommer ingenstans just nu, men det ska väl vända! Utgången kommer ikväll då jag bjudit över ett gäng polare hit, och det blir mat och hela köret, enda negativa är att hela släkten kommer hit imorgon och jag har för vana att lägga in de sjukaste bakfyllorna Fyllecell i borås? ring mig isf så kan vi ligga sked. Citera
green__ Postad 7 Mars , 2009 Rapport Postad 7 Mars , 2009 Fyllecell i borås? ring mig isf så kan vi ligga sked. Haha, finns stor risk att man hamnar där när den allsvenska säsongen är igång ja Kände mig på riktigt slaskhumör så drog igång två 5/10-bord och det började åt helvete, men sen vände det helt plötsligt när jag satte kåk på river i en 2.3k-pott och sen var riggen helt på min sida när jag floppade toppar och öppet färgstegsdrag och satte färgstegen på turn i en 3.8k-pott, kan fan inte bli bättre! Nu kommer snart folket och hög tid för en stor Guinness nu, ciaaaaao! Citera
Chillarn7 Postad 7 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2009 Grattis i efterskott Calle, ha en jävla skön kväll! Vågar inte sluta att använda Guns N'Roses nya album som grindmusik, 7 raka plusdagar tillsammans med Axl Rose nu. Nötigt! Bara lirat 300 händer idag på NL500 men en ptbb/100 på 90 går inte av för hackor. +2.8k. Aldrig varit i fi's sits med dessa stackdjup men hur djupt behöver det egentligen vara för att ni ska folda KK pre? Jag tkr han gör ett dåligt spel, får han motstånd på sin 6betAI så har vi väl bara AA (KK?) i vår range? Vet att min range är jävligt polariserad här men hoppades på att få till en cooler mot KK och det var ju precis vad jag fick. Seat 4: Larry80 (kr480.00) Seat 5: Hero(kr1967.22) Seat 1: TILTME_NOT (kr1584.09) Seat 3: Choobin (kr747.26) Seat 2: jugge1 (kr545.00) Larry80 posts the small blind of kr2.50 Hero posts the big blind of kr5.00 jugge1 posts the big blind of kr5.00 Choobin is the button *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero TILTME_NOT raises kr25.00 jugge1 calls kr25.00 Choobin folds Larry80 folds Hero raises kr100.00 TILTME_NOT raises kr280.00 jugge1 folds Hero raises kr750.00 TILTME_NOT goes all-in with kr1584.09 Hero calls kr1584.09 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** *** SUMMARY *** Total pot kr3180.68 | Rake kr15.00 Board: TILTME_NOT won (kr0.00), showed jugge1 won (kr0.00), mucks Choobin won (kr0.00), mucks Larry80 won (kr0.00), mucks Hero won (kr3180.68), showed Citera
green__ Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Lyckades dodga bakfyllan idag, så nu kör jag ept san remo-kvalet om 5 min, nickar klonkovich. Kan ju inte gå fel med det nicket? Citera
Roob Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Lyckades dodga bakfyllan idag, så nu kör jag ept san remo-kvalet om 5 min, nickar klonkovich. Kan ju inte gå fel med det nicket? var spelas de? Citera
green__ Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 var spelas de? Eurobet, fått en hyfsad start och lyckats skrapa ihop 3.3k, får hoppas det fortsätter fint nu! Citera
green__ Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Ute som 65a..med 10 10 vs KK mot bordets maniac, tror inte jag hade kommit ifrån den mot honom då han var all-in i var o varannan hand.. Citera
green__ Postad 8 Mars , 2009 Rapport Postad 8 Mars , 2009 Hittade 5.5k-backet nyss på 5/10, what a pokerday! Citera
green__ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Eftersom cg:et gått extremkasst hittills i mars kör jag istället turrar ikväll! Kör följande: Eurobet: Live event qual. med 17 pers och två garanterade platser. 20-dollares shorthanded med 8k garanterat. GSOP-satten. SVS: 500-krs 100-krs Midnatts. GOGOGO! Citera
green__ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ute ur allt utom live event-kvalet på eurobet där jag leder med 5 kvar och 2 går vidare. Fått en helt okej start i 500-krs också med 5k-stacken, känner att klonken är på ingång där Citera
green__ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Fan i tiltens helvete, tog förgivet att det var 2 platser garanterade i kvalet, då det stod top 2 players paid, men tvåan fick bara inköpet tillbaka och det var precis där jag slutade, som tvåa. Well well, får köra på i 500-krs där jag ligger 4/49 efter att ha vunnit en 3-vägspott med JJ vs KK o AJ där jag hittade den sista knekten åp floppen. Edit; Loosade nyss 10k-pott där med AA vs 89 där FI floppade tvåpar. Tilta mig till döds istället. Citera
Chillarn7 Postad 9 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ah tabbe.. hade vart skönt att klonka en liveturre ju Calle. Själv bustade man rätt ridigt ur 500+50 på SvS men vad gör det när CGet går som på räls. Mars (SEK): 1/3: 2.1k 2/3: 2.1k 3/3: 1.3k 4/3: 0.8k 5/3: 2k 6/3: 2.7k 7/3: 2.8k 8/3: -1.6k 9/3: 4.5k 10/3: 2.5 11/3: 0.4k + €200 12/3: 2.5k 13/3: 3k Citera
green__ Postad 9 Mars , 2009 Rapport Postad 9 Mars , 2009 Ah tabbe.. hade vart skönt att klonka en liveturre ju Calle.Själv bustade man rätt ridigt ur 500+50 på SvS men vad gör det när CGet går som på räls. Var bara en del-satellit vidare till final-satten, men suger ändå. Bustade nyss ur 500-krs också, blev ganska short och pushade med AJ och fick syn av 4 4 som givetvis höll upp. Inte mkt kvar att sjunga på ikväll, bara 100-krs på svs som är heeeldöd ofc! Citera
Chillarn7 Postad 10 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2009 Ikväll smäller det på Anfield! Kommer kännas som en rejäl bitchslap om Pool inte går vidare idag. Det har ju gått bra förut när jag har sagt det innan CL matcherna så jag säger det igen: Gooooooooo Pooooooool!!!! :-D :-D Citera
green__ Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Riktigt jävla skön session nu, äntligen! Allting bara flöt på och fick träffa allt, verkligen allt satt, och fick betalt varje gång. Varför kan det inte vara såhär alltid? Edit: Skämtade bara. Det är ju mars så därför hittade jag 3.2k-backet och är nu 8k back ca för månaden, orchen orchen. Citera
green__ Postad 10 Mars , 2009 Rapport Postad 10 Mars , 2009 Ah, är som en liten 5.åring nu på julafton, om man jämför med var jag var innan idag iaf då jag nog mer kände mig som en medelålders ungrare med alldeles för mycket av den inhemska spriten i kroppen. För det första, hur sjuka är Pool egentligen? Så jävla underbart! Dock stör man ju sig lite när man ser en sån här match varför de inte kan ta lag som middlesbrough osv. i ligan, men de är väl och förblir ett cuplag med Rafa. Men när t.om. Dossena gör mål, då är förnedringen fan total! Och med humöret i topp gick jag in på PLO2.5/5 på svs och jobbade tillbaks hela backet från innan på 3.2k. Smällde upp 5 bord och det är fan helt sinens hur lätt man får betalt där. Hade också en jääävligt sjuk pott. Satt med AAJ8ds och floppade nötfärgsdrag och öppet stegdrag och pengarna åkte in i en 3-vägspott. Turn och river blankade och var sekunder från tilten när jag inser att AA håller upp och tar hem 3k-potten. In Sweden we call it värde. Slutligen; dagens hjälte! Citera
Chillarn7 Postad 11 Mars , 2009 Författare Rapport Postad 11 Mars , 2009 Håller med dig fullständigt Calle! Det Liverpool visade igår var bland det värsta jag sett. RMA hade inte en chans på Anfield. Måste verkligen vara något speciellt att få spela på den arenan under en sådan kväll. Lirade lite på b2b idag efter att bara har lirat på SvS tidigare i mars. Dagens resultat blir €200 och blygsamma 400kr på SvS. Har verkligen inte postat händer på ages i dagboken, mest för att det inte riktigt känns som man får någon bra respons så har postat en del händer på DC och 2+2 ist. Ni verkar ju inte vara så sugna på att kommentera så är kanske bäst så Citera
bigdwarf Postad 12 Mars , 2009 Rapport Postad 12 Mars , 2009 Håller med dig fullständigt Calle! Det Liverpool visade igår var bland det värsta jag sett. RMA hade inte en chans på Anfield. Måste verkligen vara något speciellt att få spela på den arenan under en sådan kväll. Lirade lite på b2b idag efter att bara har lirat på SvS tidigare i mars. Dagens resultat blir €200 och blygsamma 400kr på SvS. Har verkligen inte postat händer på ages i dagboken, mest för att det inte riktigt känns som man får någon bra respons så har postat en del händer på DC och 2+2 ist. Ni verkar ju inte vara så sugna på att kommentera så är kanske bäst så Jag vill gärna se händer Citera
green__ Postad 13 Mars , 2009 Rapport Postad 13 Mars , 2009 Haha vilken helvetes-svs-våldtäkt man åkt på de senaste dagarna, backat 7k sen igårkväll på en massa skit plus dåligt spel av mig ofc. Snart tid för reload på svs, men först some groggos, spelade såklart halvfull innan idag och backade 4k, gynnar! Citera
Recommended Posts