APC Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Hej Startar denna tråd då jag undrar om de finns några som kan rekomendera bra och framför allt billiga ställer där man kan beställa hemelektronik, tex mp3, laptop, dataskärmar, ljudanläggning mm. Själv så har jag bara använt mig av pricerunner svenska site när jag sökt liknande information men de måste väll finnas bättre söksitor samt billigare leverantörer än de som komemr upp där. Önskemål: *Ska sälja välkända märken med Worldwide garanti *Bör vara EU-land för att slippa eventuell tull, (annars lite info om vad tull kan tänkas kosta) *Ej från privatpersoner som säljer på typ E-bay, tradera Alla förslag äv givetvis välkommna men följ gärna önskemålen. (Har sökt liknande tråd utan att hitta någon.) //APC Citera
devalanteriel Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Inom Sverige är det buggy.no-ip.com som gäller för det mesta. Citera
Recommended Posts