Ennio Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Tja! Efter att ha haft lite problem med mitt neteller konto så måste jag nu skicka in uppgifter till neteller bl.a. ID/körkort, VISA kort. Detta måste vara i färg dessutom. Har provat med att kopiera dom först och sedan scannat dom men blir ju inte så bra bilder, funkar tydligen bara att scanna vanliga papper i våran scanner. Någon här som har skickat uppgifter till neteller? och hur gjorde ni med VISA och ID-kort? tacksam för alla svar. Citera
Ennio Postad 26 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2008 Ta foto med digitalkamera! har provat det men det blir suddigt, fattar inte varför för när jag tar fotot så ser det okej ut men sen när jag ska kolla på det så blir alla siffror suddiga:-( Citera
gallico Postad 26 Maj , 2008 Rapport Postad 26 Maj , 2008 Har du makrofunktion i kameran? Pröva annars att hålla kameran längre ifrån objektet. Citera
Recommended Posts